Übelkeit

Hallo liebe Frauen
Ich bin nun in der 7. SSW schwanger und mir ist sehr übel. Es sind immer wieder Schübe - mal schlimm, mal weniger. Habt ihr Tipps für mich, was bei euch gut geholfen hat? (TCM, Seabänder, … 🤔)

Kommentare

  • Spagyriksprey oder Enziansprey. immer wieder was klises knäberle. Hunge ha isch am schlimmste gsi. Nüss hend mir au no gholfe mol paar Mandle odr Haferflöckli. Bi mir isch es recht en Kampf gsi zum mi zwinge öbis zesse und Teinke. i han Fruchttee nu no chöne Trinke esse hani nöd würkli möge. besseret hets erst in de 16 SSW abr han jrtzt no in de 20 SSW no ab und zue kli übelkeit. Frücht sind su gange abr nöd alli Melone hani nöd chöne esse gaaanz schlimm gsi. sEinzige wo mit effektiv gholfe het isch schlofe gsi den isch mr nie schlächt gsi 😂 wünsch dr gsnz viel durchhaltevermöge
  • Vielen Dank liebes Füxli!
    Schlafen ist wirklich gut, dann merkt man nix mehr von der ganzen Übelkeit. Knabbern finde ich etwas sehr hilfreiches. Es ist so anstrengend, wenn man noch zur Arbeit muss. Hast du dich krankschreiben lassen?
  • Oh ja, das kenni. Bi übelkeitsschüb hets nur gnützt wenni bi go ligge und mi nid bewegt ha, jedi bewegig hets schlimmer gmacht 😅
    Was mir au gholfe het isch anere früsche ufgschnittene zitrone schmöcke. Ingwertee trinke. Am morge im bett im ligge scho öbbis chlises ässe (darvida, zwieback) und dure tag verteilt immer wieder bitz ässe, ha mi au müesse zwinge dezue. Wenns würklech nid gange isch hani itinerol gno, woni vode ärztin ha becho.

    Go schaffe bini trotzdem, si het mi nid chrank gschribe wäge däm 🙈 ha zum glück nid müesse erbräche.
  • nsi i bin immer go schafe. schafe hrt mi abglenkt und mir eh besseri Tagesroutine mit esse und knabere geh wie dahai blibe. im gschäft hanis müese no verberge und so tue als wer nüt 😅 di schlimste täg sind wocheend gsi den hani au am meidte erbroche. bim schafe hani zum glück nie erbroche. Itinerol heti au chöne neh abr has nieh gholt han aifsch denkt das muni jetzt aifach dure süche 🤷🏻‍♀️ abr jo suri sache hend mir au gholfe odr Bitter. süess hani am unerträglichste gfunde. und jetzt chönti nu süesses esse und uf salzigs verzichte 🤣😅
  • Vielen Dank ihr beiden!
    Das ist also wirklich so unangenehm. Ich muss es auch noch bisschen für mich behalten, deshalb finde ich es noch mühsamer. Jetzt habe ich gerade Lust auf Pizza - mal schauen, wie lange das anhält 🤭😕. Ich wollte mal TCM versuchen- meint ihr, dass das helfen könnte?
  • Die ersten 14 Wochen waren schrecklich. Zum Gkück war ich damals alleine imm Büro. Wirklich geholfen hat nichts. Ich fand alles total eklig, auch Wasser. Kohlenhydrate gingen einigermassen. Immer wieder alle 1-2h etwas essen. Wenn es ganz schlimm war und ich abends noch Termine hatte, nahm ich Itinerol B6.
  • Ohh, wie schrecklich. Ich befürchte auch, dass es länger anhält. 🙈 Leider hilft bei mir auch nix so wirklich gut - ausser regelmässig knabbern. TCM hat nach der Behandlung prima gewirkt, doch leider nicht lange angehalten. Sind eure Kinder schon da?
  • Ich habe noch rund einen Monat vor mir. Die Übelkeit wurde zunehmend weniger und war ca. in der 15 SSW komplett weg.
  • Das beruhigt mich etwas. Hoffentlich hält es nicht zu lange an. Ich wünsche dir alles Gute für die Geburt 🍀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum