April Baby 2021 😍🦋🐛🌻🌼

124»

Kommentare

  • @minggi
    Helloo... also ich han kei Epi no ich versuechs so guet s gaht handlich Massiere mit em Damm-öl vo Weleda.
    Het ja no zit, hauptsach wird weich. Bald hemmers gschaft:)
  • heey🙃 ich has gfühl sits so warm isch, hani mega wasserilagerige🙈 wie gats dier?
    han au de epino und has bim erschte chind also nie uf 10cm gschafft. han aber kei geburtsverletzige gha🤷‍♀️ hanen etz aber erscht 2 mal brucht, müesst glaub chli flissiger😬
  • Mier gahts ai ganz guet. Han ai sit ca 2 wuchä rächt wasser. Han nurnu 1 paar schuäh wo passet🙈 ich han ez täglich und bin bi 5-6cm. Cha mr nid vorstellä 10cm z schaffä🙈....
  • bi mier isch glaubs scho alles chli vordehnt vom 1. chind😬
  • Hallo zeme, wie gahts üch eigentlich het scho öppert vo euch s wunder scho i de händ und wenn ja isch alles guet gange? Ich han no 8täg bis ET.
  • Halli hallo. Mier gahts guet, bin immerno am warte. Min ET isch in 10täg🙈
  • Hoi hoi, i ha hüt grad wieder undersuech gha im spitol will bi mir s fruchtwasser nüme ganz so isch wies sött. Isch aber sowiet alles guet und i chan jetzt bis zum et abwarte. Wenn er bis zum et nöd do isch muni a sebem tag nomol in spitol in undersuech. I ha jo au no 8 täg bis zum et. Machet ihr öppis, damits los goht also wehe a rege?
  • Aso usser himbeerblättertee machi nix aber ich wär offe für ideeä🤣🙈
  • Es git no nelkeöl i riebe entweder de buch oder füess. Zimt und ingwer söll au guet si. Äh jo so das wo i jetzt grad weiss
  • Hoii Zäme, min ET isch in 2 Täg 23.04
    Hüt hani mega Krämpf im Unterleib und ich denk es gaht langsam los, gester isch min Schleimpropf abgange.
    Wie gsehts bi Eu us? Merkeder epis?
    Sinder au langsam gspannt?
  • Hoi mitenand. Mir hend gest am 21.04.21 um 04.21uhr üse chli Leano dörfe in empfang neh 😊 mir sind überglücklich und froh
  • Herzliche Glückwunsch liebe wickie, schöns Geburtsdatum und Ziit als hetsh es planet ka👍🥰Ich han au ET am 23.04 leider hani aber bis jetzt no gar kei Azeiche das es bald los chan gah. Hoffe aber das es bald losgaht.
  • Gratuliere dir vo herze so Schön!!🥰🥰
    Ich lige im spital i de Wehe und hoffe gaht vorwärts
  • Danke eu viel mol. Dir e schöni Geburt lenci
  • Ich han ET am 24.4 und merk au absolut nu gar nix.... @lenci toi toi toi fürd geburt. Lasch üs wüsse wes gange isch. Drucke fest d düme
  • Hoi Zämme
    Min Engel isch nach 36h Quellende und Schmerzhafte Wehe denn mit em Nottkaiserschnitt cho. Leider hani e sehr schlechti Erfahrig mit mim Erste Kind müesse erlebe. Aber schlussendli de Engel üsi Tochter azluege isch s schönste und das het sich glohnt.

    Wünsche Eu allne e wunderschöni Geburt denn bi jedem ischs anders.
    Toi toi Euch!👍💪
  • Oje das duet mir leid, dass du so e schlechti erfahrig hesch müesse mache... gratuliere dir ganz herzlich zu dim engel. Ganz e schöni kuschel und kennelernziit. Wünsch dir gueti erholig und gueti besserig.
  • Hallo zäme. We gahts euch? Hendr euch guet ihgläbt? Ich bin ei tag nch ET am 25.4. Mami fumene wundervolle Sohn worde und bin total verliebt i ihn.🥰 sind alli April babys jetz da?
  • Hoi, ich bin ein Tag nach ET also am 24.04.21 Mami worde. Ich gnüsse die ziit mit minere Prinzessin sehr😍
  • Hallo Zusammen...
    Mein Sohn ist am 13.04.21 geboren. Ich bin 34 und wohne in der Stadt Zürich. Würde mich freuen andere Mütter kennen zu lernen um etwas gemeinsam zu unternehmen. Schöne Frühlingsgrüsse
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum