Geburtsberichte

24

Kommentare

  • ET + 5 nach Morgens immer unregelmäßig wehen...bin no zu mine Eltere chli de Tag go verbringe, und miis andere Kind go abgeh, denn de ganzi tag immer wieder mol wehe au mit wehe wommer kurz nöm het welle dezuerede.
    18:00 Akupunktur sitzung no kah.
    19:00 denn mol es App abeglade mit Wehe Abständ zmesse.... regelmäßig Wehen alle 10 min - 15 min (Hebamme informiert)
    22:00 versuch zu schlafen 💤 alle 5-7 min weg de wehe nöd chöne ih pfuse.
    00:30 ume denn sehr starke Wehen. Tel an Hebamme
    Fruchtblase geplazt und dann gings noch ca 30min mit sehr starken schmerzen.
    02:10 Geboren. Hausgeburt 🥰
    Geplant.

    Das war meine 2 Geburt.

    Die 1 war ihhgleitet mit pda im Spital. Schrecklich !!

    lille_havfrue
  • @Bawa oh chasch mir echt meh verzelle wie das isch mitere Husgeburt ? Ich wot ufjedefall bim nägste nümm is spital ... ha eh supper geburt gha aber ha mi gar ned wohl gfühlt.

    Also wenn denn ihrrgendwenn es 2ts chunt de isch düberleggig entweder Ambulant, Geburtshus oder au Dihei...

    Wie händ ihr das genau gmacht ?
  • @JennyHelin Han der im chat gschriebe
  • @Tanja87 ja am 29te mai ❤️
  • @Yul so schön 😍 herzliche Gratulation 💖 alles gut gange?
  • Min Traumatische enttüschende geburtsbricht..aber miteme schöne ergebnis.

    also am 27.5 bini am morge halbi 6 ufs wc...de esch bez bluet dra gsi bim abputze aber ganz wenig und hellrot.de beni is bett gläge plötzli isch es ganz es komisch gfühl cho so wie klack hets gmacht und bi den grad nomau ufs wc...isch nüt gsi ha den gross müesse und nach dem hend wehe grad agfange..und zwar innerhalb vo 20min. isches stärker worde..has gmesse und si sind all 3-6 min. cho halb std. lang ha den so schmerze gha ha is spital aglüte! sind den grad gange. im spital hani den al 3-4min. wehe gha..recht schmerzhafti ha si müesse veratme und es het so verdammt weh do meine güte...befund mumu isch 1cm gsi.
    i ha kei pda wele und en wassergeburt. tja inere std. isch min mumu scho bi 4cm. gsi und schmerze unushaltbar weil ich permanent wehe gha ha regelmässig, ha den ume pda bettlet🙄😆...und das isch das beschte gsi woni ha chöne mache leck het das guet do, also pda isch de hammer ha mi den schön entspannt, es het so guet do. wehe si emmer no do gsi, mumu isch witer ufgange ei std. druf uf 7cm. also alles recht schnell, de hend si mol fruchtblose lo platze und si isch grüen gsi was ja kes guets zeiche isch baby isch unterstress..!!hebamme abtastet und kopf position komisch gfunde, het den de arzt grüeft er het mitem ultra schall gluegt position isch net richtig gsi vo mim schatz. es sind halt mehreri faktore dezue cho ,fruchtwasser,position vom baby, herz ton eimol vom norm abgwiche...und me het den gseit mer müend en kaiserschnitt mache. bi den voll schockiert gsi enttüscht ängschtlich alles..weil das hani uf gar kei fall wele en kaiserschnitt, aber leider hani den müesse. also innerhalb vo halbstd. bini im kreissaal gsi. den hend si mr über de pda narkose gäh also teil narkose,den op saal mi ma esch emmer bi mir gsi ❤️gott sei dank. gspürt hani in dem sinn nüt also schnitt und so...aber nacher wo si mi zäme gnäit hend de druck hani eifach gspürt was ok gsi isch. schlimme isch den nacher cho, woni in ufwachruum cho bi, ha mini chlini net chöne gniesse😔 gar nüt i ha so enormi schmerze gha wo narkose wegg isch unbeschriblich, ha den morfium becho recht viel bi 3-4 h unter schmerze gsi halb do halb wegg hauptsächlech wegg vo de schmerzmittel. denne bini entlich zue me cho, hend si eus is zimmer brocht...erscht denne hani mi schatz chöne gniesse in arme näh und stille 😍❤️...si isch so herzig so toll...liebe auf den ersten blick...!
    schlimmschte chunt am nöchschte tag i ha müesse ufstoh das sind die schlimmschte schmerze i mim lebe ever gsi...me het meint jetzt platzt die ganzi noht und eingeweide chöme unde use unbeschriblechi schmerze...und schlussentlich hanis au net gschafft ufzstoh trotzem zwinge vo de hebammene..! nöchschte tag hend mrs weder versuecht esch e bez gange. bi 5 täg im spital gsi, den entlich hei...! kurz gseit kaiserdchnitt isch schlimmschte findi vorallem danach , sind jetzt 9 täg ume es wird besser ja..aber megaaaaa langsam mühesam schmerzhaft. mi ma isch bi mir und hilft bi allem zum glück❤️...!!
    aber hey es het so müesse si halt und am schluss chunt ja happy end... mis wunderschöne baby ❤️...
    27.5.20 um 14:15 uhr
    3520g , 51,5 cm
    dir kleine SERA🎀
  • @Tanja87 hmm naja so ähnlich wie bi de @Nalan83

    Ich bi am 28ste is spital für e untersuechig will de chli zwenig fruchtwasser kah het..

    Hends mi aber wieder hei gschickt ich bi au normal go ichaufe mitem fründ.
    Dihei bim ufrume hani grussigi rucke Schmerze kah.
    Ha mich anelgeit und 1 std spöter bini ufgstande und ha welle choche isch denn Mega viel wasser use cho
    Ich bi han angst ka wegem chline und fruchtwasser. Also simmer is spital am 18:55 und 19:15 det gsi..
    Sbaby het no weniger Frucht wasser ka also hemmer müesse ileite.. Ha müesse alleige det bliebe ohne dr fründ..
    am 22:50 hani de wehe fördende tampo becho.. de siech het grad nach 30 min afange wirke.. Ins geheim hani freud ka dassi mis baby bald gsehn....ab die 00:55 ca. Hend sturm wehe ahgfange.. Ha kei pause me ka zwischendure
    Und ich bi nöd vom fleck cho 😩 immer 2 cm offe.
    am 3:40 het mich e pflegerin massiert aber het nöd viel bracht mis gsicht isch au verchrampft gsi...
    Am 6:30 sinds wieder zu mir wili nüm ha chöne mite wehe aber ich uf kei falll e pda welle willi eifach Respekt vor deri sprützi han.. Und ebefalls e wassergeburt ha welle.. Aber sie gsehnd sherzli vom baby mag nöd mit er het schlecht uf die wehe reagiert also hends mich is gebärsall bracht badewannr isch scho parat gsi aber denn sind öpe 5 ärzt da gsi und hend gseit mir müend kaiserschnitt mache dis baby sis herzton sinkt und de nabelschnurr isch um sin hals und er isch stecke gbliebe 😩 man man ich ha sofort alles unterschriebe damit sie sbaby sofort holet, han no am fründ ahglütet ubd isch iberhalb 15 minute det gsi.am 8:30 bini im OP raun gsi und woni de fründ gseh han hani sooo heftig müesse brüelle so froh gsi ihn dete zgseh a mineri site.. Scheiss corona zit!
    Es sind so viel ärzt det ine ich ha bi 6 ufghört zähle.. Am 9:04 ghöri es baby schreie.. Und ich schreie natürlich mit, serste mal mis baby ghört.. ❤️ Sbaby isch en sehr sehr fine 45 cm und 2560g schwer gsi..
    Wo därztin oddr hebamme.. Kei ahnig mir sbaby bracht het hanich ihn so abknutscht.. Oh leute wie fein die babys duftet, eifach süesslich!
    Und genau sbeschte chunt.. Wochebett isch eifach de shit! Niergends wird berichtet wie scheisse das eigentlich chan sie (oder ich han nonie öpis drüber gläse) aber da fühlt mer sich so scheisse elend! Han su Morphium becho, ich bi nonie so high gsi i min lebe.
    Woni imene zimmer mit mis baby gsi bin und min fründ.. Isch nebe drs e frau gsi au mitem baby. Ebefalls kaiserschnitt.. Aber sie isch glofe durchs zimmer als wärs nüt gsi.. Ich ha denkt geil morn gahts mer genau eso denn bini fit! Haaaaa! Am abig idch no e pflegerin ine cho mini gebärmuetter go abtaste wöhrend ich voll vo Morphium und völlig zmitt im schlaf gsi bin, stürmt die ine seit innerhalb paar Sek so muedd abstaste und druckt voll ine! So ne sau hani denkt ich ha ihri hand packt und weg tah.. Und die chunt mite anderi hand und druckt nomal ine und ich nimm ihre die hand ebefalls weg.. Bissi brüellt ha vor Schmerz und will alles eifach zviel worde isch i dem moment.. Det het sied geschnallt dass sie mich wie überrampelt het..
    Und het sich entschuldigt.. Isch ja nur ihre job ich weiss.. Aber man ihr sibd so in hormone und emotione und schmerze dine.. Eifach zum chotze!
    Nächste tag ufstah, genau wie nalan seit ich ha denkt mir Rutscht sherz und seele us dem kaiserschnitt.. Ha denn wieder chli viel bluet verlore bim ufstah us de mumu..
    Übernächste tag hani dörfe id family abteilig.. Mir isches immerno elend gange.. Und dsd stille.. Milch isch wie en fluss gflosse und de chli isch en welt meischter drinker all 2 stund gensu het er bis 30ml milch trunke. Nippel... No comment..
    Es isch alles 1 Wuche her, ha ab und zue fieber und chan nöd wükli viel mache aber bald hemers gschafft wenni min chline ma nebet mir gsehn bini stolz uf mich 😁❤️

    En tipp a die ladys.. Geburt nöd zfescht plane.. Es chunt denn eso wie nöd erwartet und das chan entüsche.. 😩


  • @Yul... Ihr händs gschaft und das ischs swichtigste ... beidi sind gsund 🥰 und mir chönd froh sie hät ide Hütige Ziit so technick und so gueti Ärzt ...

    Und de letscht Satz isch perfekt gschriebe ... mer chan sich no so vorbereite ... aber viel chubt ned eso wie mer wett 🤣

    Aber irgendwie chömmed all üsi schötz uf dWält
  • @Nalan83 und @Yul tued mer leid das müesse z läse😢 wünsche euch en schnelli Genesig das ihr euchi Babys chönd in volle Züg gnüsse💖💖 und herzliche Gratulation natürlich zu euchne chline Wunder 😍
  • @nalan83 und @yul schön sind ewi zwei wunder ufer wält! Herzlichi gratulation zu de wunderbare babys🍀❤️🌈💐☀️😍

    Ich cha sehr fest mit euch mitfüehle. Han ebefalls nit so en tolli geburt & es furchtbars wuchebett gha. Mich hets sehr lang beschäftigt (nu jetzt, weni ani geburt dänk, chäme mer di träne). Darum chani ew nur empfähle, redet druber. Hans lang in mich igfrässe.
    Schlussendlich, weme die chline würmli ine arme het, isch fasch alles vergässe 😉
    lille_havfrue
  • Krass das dir so Schmerze gha heit 🙈 i bi nach 2 Nächt voll mobil hei nachem KS und nach 6 Tag wider allei mit beidne Chind wüu mi Maa schaffet. I merke nur no es Zwicke 🤔
  • Ich hätt am 18.6.19 dä ET gha.. am 25.6 bini am Morge na id Kontrolle am 10ni alles na ruhig und ich han dä Termin becho am 26.6 uf die 14 zum Afange Ileite.. mir sind dänn wieder hei am 25 und am halbi 12i hend die erste Wehe agfange so all 15min hani dänn Wehe gha.. am eis hani dänn zu mim Maa gseit oh ich glaube ets isch mini Fruchtblase gsprunge.. hend dänn em Spital aglüte und uf die 7ni namal zur Kontrolle verbi müesse.. Muettermund erscht 1 cm offe.. Wehe immer na bi guete 15min.. sind dänn wieder gange und ufem Heiweg hani umbedingt na in MC welle, gesagt getan. Dänn hei chli vor dä TV und am 9ni hets vo ei minute uf die andere all 2min mit starke Wehe agfange inkl übergeh, sind dänn am 10ni wieder ins spital.. Muettermund unerveränderet.. ich han dänn Ganz starki Wehe becho, das mer en PDA gleit hend die het au nach 2 std nani gnützt, obwohl dä Anästästist viel ware ine glah hed und scho gar nüme usem Gebährsaal use isch.. Sie hend mir PDA namal zoge und namal neu gstoche, au die het leider komplett ned gwürkt.. Muettermund fang bi 3cm nach über 10 std Wehe im 2 minute takt.. dänn hends mer dä Happy Button gsteckt.. au dä het leider grad mol 2 mol gwürkt und dänn nüme.. mini Hebamme het mir dänn will Wehe bizz nachelah hend Weheförderns Medi verabreicht, uf das hani wiederum soo stark reagiert dasi Wehe becho han wo uf e länge vo 5min agstiege sind 1-2min Pause.. ich han mich nüme chöne erhole.. Ärzt, Hebamme, Anästästiste sind ratlos gsi will ich uf schmerzmittel resistent gsi bin.. nach 20std mit extreme Wehe (die dä Tag dure ned igrechnet) isch dä MM bi immer na 3cm gsi.. sie hend mich dänn ufe KS vorbereitet und mir au gseit das chönt sie dasi en Vollnarkose bechume, wills ned gwüsst hend ob Epiduralnarkose bi mir würkt.. zum Glück isch es e super Narkoseärztin gsi wo dänn ufgrund vodä Situation sich entschiede het die Narkose anderscht steche.. Was zum Glück gwürkt het so dasi bi bewusstsi gsi bin wo min Sohn dänn ändlich am 26.6 8:32 ufd Welt cho isch.. Im Nachhinein het mir dä Arzt wo mich Operiert het gseit mis Becki sig vodä Statur her wohl ned für en natürlichi Geburt gmacht, dä chli heb ned chöne in Kanal aberutsche und drum kei Druck ufe Muettermund usgüebt.. bime 2te sölli dä KS direkt plane..
  • und neui geburtsberichte?☺️👀 i ha min geburt recht guet verarbeitet zum glück🙏🏽 ..! @Yul und hesches du au verarbeitet gohts dir guet?
  • Ja danke @Nalan83 tip top verarbeitet gnüsses mega mitem chline scho 3 mönet 🙈
  • NimeriaNimeria

    41

    bearbeitet 10. 09. 2020, 16:12
    Ich han min Geburtsbricht dozmal uf hochdütsch gschriebe. Da ischer:😄😌

    Ich war jung evtl auch ein wenig naiv, genau wegen dieser naivität war meine Schwangerschaft wohl sehr entspannt und sorgenlos. Ich liebte alles an dieser Schwangerschaft, welche sich spührbar dem Ende neigte. Abends auf dem Sofa kamen und gehen Wehen. Das müssen aber Senkwehen sein ich bin doch erst bei 38+6. Ich ging baden und schaute mit meinem ♥️-Mann einen Film. Jedoch vielen mir vor 21:00 Uhr bereits die Augen zu und wir gehen ins Bett.

    Die Wehen weckten mich regelmässig, ich schlief jedoch gleich wieder ein sobald die Wehe abflachte. Um 02:00Uhr war jedoch fertig. Ich musste die Wehen veratmen, aufstehen und mich bewegen. Baden tat mir kmmer gut und entspannte mich sehr. Deswegen setzte ich mich um 02:00 Uhr erneut in die Wanne. ‚Falsche‘ Wehen wurde ich so sehr schnell los. Diese jedoch, diese Wehen blieben.

    30 min später weckte ich meinen Mann und meinte zu ihm dass ich glaube es jetzt losgeht. Die Wehenabstände wurden kürzer. Um 03:00 Uhr ruften wir im Spital an. Wir sollen so öange zuhause bleiben wie ich mich wohlfühlte. Ok. Lang hielt ich es zuhause nicht
    mehr aus die Wehen wurden mehr und intensiver. um 04:00Uhr waren wir im Spital. Aber kaum war ich bei der Anmeldung war fast alles verflogen. Die Hebamme meinte nur ‚sie sehen zu entspannt aus für eine Geburt...‘ Ja was soll ich sagen... zuhause war alles noch anderst.

    Sie untersuchte mich trozdem am CTG waren leichte Wehen und aha - 4cm war der MM offen.

    ‚So lassen wir Sie nicht mehr nachhause!‘ da freuten wir uns bereits wahnsinnig. Unsere Tochter wird bestimmt heute geboren, am 05.12.17. Tja Pustekuchen😅

    Die Wehen waren wie weggezaubert. Ich lief und lief. Treppe hoch Treppe runter. Wir liefen um das Spital. Dann weiter zu einem Park. zurück zum Spital fürs CTG. Jedoch immernoch alles ruihg.

    am 05.12.17 bin ich Hochschwanger 10‘000 Schritte gegangen😅

    Abends um 17:00 Uhr kam ein junger Arzt. Er bat uns an Nachhause zu gehen da sich NICHTS mehr getan hat. Ich war immernoch bei 4cm trotz Wehentee, Cervixmassagen, Akupunktur und viel Spazieren. Er wies uns darauf hin dass Sex, Sperma und stimulieren der Brustwarzen Wehen fördernd sind und dass das schwierig wäre, nicht unmöglich aber schwierig, im Gebärsaal ungestört intim zu werden.😅😂 Klar mit 4cm und bereits Wehen habe ich Lust auf meinen Mann. Ihn hätte es also erfreut seinem breiten Grinsen nach zu urteilen😂

    Um 18:00 Uhr waren wir wieder zuhause. Todmüde gingen wir beide schlafen. Wieder punk 02:00Uhr wurde ich wach wegen Wehen. Dass waren Wehen! Eine nochmals ganz andere Kategorie als vor 24h. Ich weckte meinen Mann. Er ruft erneut ins Krankenhaus und dem Taxi an. Ich hatte nichtmal mehr Zeit Zähne zu putzen oder Haare zu kämmen. ICH MUSSTE INS SPITAL! JETZT!

    Alles ging sehr schnell. Taxi war da. Auch wenn die fahrt sich anfühlte wie 30min waren wir in 5min da. Ich watschelte in den Kreissaal. Dort erwartete mich die gleiche Hebamme wie vor 24h und sie lachte und nahm mich zu sich und sagte ‚Dass sieht nach einer richtigen Geburt aus, jetzt gehts wohl los!‘ Wir bezogen erneut den Gebärsaal. Jetzt haben wir den 06.12.2017 02:30 Uhr.

    Gerne möchte ich in die Wanne, diese lasste die Hebamme auch gleich einlaufen.
    Kurzer Check am MM. Bereits 9cm offen. Die Wanne entspannte mich sehr, ich fiel in eine Art der trance. Mein Mann war immer bei mir aber ich wollte keine nähe. Ich wollte nur mich selber, das Wasser und mein Baby. Das vertrauen in den Körper stieg mit jeder Wehe. Ich musste sie vertönen, stöhnen und schreien. Presswehen kamen hinzu. Die Hebamme kontrollierte nochmals und gab mir das Go da ich vollständig geöffnet war.
    Die Herztöne vielen, ich musste aus der Wanne, aber wie?! Das Köpfchen lag so tief im Becken dass ich die Beine nichtmehr zusammen nehmen konnte. Ich setzte mich auf. ‚Hier soll ich raus?! dass ist doch ein schlechter Witz.‘ waren meine einzigen Gedanken. „Ich kann das nicht“ sagte ich immer und immer wieder. „Sie müssen und sie können!“. Trotz Presswehen krabbelte ich wortwörtlich aus der Wanne raus. Im vierfüsslerstand auf der liege wurde mein Sonnenschein geboren. Wir haben nun 03:35 Uhr am 06.12.2017. Sie wog 3360 g und war 50cm lang. Mein Engel.♥️
  • Iz hani aui brichte gläse. Mega spannend😃I due o mau afa mit mim geburtsbericht.
    I hät am 16.7.2016 mi termin ka. Am 7.72016 isch am morge am 6i mini fruchtblase platzt. Hei im spital aglütet, und die hei gmeint dusche parat mache und iz spital cho. Uf di achti simer im spital a cho. Hebamme kontrolliert ja es isch dfruchtblase. Ctg gmacht aus wunder bar. Ha bis dert hi kener wehe ka. Irgend eis isch e hebamme cho u het gmeint e ilouf mache zums fördere. Chek o das isch erlediget gsie. Immer no kener wehe. Die einti hebamme het gad firabe gmacht. Isch die nächscht cho, u het gfragt wäge akupuntur, ha dänkt o das probiere mer. Immer no kener wehe. Irgend eis hets gheisse, söll uf die normali station verleid wärde. Si ga loufe hei glich fernseh gluegt und ca 22.30 hets mit wehe äändlech agfange. Aber ha se immer guet chöne verschnufe.
    23.30 wehe scho stercher worde, isch e hebamme cho u gmeint es wär guet weni mal i geburtssaal chämi. Dert hei mer besproche wasi gern wet. U i ha mir immer e wassergeburt gwünscht. Mi wunsch isch er füllt worde, si hei als parat gmacht. Bi iz wasser u vo den a. Potz hani wehe becho. Würklech isch e wehe sturm gsie, ha uf zmal dwasser nüme möge verlide, u ha unbedingt wieder use weue. Zitlech simmer bi 1 am morge gsie, si hei mi abtaschtet 6 cm offe. Ha dänkt jeee cha nüme lang ga. Wehe immer no extrem, bis i zum mim ma gseit ha, i haltes nüme us, i bruch iz öbis. Den hani mi für ne pda enschiede. Zbeschte woni je gmacht ha. Ha mi chli chöne erhole.Am haubi drü am morge bini 10 cm offe gsie. Das het sech bis am 8.7.2016 düre zoge 6i am morge.U i dere zit hani die vierti hebamme ka. A däm tag hätti no kontrolle bir fa ka. Die isch uf die 7bni mau iz spital cho für zluege wis witer geit. Aui hei sech berate u mi mit i bezoge. I ha versuecht immer wider zpresse. Bi jeder pressweh isch mini chlini abe grütscht und isch wieder ufe. Den het mau ctg afa azeige, und aui si zimlech närvös worde. Am 9i am morge isch wieder mini fa im zimmer gstande u het gseit. Mini chlini heig stress im buch, und erlech gseit bini zimlech müed gsie. U da si um üs angscht het ka. Het si mer gseit es wär besser e ks. I däm moment, hani ganz fescht müese gränne. U ha zu mim maa gseit, i ha verseit. U mi ma het mi beruhiget. Den ischs i ops abe. Und dür pda ischs nid lang gange hei si mi ufgschnitte. U wo ig mini chlini ha köre gränne bini sooo erliechteret gsie, das es mir uf zmal nüme guet isch gange. I ha kalt ka, mir ischs ungloublech schlecht gsie. Das si mir die chlini nume hurti zeigt hei, u mi ma het sech um die chlini kümmeret. Den isch zganze ops team bi mir drane gsie. Ha so starch medis becho das es mi gad wäg ghoue het. Bi den ganz lang im ufwach rum gsie und sie hei gseit si heige mi fasch nid wach bracht mini chlini isch den 9.57 mi 48 cm 3200 uf dwelt cho. Und i ha se ersch uf die 11.30 gseh. Mi ma het sech soo guet um sie kümmeret bi froh gsie. Irgend eis isch mi fa zue mer cho. Und het mer erklärt das di chlini 3x nabelschnuer ume hals heig ka. Und ig sicher nid verseit heig. U bir 2 te geburt hani mi gad vo afang a für ne ks enschiede. U es isch die beschti enscheidig gsie. Wöu mi babyboy het o wieder dnabelschnur ume hals ka. I bi nume dankbar ha ig 2i gsundi kind. Und da aus guet gange isch.🙏🙏🙏
  • Also:
    vom 26.9/27.9 hani idä Nacht wehe öber cho aber nume liechti wo cho sind und wieder gange ha au wieder chöne schlofä am more bini früeh verwache aber nomol is Bett bis am ca 10 do i wieder liechti wehe ka ha und zmol isch nüt me une gsi schlussentlech bini nochem mittag nomol go pfuse weli a enem tag sehr müed gsi bi und am 14.00 verwache aber nochli im bett ligge blibe uf zmol ghör ich im buch e extrems gurgele rumore bi is bad gsecklet do mir no öberal teppich ka händ 😂 schleimpfropf plus fruchtwasser isch schwallartig cho uf jedefall isches verdächtig grüen gsi und ich han in spitol ahglüte ca 14.45 si meint i söll mi langsam parat mache und verbii cho also hani am maa ahglüte er mösi hei cho und sind ca am 15.30 im Spitol gsi sihe da e liechti schwangerschaftsvergiftig aber üs beidne is no guet gange aber dä junior isch än stärngucker gsi und häd sich eifach nö wele richtig ane ligge i han sehr starchi wehe öber cho ca am 19.00 aber nüt isch uf gange und isch immer so blibe 5cm schlussentlech hani denn e PDA öber cho um di 20.00 häd nüt gwirkt und sü hend am ca 21.00 nomol gstochä mir is nochher so guet gange aber am kline sind d herztöndli wäg und wieder cho d ärzt hand immer diskutiert ob keiserschnitt oder nö schlussentlech han ich gseit i möcht en kaiserschnitt d ärzt händ mi sehr verblüfft ahglueget aber sü händ mi vorbereitet und am 2.19Uhr isch üse junior uf d walt cho

    Ich han e u schöni geburt ka und au nochher is mir sehr guet gange bi scho am 6.15 eleige uf s wc ohni problem und mini KS narbe isch wunderschön verheilt me gseht si fast nö

    D ärzt sind uf jedefall am nöchste tag no zu mir is zimmer cho und häd gseit Frau .... mir sind froh händ sie sich für en KS entschiede
  • schrieb min geburtsbricht aau mol (: für mich ish dGeburt nid schön gsi... min ET ish am 23.07.20 gsi, het sich aber denn no nüt do, ha an dem daag no kontrolle kha, het dHebamme mir weheöl mit gäh - bi zuedäm viel go spaziere und has Öl 2x am daag druff do. het sich wihterhin nüt do, am 25.07 in de nacht ca. 00:40 binni vo de erste wehe wach worde, sind denn mehrmals in de stund kho aber sehr unregelmässig, die ganz nacht dure am morge ca. am 8ti binni no mit miner muettr wo grad uf bsuech gsi ish go ihkaufe, ha denn vo unterwägs mim maa aahglüte und gsait er söll sich shomol parat mache willi dänk es goht wenn mr zrugg kömme vom ihkaufe ins spital. nachhär dheime hani aber widdr s gfühl kha mir könne no warte, bin denn mit mim maa no mit zum Coiffeur, in dere ziht wo er dra gsi ish binni mit miner mum öbbis go trinke, ha denn ca. all 10min wehe kha aber ish no ushaltbar gsi im gegensatz zue dem wo no kho ish. dheime sind wehe denn immer wie stärker worde und d abständ immer kleiner, bi denn au no go bade und sish nid weniger worde; eher stärker, also hani im spital aahglüte und mir sind gange ish ca. 18:00 uhr gsi, im spital aahkho, hend sie mi ans CTG khängt und denn hets vllt in 45min 3 wehe ufzeichnet, bin mr rächt dumm vor kho, bi de untersuechig ish use khu mumu 3cm offe - also hend sie gsait mir könne nomol heime goh. dheime aahkho ish ei wehe nach de andere kho, ha sie miesse verschnuufe und ha extrem bluetet, het mi maa im spital aahglüte, hend sie gsait, abluet ish vo de untersuechig und ich söll doch no dheime bliebe; im spital könne sie aau nid meh mache wie mit mir go laufe. bis 22:00 uhr hanis dheime probiert aber ich ha sone extreme wehesturm kha, has nümm uskhalte, sind also widdr ins spital, dött aahkho, hän sie uns in e Zimmer do, dött binni aau nur no demit beschäftigt gsi ei wehe nach de andere zverdchnuufe, d untersuechig het ergäh mumu 8cm offe, de klei ish aber nid ganz unde gsi, denn ishs bis am 02:00 am 26.07 so wihter gange bis sie denn gfunde hend irgend öbbis stimmt nid willi so wehe ha aber nüt meh vorwärts goht.. denn ish d Ärztin kho und het e Ultraschall gmacht und festgstellt das de klei falsch ligght, in die falsch richtig luegt und so nid richtig in Geburtskanal khunnt und will d Gebärmuettr so schafft, mir ständig gägge s Becki druckt, ha mi denn aau für e PDA entschiede, has nümm uskhalte.. nachhär hani bis ca: 03:30 mit de PDA könne verschnuufe &‘ denn hend sie sie zrugg gnoh dass d Geburt vorwärts goht und hend mi an wehetropf khängt, ha miesse ständig voll überdreiht ligghe und all 45min dreie unter wehe, dass de klei mag richtig in Geburtskanal rutsche, ca. am 06.40 binre untersuechig durch d Hebamme ish denn Fruchtblose platzt und ich ha denkt jetzt gohts äntlich los und has bald hinter mir het sich aber immer no nüt do, nur d Wehe sind no stärker worde, de klei ish aber immer no glich gläge.. nachher hend sie d Oberärztin kholt; am 08:30 hets denn kheisse ich söll jetzt bi de wehe mit prässe, dÄrztin het gmeint das mr das eso schaffe; schlussändlich binni 4.5h in de prässwehe gsi, ha immer widdr dänkt ich kha nümm, de klei het kai bitz mit gschafft, s einzige wo mir mega muet gmacht het, ihm ishs die ganz ziht bestens gange, härztön super, dass het mr immer widdr mega muet gemacht und ich ha das kleine zauberwäse unbedingt welle uffd wält bringe. nach 4.5h etliche prässwehe ishs äntlich so wiht gsi; de klei ish do gsi - WUNDERSCHÖN &‘ MAGISCH de moment, er het grad gschraue und in mini richtig gluegt; ich hanen in arm gnoh und alles andere wo gsi ish vergässe❤️ sie hend denn no gneiht und ich ha d Ziht gnosse mit mim kleine - am 12:41 am 26.07 ish er uffd wält kho und am 19:00 uhr Zobe sind mr heime und hend ziht zue dritt gnosse und sish bis hüt wunderschön und ich bi so dankbar, dass de klei gsund &‘ munter het döffe uffd wält kho❤️
  • Am 2.5.20 wollte ich mit meine Mutter einkaufengehen und wo ich zu ihr im Auto eingestiegen bin ist mein fruchtblasse geplatz... Da meine Frauenartz noch da war konnte ich kurz dort hin und wurde zum frauenklinik geschickt. Da musste ich warten weil ne Artz keine Zeit hatte und 3h später kam jemand und hat gefragt ob jemand schon gekommen were und ob alles OK were (meine Mutter wurde langsam wütend weil noch keiner kam) die hat also die Artz geholt und wo die kam hat dir mir gefragt wies mir geht und ob ich starke wehen hätte

    Da es mir aber gut ging wollte sie mich nach hause schicken

    Meine Mutter hat es aber verweigert und ich durfte dort bleiben

    Meine Mutter ist nach hause gefahren (sie braucht ca 30min und konnte wo sie zu hause war direkt zurück zu mir fahren weil ich starke wehen hatte) um 00.00 war meine Mutter bei mir und um 01.10 war mein Sohn gekommen

    (mein Mann damals noch verlobter konnte nicht über die Grenze weil zu war) er wohnt in Deutschland.


    Jetzt ist mein Sohn 7 monate und wollen ne 2 aber erst wenn mein Mann bei mir wohnt (hoffe bald)
  • so tolli geburtsberichte schön das drs teilet findi ich lis immer no mit 😆☺️😍...mini isch jetzt bald 7mönet alt❤️....nr. 2 isch im summer scho in planig🙈
  • huhuu keini neui geburtsberichte ☺️😆??
  • Mina isch leider chli zlang für do ina, aber wer ne wet läse dörf gern do.
    https://www.swissmomforum.ch/viewtopic.php?f=21&t=213625
  • Danke für din Bricht Lorina ☺️ wirdi läse...
  • @Lorina boa habe jetzt dein geburtsbericht gelesen, was du alles erleben musstest du arme..! freut mich dases es dir jetzt gut geht 🙏🏽❤️..!
  • I han bi ET+9 no e undersuech gha und shett zerst gheisse mues mi am nöchste Tag melde zum ileite. den het de arzt aber gse dasses weni fruchtwasser het aso hends mi gad phalte und agfange. 15.30 du erst vaginaltablette becho.. überd nacht ish alls ruhig gsi, eimol ned sicher ob evtl fruchtwasser cho ish aber ish nur wenig gsi darum witergshlofe.. gege morge hani chli ruggeweh becho das ish denn immer stercher worde. ja shins chöne wehe au im rugge sii. am morge ish de mi mah cho und mir sind am 9ni go esse. det hets de agfange mit wehe vorne. sho chli weh to aber ushaltbar. ha mir immer gseit i wott grad e pda drum hani de au nachem zmorge das grad gmeldet. jo für da muessi i gebärsaal. bis i endli ha abe chönne ishs ewig gange am 11.30 hends mi abeto. wehe sind etz sho stark gsi, PDA setze ish ewie e murks gsi und nach dene 30 min wos hett selle würke hani eher no meh schmerze gha und etz wieder im rugge.. ahjo i bin 0 offe gsi wos PDA gsetzt hend! hebamme het wohl de anästesithin aglüte und aber grad nomol undersuecht. jo etz komplett offe baby chunnt! also vo 0-10 uf in 30min!🥵 es het sich den wie e ewigkeit agfühlt wills chöpfli immer chli usecho ish undcde wider ine, aber nach knappe 1.5 stund presswehe ish sie am 14.12 do gsi. wehe insgesamt 4-5 stunde. für en ersti geburt zum glück recht schnell und agnehm.
  • Ich schrib au mal mine da ine:
    Geburtstermin wär am 11.11.20 gsi. Will ich aber schwangerschaftsdiabetis gha han, händs mer gseit, dass ich d‘geburt müssti ileite. Also bini i de 38. wuche is spital zum ileite. Die erste zwei täg hät sich gar nüt ta. Ich bin denn au mit minere zimmergenossin use go spaziere, stägeli duruf und durab...am 3. tag am abig bini denn wieder go spaziere und denn händ wehe plötzli agfange. Min muettermund isch aber nur 1cm offe gsi. Ich han denn alles probiert: laufe, wehetee, massage und sogar es zäpfli...ich bin denn churz ufe i mis zimmer zum darvida hole und im gang isch denn mini fruchtblase platzt. Ich han plötzli mega schmerze becho und han mich nüm chönne bewege. Irgendwie hanis denn doch gschafft vor mis zimmer ga und mini pflegerin isch go luege. Dur d‘schmerze hanis aber nur mit müeh und not gschafft is bett z‘hocke. Wo ichs ändli gschafft han, händs mich as ctg agschlosse und ich han nur „notfallkaiserschnitt“ ghört. Es sind plötzli 50 lüt im ruum gstande und ich han absolut nöd begriffe um was das es gaht. Nach es paar minute sind all wieder use und d‘lag hät sich normalisiert...denn ufeimal sind wieder all im zimmer gsi und denn händs gseit mir würdet jetzt abe in kreissaal ga. Min maa und mini muetter (sie isch nur per zuefall det gsi und trotz corona hät sie deffe zum glück bliibe) händ denn mis züg schnell packt und min maa hät ghulfe mis bett abe schiebe. Im kreissaal händ scho gfühlti 100 lüt uf eus gwartet und ich bin wieder agschlosse worde und d‘hebamme hät versuecht s‘baby z‘stimuliere. Sini herztönli sind aber immer wieder tüüf gsi. Denn händs definitiv entschiede, dass sie en kaiserschnitt machet (spöter hani erfahre, dass das ganze ca. 15min gange isch, ich han aber s‘gfühl gha es passiert alles i 2 sekunde). Ich han e vollnarkose gha und bin erst wieder ufgwacht wo min sohn scho uf de welt gsi isch. Ich bin völlig traumatisiert gsi und bin volle medikament gsi wegem ks. Bin denn no 3 täg im spital blibe und das sind sehr schlimmi täg für mich gsi. Han denn entschiede vorher heizga will ich nüm han welle allei si im spital. Weg corona sind bsuechsziite apasst worde und min maa hät immer nur churz deffe blibe. Dihei hani denn immer brüellt und han min sohn nöd chönne hebe oder aluege. Ich bin ine depression cho und han eifach kei zit gha zum die geburt zverarbeite. Ich han denn mit mim maa und minere hebamme gredet und bin grad zur traumabewältigung zunere psychiaterin gange. Nach ca. 2 mönet ischs mer denn viel besser gange. Ich bin bis vor churzem no zu de psychiaterin gange und hüt gahts mer wieder guet. Ich chann zit mit mim sohn gnüsse und bin gern mit ihm und lieb ihn vo ganzem herze! Ich wür allne rate wo en schwierige start händ oder eifach müeh händ mit dere neue situation sich hilf z‘hole! Es nützt nüt das mit sich schleike und hoffe, dass es vo selber weg gaht. Je früener, dass mer sich hilft holft desto schneller gahts eim nacher besser. Hüt kämpfi nur no chli mit em erste kennelerne. Wenn ich e geburt im fernse gsehn oder öpper mir vonere „schöne“ geburt verzellt, bini truurig, dass ich das nöd gha han. Bim zweite chind weissi scho, dass ich en ks mache demit ich d‘geburt gnüsse chann und mis baby in rueh kennelerne chann...ich wünsch mer, dass mer offener und ehrlicher übers wuuchebett und geburt tuet rede und nöd alles tuet schön rede. Mim sohn gahts guet und mer gaht devo us, dass er eifach gstresst gsi isch wegem ileite 😊
  • Ich hätt am 05/09/2020 de Geburtstermin ka, wer en samstig gsi, darum hani am fritig 04/09 im spital die erst kontrolle ka wo nit bym FA gsi isch. Dert händ sy gseit es seig alles guet, seht nit nach wehe uss, gnueg fruchtwasser, alles bestens. Könnt jedi sekunde losgo, odr aber erst in 2 wuche, alles isch möglich... d’hebamme het mi alles mögliche gfrogt, wie as ich will gebäre und ich ha mini wünsch güsseret (zbsp nabelschnuer lo usspulsiere) denn simmer widr heime. Mi maa het umbedingt welle das es amne wuchenänd passiert, will er schafft mega wyt wäg vo dahei und het angst ka das ers verpasse würd odr ich allei dahei afang gebäre odr so🤣 er het immer widr mitem buuch gredet und gseit: kum uuse, bitte kum das wuchenend uuse🤣am sunntig morge 06/09 bini huere frieh verwache wie immer und by uffs sofa gläge wie immer, will mine immer schnarcht und by immer widr iidöst, ei mol hani gmerkt das mi maa het afo fifa spiele näbe mir, aber ich by so kaputt gsi dasi immer widr iipennt by. Uff eimol hani gmerkt wie gfühlt 5 liter heisses wasser unte uusekunnt und sogar uff mni bei gloffe isch und ha gschraue: Francesco!! Tüechli!! Bring tüechli!! wasser!! Wasser kunnt unte uuse!!! Er voll panisch uffgumpet und het mr e kuchirolle brocht und denn mini duschtüechli🤣🤣 wo mr checkt händ was passiert isch hämmer afo lache und ich ha voll chillig am spital aglüte, wehe odr schmärze hani gar keini ka... die händ gseit ich sell mi langsam parat mache und go zeige. Währenddem es unte immer wyter am uuse laufe gsi isch hani mol afo s’sofa putze und mr denn schön e öpfel gschnitte und afo ässe, by am verhungere gsi, wo dfruchtblose platzt isch, ischs 11i am morge gsi und ich ha jo no nüt gässe ka. Denn hämmer tüechli gno für ufe sitz im auto und sind ins spital. ha no in mc donalds welle aber mir sind denn trotzdem lieber zerst ins spital. Am 12:30 ca simmer dert ako, ‘iicheckt’ und alles... Dert hani miese an das grät mitem härzschlag/ weheuffzeichne und die frau isch uuse... nach ca 45 min isch de ganz bode und d’liege alles nass gsi, riese pfütze ufem bode unter de liege und mir 2 voll am lache, am scherze, ich nur vo mc donalds am rede will ich sooooooo hunger ka ha. Uff eimol hani buuchweh beko... wehe! Zerst no nach jedere wehe mit mim maa am scherze und lache, aber nach ca 15 min denn nümme, nur no aua aahhh🤣🤣 denn händ sy mi in gebärsaal brocht und gseit ich seig 3cm offe. Das isch ca am 14:15 gsi. Sy händ gseit ich sett jetzt all stund ca 1cm uffgoh und sy kömme jetzt ca all 2 stund go luege wies mr goht, wenn öpis isch de knopf drugge usw. ich ha umbedingt welle ässe also händ sy mr öpis vom zmittag uss dr kantine brocht, couscous mit sauce, kei plan, hani no nie ka aber by am verhungere gsi also het mi maa mir nach jedere wehe e löffel voll ins muul gschobe bis es nüm gange isch. Um die 3 umme hani plötzlich so komischi schmärze ka und ha afo hüle und gseit: mi buuch isch hart, öpis stimmt nit mi buuch isch hart! Und ha iwie presst, also vo allei, ich ha eig gar nit welle. Die frau het mi packt am arm und gseit ich sell mi beruhige, sy git mir jetzt en PDA. Ich ha sy agschraue dasi kei pda will, Nei nei hani gschraue, öpis stimmt nit! Denn isch no en anderi frau iine ko, kei plan weli as d’hebamme und weli d’ärztin gsi isch, die sind zwüsche mine bei gsi und eini het gseit: sy presst, sy dörf nit presse vor 1h isch sy erst 3cm offe gsi. Denn het eini d’finger iinegsteckt und sy händ sy sich agluegt, händ glache und gseit: jo ok, sy isch 10cm offe, vo mir uss könne sy afo presse. Ich ha gseit: nei ich ka nit, ich mues schi**e!! D’fraue: das isch normal presse sie! Ich: NEI ich mues uffs wc, ich mues schi**e!! Fraue: neeiii das isch normal presse sy jetzt eifach!🤣🤣Ich ha agfange presse, wiene kranki am schreie, mi maa am packe, wie der exorzist am duuredreie.. nach ca 35 min isch baby do gsi 15:35, 3050g 48cm😭😍 isch mr vorko wie 5 stunde, ha null zytgfühl ka und ha nümme möge! Mini tochter het überhaupt nit gschraue, het mich die ganzi zyt agluegt und ich sie. Ich by so schockiert und kaputt gsi vo dem ganze dasi nit mol ha könne hüle. Ha se nur mega fest ghebt und agluegt und denn afo stille. Die hebamme wo grat nach de geburt zueständig gsi isch, isch so unfründlich gsi und het mi agmotzt wills es paar tropfe bluet am bode ka het! Paar minute nach dr entbindig!! und sy händ mi wunsch mit de uspulsierig vo dr nabelschnuer eifach ignoriert und sy eifach abklemmt. Wenni nit so fertig und im schock gsi wer hätti dene schön dr grind gwäsche aber ich ha nüt mehr um mich umme mitbeko, ha nur no mis baby welle und nüt anders. Ha mi mega unwohl gfühlt im spital und ha sofort afo stresse dasi heime ka! Ha die ganzi nacht keis aug zueto, will immer widr einu mit dem metallwägeli mitem laptop druffe ins zimmer ko isch, überall mit den ding agachlage het und alli geweckt het...🙄Am negste daag 15:00, nach knapp 24h bini dert uuse und heime. Falls ich nomol es kind bekum wirdi definiv defür sorge das d’geburt und alles viiiiiiiell besser begleitet wird, by mr vorko wie en patient in dr psychiatrie und nit wiene gebärendi muetter..... ganz schlächt... aber mi baby eifach perfekt, ich lieb sy mehr als alles uff dere wält😭😭❤️❤️❤️
  • Nalan83Nalan83

    668

    bearbeitet 2. 04. 2021, 21:56
    @NRM so toll wie du das verzellt hesch😆 so spannend gsi zum lese...! danke
  • Sooo jetzt darf ich endlich au de bericht schriebe 🥰 ET isch 27.3 gsy am 17 bini itz spital und kontrolle kha de hani grad gfragt ob ich eh ileitig becho cha weil ich 3w nümm ha chönne schlafe vlt 2std und die nid mal düre de hends gmeint ja ich wird aglüte sobald was frei isch den (ha angst kha das ich nümm gnueg kraft ha bis zur geburt und da ich schomol 10tag übertrage ha hani nümm wölle uf wehe warte) jedefalls hends mich am 20te morge aglüte das ich uf die 20:00 cho dörft de hends untersuchige gmacht sho 1cm offe gsy und den hends mit em tampon gstartet ish sehr ruhig gsy nur ganz wenig wehe de hani tablette becho zum schlafe 😅 nächste tag 21 au nüd sonderbar gsy immer no nur 1cm offe viel gloffe nüd passiert ussert paar wehe mal stärker mal schwächer den uf dnacht hani de endlich chöne schlafe wie no nie i mim lebe 😂 am 8i hend schichtwechsel kha leider müese säge das ich kei wehe ha de hends gseid wird den nomol besproche wie witter fahre und ob ich eh ilauf möchti hani ja gseid aber eh halbstund später hend wehe ahgfange 🥰 endlich hani nur denkt verschnufe verschnufe bi no allei gsy ha minere begleitig aglüte und gseid sie söll jetzt mal cho 😂 also isch sie eeeeendlich da gsy den het sie hebi gfragt ob nomol kontrolliere cha also 2cm offe endlich het sich ööpis da uf einish merki wasser lauft 9:34 ich ehm fruchtblase isch glaub am laufe hebi gluegt also luege ob kreissaal frei ich gömmer übere also simmer gange ich ganz shnell am laufe jaaaa das ich i dem zimmer bi😂 kuum i dem zimmer hani druck kha sie chum gömmer wc pipi mache uf em wc gsy press verlange gah also hends mich ufz bett tha untersuecht 5cm dörf no nid presse hani kurz verzwiflig kha das es no eh ewigkeit dure chönnt schmerze kha wie weiss ich was 😅 nach 2 wehe sägi i mues presse sie also i luege die ja sie dörfe ♥️ ich nur endlich hami voll fokussiert bis wehe chunt und presst nach 2-3 presswehe isch chlini da gsy arzt het grad no so glengt debi sie 😅 zit isch 10:34 gsy also genau eh std nach em blasesprung kei verletzige bis uf eh ganz chlini schürfig minere Tochter isch es au guet gange 🥰 alles i einem für mich eh schöni geburt
    22.3 ♥️

  • 😍☺️ .
  • gugus keni geburts bricht meh?☺️😆..wot lese find das emmer so spannend.
  • Halli hallo. Ich teile mine gern. ET isch am 24.4.21 gsi. Ah dem Tag, isch samstig gsi, de ganz tag immer mal wieder en harte buuch gha. Am abig am achti den so chli es Zieh wie vor de Mens...denn abem zähni am abig wehe, ca all 3-7minute. Stärcheri und schwächeri. Schlafe hani natürlich nid chönne. Den ide nacht am 2i mit de hebamme en Termin in spital zur kontrolle gmacht. Wehe immer nu ca all 3-5min. Gwüssi chli schwächer. MuMu ca 1cm offe. Sind den nomal hei. Am 4i wieder im spital gsi, churz drufabe blasesprung. Grüens Fruchtwasser. Denn hani am 5ica id Badwanne chönne, scho 9cm offe gsi. Das het soo guet ta. Denn am 7:42 isch üses wunder da gsi. Ich total erschöpft, die ganz geburt ohni schmärzmittel. De chlii isch mideme grosse chnopf ide nabelschnuer ufd wält cho. Leider isch plazenta nid cho, drum hani den in OPs müesse. E wundervolli geburt gsi, woni immer gärn dra zrugg dänke🥰
  • @minggi gratuliere zu dim wunder 😍
  • @minggi gratuliere au☺️, so toll das e schöni geburt gha hesch..!
  • Gits neui bricht? 🙂🙂
  • @samira. 🤣 ich wart au scho lang ufene neue bricht isch immer so spannend zum lese😍…
  • Jaa ☺️ de post isch recht unde gsy vlt chunt ja jetzt wieder öppis
  • Hallo☺️ de ET bi mir wär de 27.11.2020 gsi. Ich han nie vorwehe gha oder susch öpis ide SS. Am 17.11 am abig bini normal go spaziere, hei und han mit de Schwiegermuetter no gwettet gha das s‘baby ide glich Wuche no uf d‘Welt chunt und sie het gmeint erst im Dezember. Bin sicher no 1 Stund uf de gummiball zum chli springe😂 Den ide Nacht am 18. bini ufgwached am 3 und han bizeli Wehe gha, han nüme chöne schlafe und isch immer schlimmer worde. Den am 8i Morge isch min Mah ufgwached, het sich no gwundert wieso ich scho wach bin und sich scho parat gmacht zum go schaffe. Mini schwiegermuetter het gseit er söll sicher nöd gah, will mir is Spital gönd. Bin no go dusche zum luege ob d‘wehe schlimmer werdet, und das het den wie en extreme schub geh🥲 Den simer öpe 9:30 ca im Spital gsi und hend gseit gha das ich scho bi 5cm bin. Blasesprubg hani anschinend scho gha und nöd gmerkt. Han no PDA verlangt wills unerträglich gsi isch vo de Schmerze und han für das müsse 2 Stunde warte😅 Irgendwenn am Namittag isch den de Herzschlag vo de chli längsämer worde und weg gange, sind plötzli mehreri ärzt is Zimmer gstürmt und hend mich hi und her dreit zum de Herzschlag wieder finde. Isch alles guet gsi zum Glück, aber sie hend mir es Medi geh demits bi mir schneller ufgaht will mini Tochter unbedingt het wele usecho😂 den am Abig ca 18:00 sind paar Ärzt wieder cho und hend mich wele überrede zum en KS mache will sie anschinend nonig durch de engsti Teil dure isch und sie „z’gross“ isch mit 4.4 kg. Mini Hebamme het sich zum glück mega für mich igsetzt und het mir gseit wie ich uf alli 4 gah sel demit sie dete durechunt. Han kein KS wele mache. Nach de 19:00 isch nomal kontrolliert worde und sie isch dure gsi🥰 Bin nachdem uf 10cm gsi und am 19:58 isch mini Tochter uf d‘Welt cho♥️ 3420g und 50cm♥️ Ich han e schöni Geburt gha☺️
  • so toll…ja zum glück hesch di net lo überrede fürne KS…🙏🏽! es skorpion baby hesch 😊😆 ich bi au skorpion 20.11 ..!
  • Nalan83Nalan83

    668

    bearbeitet 15. 12. 2021, 13:52
    meini neui geburtsberichte?☺️ Ich lies die sooo gern…😍😅
  • 👀… geburstbricht sel ufe rütsche wieder🤣…derum schribi irgentwas haha😅…
  • Muess mine mou schriftlich verfasse, denn stöu ich ihn denn di inne ☺️
  • Juli88Juli88

    79

    bearbeitet 19. 12. 2021, 23:03
    I ha am ET en Termin bim Frauearzt gha mit em erste CTG. Bereits vor 3 Wuche het mer mini Hebamme gseit, dass de Muettermund scho 1cm offe seig. Aber usserd es paar Senkwehe und Üebigswehe, han i nie öpis gspürt.
    Bim CTG hets denn aber doch zu mim Öberrasche all 10 Minute Wehe azeigt. D'Ärztin wo de esch cho luege, het gmeint, dass i vermuetli i es paar Stund werde im Gebärsaal sii. I ha mi sooo gfreut! Bi de Tochter vor 2 Jahr han i nämli müesse bi ET+14 iileite. Und i ha das Gfühl vom start so gern au mal welle erlebe.

    Denn han i US gha bi minere Ärztin und sie het denn gfunde, i söll nach 2 Täg bi de Hebamme nomol es CTG mache und i 5 Täg zur Öbertragigskontrolle cho. Ben so truurig worde, well sie keis sterbendswort öber en baldig bevorstehende Geburt verlore het...

    I be denn Hei und vor de Fernseh. D'Wehe sind wieder gänzlich verschwunde gsi. De ben i am halbi 11i is Bett. Wieder en Tag verbii ohni dass es los gange wäri.

    Chum ben i iigschlofe esch mini Fruchtblase am halbi 12i platzt. D'Wehe hend denn au grad igsetzt. Und d'Abständ sind rasant chörzer worde. Mir hend de mim Mami aglütet, dass sie uf eusi Tochter ufpasst. Am 5 ab 12i sind mer los gfahre is Geburtshuus. Am 20 ab 12i sind mer det gsi. I ha de scho Wehe gha mit rechtem Druck gege abe. Am 12.38 Uhr isch euse Sohn nach 7 Presswehe uf de Welt gsi 😅 ben so froh gsi isch d'Eröffnigsphase so schmerzfrei gsi und d'Geburt denn so schnell gange. 🥰
  • @Juli88 so toll danke füre geburtsbricht😊…isch schnell gange bi dir du 😅 mega toll….@dixi90 bi scho ganz gspannt 👀😊…
  • ganz so shnell ishs bi mer ned gange😅 bi ET+3 hani no mitde tochter es mittagshlöfli gmacht woni chli es zieh in buuch gha ha. ish paar mol cho und gange.. ha sho denkt chönntet wehe sii wills bide tochter nach iileite au so agfange gha het mitem zieh. sind de no zum ross gange, ha no mitre gshaffet gha und ufem heiweg denn wieder 3x es zieh. ha am mah gseit ha wohrshinli wehe😅 denn isher grad i stress cho mit choche willer bide letzt geburt e lääre mage gha het. szieh ish de regelmässig cho direkt all 2-3 min aber het ned weh gmacht. nachere stund am spital aglüte will mer gwûsst hend es cha plôtzli kippe und shnell go.. si hend gseit wemer unsicher sind chöne mer cho. also no tochter organisiert und zum spital gfahre. öppe am 8ti simmer det gsi, wehe hani langsam müesse vershnuufe. (ha 2h „wehe“ ohni shmerze gha).. bi sho 4cm off gsi aber de chli nochli wiit obe. wehe händ immer me weh to und da ich umbedingt e pda ha welle het hebamme das zerst organisiert.. pda het aber ned agshlage.. baby immer no wiit obe fruchtblase no intakt.. denn ish 11i schichtwechsel.. die vode pda hend gseit si müsste pda neu setze, neui hebamme seit kei ziit meh und sticht fruchtblose uf. baby rutsht abe und grad presswehe, 11:24 isher do gsi😍 nach ned emol 10 min presse. also geburt ish sehr shnelll gsi, weni abde erst schmerzhafte wehe zelle 3h. wenni pda eifach si gloh hett worshinli no shneller will de hettets gaf fruchtblose chönne öffne😂
    enelaa94
  • @Sarina91 hoppla geburt selber isch aber schnell gange😅😊…so toll danke fürs teile…
  • Nalan83Nalan83

    668

    bearbeitet 3. 01. 2022, 01:14
    ich verzell süscht e mau geburt vo miner schwöschter weli live debi gsi bi vo A bis Z..😅.. vor vier Johr.

    Also si het mr am morge gschrebe gha das si de schliimpfropf verlore het und si bez wehe het. de beni so uf die 10:00uhr zu ihre hei, esch aber no nüt gsi. usser das si ame ufs wc het müesse paar mau (gross) …und e chli wehe gha het, den so uf die 14:00 send wehe es bezeli meh worde und si isch den mau in spital gange ich bi deheime blobe, de hend si ihre gseit wenn si richtigi wehe hend denne gspühre sis den scho das sind noni würklich die wehe…! de isch si weder hei cho…und den esches los gange😆…mit de RICHTIGE wehe schmerz hafteri, so uf die füfi, de simer natürli weder los in spital bi den mitgange…! de hend si gluegt gmesse ect… mumu 1cm …! si het den müesse wehe veratme, den hend si gfrogt ob si gern würdi is wasser bez go entspanne nache zwei std. wehe de isch si ine sich go entspanne het ihre au guet do…und plötzli nacheme zytli sind press wehe do gsi😅 …i ha den emmer ihri hand ghebt nebe dra und uf de anderi site ihre ma, ha den ihre ame rivella gäh zum trinke miteme röhrli😆…während si press wehe gha het…!nach drei mol presse isch s‘baby do gsi😍…mir isches den kurz komisch worde bi fascht ihm ohnmacht gheit, eifach wie ich si gseh ha liide und s‘baby use cho isch alles isch zviel gsi has ja net kennt nonie gseh sowas…😅 damals bini noni mami gsi…! aber ha mi den weder gfange und esch gange..! baby hend si ihre grad gäh 😊und denne gno zum untersueche , während dem het si de rescht use presst.denne ufgstande us de badeanne si hend müesse bezeli zuenäie zwei stichli. während em zuenäie het mini schwöschter si gstillt mega herzig😊…jo so isch geburt vo miner schwöschter gsi. si isch traumhaft gsi also 3.5h get si gha mit de richtige wehe agfange vo deheime bis geburt,schnell gange schön gsi.
    aber als erschtes hani gseit gha boaaa ich will keini kinder😅…! nacheme monet aber hani den weder wele und genau sone geburt ha wie mini schwöschter wassergeburt ect…aber sisch den leider alles anderscht use cho bi mir..!
  • Jööö wassergeburt mega guet 😍❤️ und schöön het sie ihre ma und schwöster chöne debii ha.🥰
  • @snowangel ja isch toll gsi..! bim zweite het nur de ma dörfe debi si und sisch wieder en wassergeburt gsi😅 aber vo dem chani net berichte bi net debi gsi😆…!
  • Ha mine au uf Hochdütsch gschriebe, VORSICHT LANG 🙈🤣
    Da bei unserem Baby einen schweren Herzfehler diagnostiziert wurde war das Ziel 12 Tage vor ET einzuleiten. Beim Eintritt war der GBH 3cm und der Mumu Fingerdurchlässig. Da sie sorgen um uns beide hatten wurde per Tropf eingeleitet, ich hatte noch keine Vorwehen oder sonstige Abzeichen. Mein Baby lag noch weit oben mit dem Kopf. Vom 11.10-15.10 wurden 7x4h Tropf verabreicht zudem 2 mal ein Ballon gelegt um den Muttermund zu öffnen weitere 6 Tabletten eingelegt 🙈 in diesen 5 Tage war der GBH komplett verstrichen und der Mumu 2-3 cm. Es wurde als schonung eine längere Pause abgemacht von 12 Stunden so wurde ich nach 5 Tagen im Kreissaal auf die Station verlegt um 20.00 Uhr. Habe mit meinem Mann no auf Station gegessen etwas TV gesehen und mich langsam Bett fertig gemacht ich hatte endlich eigene Wehen aber eher unregelmässig und kurz. Lag also im Bett als es plötzlich plopp machte im Bauch 30 sek später war alles voll Fruchtwasser. Sofort wurden die Wehen heftiger also ans ctg und wieder verlegung in den Kreissaal. Ab da hatte ich bald die 4 wehen in 10 minuten die gewünscht waren. Am besten waren die Wehen für mich auf dem Rücken liegend aber mein Sohn hatte mühe damit also immer wieder lage wechsel. Alle 2 kontrolle und der Mumu ging schön auf. Hatte dann buscopan später Lachgas und weil die Wehen wirklich extrem waren und das baby so langsam stress bekam wurde eine PDA gelegt so konnte ich noch etwas Pause machen aber nicht lange denn mit jeder wehe kam das baby tiefer um ca 6 uhr war der mumu komplett offen und die Presswehen begannen. 6.30 Uhr kommt die Ärztin sie wolle die wehen hemmen da ich nicht die gewünschten 4 wehen sondern 5-6 in 10 minuten hätte. Das war für mich der letzte Anstoss jetzt oder nie um 7.01 wurde unser Matteo mit 3070 gramm (schätzungsgewicht 1 woche davor 3300 gramm) 50 cm länge und 33 cm Kopfumfang geboren. Ich kann euch sagen sobald das Baby da ist vergesst ihr wirklich all den schmerz das nähen danach empfand ich als das schlimmste 😳 ein wunderbares Gefühl sein Baby da zu haben. 🥰💙💞
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum