Covid Impfung im 1. Trimester

Hallo zusammen

Gibt es jemand der sich im 1. Trimester gegen Covid impfen lassen hat?

Bin in der 5. Wuche und hätte am Montag den Termin für die 2. Impfdosis😵

Danke 🌼

Kommentare

  • Habe letztes mal mit der fa geredet und sie raten stark davon ab da die impfung fieber mit sich bringen kan und das in der früh ssw garnicht gut ist und bei der 2ten impfung merkt man den wirkstoff deutlich mehr würde es mir nochmal überlegen ob du dich wirklich impfen möchtest
  • Hallo
    Ich würde unbedingt bis nach der Schwangerschaft warten. Habe gelesen das es gerade im ersten Trimester nach der Impfung öfter mal Fehlgeburten gab. Und man hat ja auch noch nicht sehr viele Studien darüber deshalb würde ich besser warten.
  • Ich habe die erste Impfung im ersten Trimester gemacht (da wusste ich noch nicht das ich Schwanger bin). Mein Frauenarzt hat dann empfohlen bis nach der 12. Woche mit der zweiten Dosis zu warten, was ich dann auch gemacht habe. Hatte keine Impfnebenwirkungen und bis jetzt haben sich auch keine anderen Beschwerden gezeigt. Dem Baby und mir gehts super und ich bin jetzt in der 30 SSW. :blush:

    Schlussendlich ist es halt eine persönliche Entscheidung die einem niemanden abnehmen kann, ich für mich bin ganz froh habe ich die Impfung nun hinter mir.
  • Ich würd mit dä 2. Impfig au bis im 2. Trimester warte. Au d'schwizer gsellschaft für gynäkologie und s'BGA empfiehlt d'impfige erst im 2. Trimester z'mache. Mini gyni hät si h au uf die empfehlig abgstützt. Das giltet übrigens au für d'grippeimpfig.
  • Danke euch! habe nun einen Termin Ende Dezember. Es liegen dann einfach 11 Wochen während 1. und 2. Impfung... aber bin dann in der 12. ss Woche 🙏
  • @LeaMaria wie viele Wochen hattest du zwischen der 1. und 2. Dosis?
  • also ich hatte die erste Impfung vor der SS und die 2 Impfung erst 6 Monate später nachdem das BAG die empfehlung für Schwangere angepasst hatte.
  • @sevilay magst du dann berichten wie es dir geht nach der 2 Impfung. Ich würde mich im Januar boostern bin dann schon fast 1 Jahr vollständig geimpft.
  • Hey ich han mich scho im August impfe lah, da bini nonig schwanger gsi aber abm 10 Februar chani mi denn go boostere denn bini i de 17ssw. @Fabi88 wür mi seehr interessiere wies dir nach de impfig gaht.. ich ha bi de zweit impfig sehr schlimmi Gliederschmerze ka.. hoffe bim 3te hanis nööd..
  • Aso ich chan nur vo mir verzehle ich han di zweit impfig mir inelab en Tag bevor ich erfahre han dasich schwanger bin den hanich megga panik gha das epis ned guet chunt… aber de Arzt het den mich beruhigt gseit es macht nüt han denn gottseidank ah gar kei nebedwürkig gha ussert das min arm so weh gmacht het und jetzt bini ide 13 Wuche und isch alles keis problem:) De Booster machich aber nöd getrau mich nöd epis inelab woni ned weiss wie de körper reagiert da warte bis den s baby uf de welt isch aber ich derfti sowiso erscht ih 6 Monet Boostere😊 Chan dir nur empfehle ned z viel mache nach de Impfig und s ruhig agah lah hani ghört söt megga helfe
  • @Füxli ah wow oke! häsch denn starki nebewürkige gha? han biz angst, dass de körper anderst reagiert, wenn so viel zit zwüsche de beidne dosis liegt..
  • @Fabi88 klar, wird denn bscheid ghä
  • @simi99 de booster isch nüt anders we di 2t impfig und bi moderna währs nur di hald dosis.
  • @snowangel ja klar wird brichte.
  • @sevilay also i hans 1 Tag denoch scho gmerkt. han kopfweh ks kli gliederschmerze und kli temperatur. und schlächt isch mr gsi. abr es het so am 9ni sm morge sgfange und am obet wieder ghört. booster chunt bi mir den erst im mai wieder und die werdi den mache. den isch sboppi au scho 3 mönet alt.
    i wer bi de 2 Impfig grad ir 7 SSW gsi und det hend mr slli FA no davo abgrote im summer und wels det su no kai impfempfehlig geh het hani gwartet. wo si den use cho isch hani su no en moment zögeret abr jrtzt mit de stiegende zahle und mitemne kind ir Kita und de neue Schwizer studie wome gmacht het hani den gfunde das machi jetzt zum schutz vom boppi und au mit
  • @Füxli oke danke für dinfo! ja, das macht scho sinn..
  • Hoi zämme🥰🌻Ich bin neu da und han e frag..
    und zwar ich bin scho doppelt gimpft und müsst im Januar mich boostere, wär den ide 20 ssw.. ich weiss ned was mache han iergendwie angst ob am baby öpis wür passiere😢… wer hets scho gmacht??? ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • @LDR22 also i muss no kli warte mit boostere i han abr di 2 impfig ir 27 SSW gemacht. han zwor eh mulmigs gfühl ka abr has gmacht und nöd bereut.
  • Hallo zäme.
    Eha ou mini erst Impfig gha woni ide 4. Woche xi ben (has aso noni gwösst) und denn hani gwartet bis ide 15. oder 16. Woche mit de zweite.
    Eg be sooo froh beni gimpft und hani das gmacht.
    Ha eigentli gar kei Näbewörkige gha, osser chli müed und schlächt.
  • @Fabi88 also am Zischtig hani mini 2. Dosis becho am morge und geg de Abig hani Schüttelfrost becho, am Mittwoch au ziemli schlecht gfühlt halt so grippig, aber kei Fieber gha. Geg de Nami/Abig hani mi aber scho wieder besser gfühlt...🙏 bi froh hanis mal dure..
    weiss halt nöd wie das mit em Booster isch, ob d Nebewürkige no meh sind 🤷‍♀️
  • @sevilay Also Booster wär ja weniger vo de Dosis her, ich ha bi de 1 und 2 te Impfig gar kei Nebewürkige gha bin biz Müed gsi und ha guet gschlafe🙈Nimt mi Wunder was so ander FA und HA empfelet.
  • Ubs ha erst jetzt gseh das im Titel 1 Trimester staht🙈Ich bin scho im 2 Te Trimester
  • @Zireael bi Moderna chunsch di halb Dosis über und bi Pfizer di ganz. @sevilay danke ich ha min Booster jetzt am 12.1.
  • @Fabi88 Ja genau ich hät Moderna☺️
  • ich ha die erste 2 Moderna gha und de Booster Pfizer. Lut em FA und em Spital werded oftmals schwangeri und stillendi wo moderna gha hend mit Pfizer boosteret weg de Näbewürkige.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum