Gewichtszunahme in der Schwangerschaft?

2

Kommentare

  • Hüt 21+6 und grad emal 3-4 kilo zuegnah....juhu :-)
  • Bi hüt 26+0 und ha 7kilo me
  • Hoi liebi Froue, wi gsehts bi öich Gwichtmässig afang so us? Bi itz 25+0 u ha grad 6 kg zuegnoh... Z Büchli isch itz o für aui sichtbar u di chlyni Muus isch tifig am stüpfe... ;-)
  • Bi etz 28+6 und ha 8kilo zuegno
  • 36+6 und aktuell bei etwa plus 12,5 kg (vom Normalgewicht ausgehend). Nehme aktuell etwa 500 Gramm zu, pro Woche... Mein Arzt hat mir etwa 15 kg zugestanden als normal, bei meiner Grösse und meinem Gewicht.

    Habe in den ersten 3 Monaten zuerst mal 3 kg abgebaut.

    Das Kleine wurde vor 1 1/2 Wochen auf etwa 2700 Gramm geschätzt.
  • Üsi Chlyni sig itz ca.800g... Wi gross u wi schwär bisch de du, Muckel?

  • Suenneli4 wrote:
    Üsi Chlyni sig itz ca.800g... Wi gross u wi schwär bisch de du, Muckel?

    Bin 1.63 und mein Gewicht ist vor der SS immer so zwischen 60.5-62.5 kg gependelt. In den letzten Monaten tendenziell eher um die 62.
  • Ah, ok, ja, de darf ig öppe ono chli zuenäh, bi 1.74m gross u vordr SS immer so zwüsche 60 u 62kg gsi...

  • [quo te="Suenneli4"]Ah, ok, ja, de darf ig öppe ono chli zuenäh, bi 1.74m gross u vordr SS immer so zwüsche 60 u 62kg gsi...

    Da darfst du sicher noch mehr zunehmen! Die Zunahme ist abhängig vom BMI. Jemand der vor der Schwangerschaft sehr leicht war mit einem niedrigen BMI darf/sollte mehr zu nehmen, als jemand der schon vorher ziemlich kräftig war.
    Viele Schlanke machen scheinbar den Fehler, dass sie unbedingt eine zu grosse Zunahme vermeiden wollen, statt einfach so zu essen und zu Leben wie es ihr Körper in der Schwangerschaft braucht. Dein Körper nimmt sich das, was er braucht und nimmt ja nicht unnötig zu. (Irgendwie muss er ja auch den Bauch tragen).
  • 26 + 4 u 15 kg zuegno :( bite grössi vo 1.60 bi aber vorhär scho stabiu gsi mit 72 kg und dürs ufhöre Rouche si es paar äxtra Kilo drzue cho. Aber janu houptsach am chliine geits guet u dä sig itz ca. 860 gramm ( vor 1 Wuche)
  • Müesst de luege die berechnige vom Ultraschall stimme de gar nid meischtens bi mire heisi gseit knapp 3 kg u sie isch 3.6 bir Geburt gsi:p
  • Hoi zäme! Ich bi jetzt 26+2 ssw und ha 15 kg zuegno:-( ich gah au zur ernährigsberatig will i sehr zugno
  • Didem i ha ouscho sövu zue gno. Das isch haub so schlimm! Di körper nimmt waser brucht!
  • Merci für dini motivation a mir:-) hauptsach gahts mim chline guet und isch gsund.ich han meistens gschwulenni bei und händ das isch höchstwahrschinlich wasser.
  • I de erste schwangerschaft hani 20 kg zuegnoh gha. Weli de e hirnbluetig gha ha und e monet im spital gsi bi, hani de relativ gli mis usgangsgwecht weder gha. (Noch 4 mönet) dertzumol hani sgfühl gha das sig schnell^^

    I dere schwangerschaft hani 9kg zuegnoh gha. Ha aber überhaupt ned druf glueget. Ha au imme das gässe woni lust gha ha druf :-) 2 wuche noch de geburt bini liechter gsi wie vor de schwangerschaft. Und au da hani nid extra abgnoh...
  • Bi jetzt 30 + 5 und 18 kg me uf de Rippe. Jänu :)
  • Und ich bi jetzt 30ssw ha bis jetzt 17kg zugno
  • Shibisa vo wo bisch du dä? Mir sind ja fast glich wit:-)
  • Fulenbach/ Solothurn :)
  • Ich rüfenacht bei worb:-) und was bekommst du meitli bueb. Wie schwer isch dis kind und wänn isch es so wit mit geburt?
  • Hihi rüfenacht kenni :) bi ehemalegi bärnere ;) vor 2 wuche ischer ca 1300 gsi, git e Bueb u Termin heimer am 23.08 :) u bi dir?
  • Bi hüt 33+1 und ha 13 kg me
  • Cool ich bi letzt jahr im september vo züri da here züglet:-) mini isch jetzt 1500g und chum es meitli über:-) termin han i am 28.8 und bisch nervös vo geburt??
  • Wauw jessy bisch ja mit gwicht guet dranne:-) ich han scho 4 kg zugno kah wo ich ufköhrt han rauche
  • Merci :) s wundert mi zwar jedes mal welli soviel süesses isse...
  • I han au ufghört rauche und desshalb sehr viel zuegno i churzer zyt :(! Ui i bi gspannt wieviel er i 2 Wuche bim nächste Termin isch :) nö bis jetzt isch no alles relativ easy. Und du? Wo gahsch is spital?
  • Jessy ich iss nümm viel süesses passe würkli uf wil i schnell zuenim:-( shibisa ich wird in frauenklinik gebäre:-) und du? Ich bi mega nervös vo geburt:-) ich han szimmer bom chline scho bereit und cha chum erwarte uf dä schöne tag:-))
  • Ja bi mir isches nid die erst, hoffe eifach dases besser use chunt als bim 1. :( chinderzimmer isch ouscho fasch parat. Aber im ahfang wird er eh bi üs im Schlafzimmer pfuuse :)
  • 29+2 u 8 kg zuegnoh... Geit üs super, nume di Chlyni het durend z gluggsi...
  • Suenneli oh so schön :) hihi dä mitem Gluggsi kenneni nur au zu guet :)
  • Hallo ich bin afangs vo de schwangerschaft sehr schlank gsi 55kg uf 1.63m und han schon 30kg zuegno!! Häät mir nie vorgstellt dassi so viel zuenim
  • yojoyojo

    20

    bearbeitet 21. 06. 2014, 09:58
    @anaariita: bei mir genau gleich, 55kg 163cm 30kg Gewichtsabnahme. 5 Monate ist jetzt meine Kleine und ich bin bereits wieder bei 61kg obwohl ich durch das Stillen überhaupt nicht auf das Essen schaue. Ich fühle mich wohl.

  • yojo wrote:
    @anaariita: bei mir genau gleich, 55kg 163cm 30kg Gewichtsabnahme. 5 Monate ist jetzt meine Kleine und ich bin bereits wieder bei 61kg obwohl ich durch das Stillen überhaupt nicht auf das Essen schaue. Ich fühle mich wohl.


    Suppi. Ich hab angst einfach das ich nicht abnehme :s .. Weil ich war auf die 30kg garnicht vorbereitet ..
  • Ich bin jetzt in der 30 ssw und habe bis jetzt 4 kg zugenommen, mal schauen ob es nun doch noch mehr wird.
  • Macht euch nicht zu viele Gedanken übers Gewicht...

    Hatte etwa 14 kg zugenommen und bin jetzt 18 Tage nach der Geburt nur noch knapp 5 kg über dem Ausgangsgewicht. Sorgen machen, Schlafmangel, Milchproduktion, fehlende Zeit zum Essen oder fehlender Appetit lassen die Kilos schnell wieder verschwinden (ich esse trotzdem durch den Tag und die Nacht durch kalorienmässig mehr als genug. Einfach auf etwa 20 Stunden verteilt...)
  • Ne ich hab es akzeptiert :) bin 7 wochen vor ET gute 18 kg mehr. Das einzige was ich anschauen muss sind meine Verstopfungen :( ist sehr sehr unangenehm und schmerzhaft
  • 27+3 und 12 kg mehr auf den rippen.
  • Magnesium hat mir geholfen gegen die Verstopfung. Ich hatte 23 kg zugenommen. Jetzt nach 9 Monaten noch 3 kg mehr als vor der Schwangerschaft.
  • Magnesium hilft nichts :(
  • Nicht selbstgekaufte magnesium, musst dur verschreiben lassen. Magnesiocard 10, darfste drei nehmen im tag. Das nützt... Fast zu heftig.
  • Shibisa mir hat magnesium auch geholfen sonst iss doch getrocknete aprikosen:-) ich war heute beim arzt bin 32ssw und habe bis heute 18kg zugenommen
  • Bi hüt au bim arzt gsi und ha ide 35ssw +12kg
  • Mimi hatte ich, hilft 0!
  • Didem getrocknete Aprikosen und Pflaumen helfen auch nichts ;) hab mur heute Feigensaft geholt, ist zwar ecklig aber hilft. Termin bei der FÄ hab ich übermorgen <3
  • Habe jetzt bei 30+5 ca. 9kg zugenommen.
  • Ha 15 kg zuegno. U jez 9 Wuche nach der Geburt hani no 3kg me aus mis Usgangsgwicht isch gsi. Luege momentan eifach dass i gsund isse. Aber bim süesse schlani auso zue. Schliesslich mues ja d Energie vo nöime cho. S git Tage da chumi aube ave am Nami mU zum ässe..solangs Eim säuber u am Bebe guet geit isch doch aues i.o. Aber i mues säge i ha schiss gha das i meeeega viu zuenime.
  • RebeccaRebecca

    13

    bearbeitet 28. 08. 2014, 13:16
    + 17kg (37+4) irgendwie schäm i mi echli... Aber bi mim erschte sinds au 20kg gsi. Cha fascht nüt mache. Esse tueni normal. Bi mir isch es aifach dass i kei bewegig me ha :-/
  • Hoi rebecca muesch di sicher nöd schäme ich bi jetzt 40ssw und ha bis jetzt 19kg zuegno:-) hauptsach gahts dem chli guet und isch gsund.gwicht bringemer nachem geburt wieder weg da glaub ich fescht dra:-)))
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum