Schwanger werden
ally
268
Was könnt ihr empfehlen, das man schneller oder einfach besser schwanger wird?
Folsäure, magnesium, sport etc.
Was sind so eure tipps?
Folsäure, magnesium, sport etc.
Was sind so eure tipps?
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
71
Ich ha scho vor dr Schwangerschaft Folsäure gno und mir s Flo App abe glade.
Viel Glück für euch - mir hoffe es klappt bald und ihr hend denn eures Wunder in de Händ
4
211
430
268
Also mir hend eig no keis kind welle, denn hemmer nöd ufpasst, und zack schwanger. Bin 19i gsi😅
Und jetzt wennd mir s 2 und es will nöd klappe😅😃 und zum glück weiss i schomal wenn min es ish und wenn mini fruchtbare tag🙊
339
173
Wieder mal richtig bi go fäste und nüm dra denkt han und denn is diräkt gange.
Und min FA het z gliche gseiht Temepratur und Ovu Test bewürke vilfach z gägeteil
440
430
33
440
9
440
Schlussentlich isch Gelbkörperschwächi es azeiche gsi en ander Grund hends nöd gfunde🤷♀️ Nur IUI und GVNP hets nöd klappt trotz Utro. Ha den au nüm welle länge umepröble evtl hetti au eifach länger Ziit brucht.
9
9
440
Aber ja wen die 2 ZH zu churz isch, chas guet si das mers immer wieder verlührt. Mini FA hets nöd gmerkt sie het churz abem ES Bluet gno det isch den de Progesteronwert super gsi. Erst bim Spetziallist hens mehrmals Bluet gno und det isches den usecho. Ha am 16ZT ES gha und 8Täg später Mens.
Hends dir den e erklährig geh warum du Bluetige hesch ab ES? oder evtl müesstisch au meh Utro neh? Wür das susch mal bimene Sperzialist/Kiwu abklähre la. Für mich sind all die Abgäng und das ungwüsse ganz schlimm gsi. Aber i de Kiwu hani mi serstmal verstande gfühlt.
440
9
Aber wasi nöd verstah.. du häsch e GKS und de klappets mitere künstliche Befruchtig? Warum das? Mit Hormon ide 1. Zyklushälfti häsches denn au scho probiert gha?
Ich han mis Chind vor 2.5 Jahr ohni Problem im 3. Zyklus becho.. aso au zerscht e Abort (Windei).. und ez so es Theater, ich verstahs eifach nöd 😢
440
Ich han so ca 6 Mönet probiert mit 1ZH Menopur (LH/FSh) und den mint Ovitrelle usglöst. 3xGVNP und 3xIUI.
Bi de Künstliche Befruchtig hani 21 Folikel gha 14 Befruchtige und ca 8 hends zum Embryo gschaft. 21Follikel wäred ja ca 2 Jahr i eim Zyklus wen mer 1 Follikel pro Monat het.
Sproblem isch das dir niemert cha sege ob dini Eizelle guet sind oder was falsch gaht bi de Verschmelzig.. Gen defekt unriffi Eizelle etc, das gsesch erst bi de Künstlichebefruchtig. De Gendefekt vom Embryo därf mer erst lut Gesetz nach 3 FG untersueche was aber nur bi de Künstlichebefruchtig gat.
Ich ha au eifach die Ziit nüm gha mit 36 längerwelle zwarte, jetzt hani na Eizelle ihfrohre und ha na Ziit fürs 2 te chind. Für mich isches eifach de eifacher unbelastendiri Weg gsi. Eifach zwüsse das schomal klappe chan. Au i de Kiwu hends halt nanig alli möglichkeite zum sege warum es nöd klappt wen Spermie, Eileiter AHMwert etc alles guet sind.
440
9
Ich han kei verklebti Eileiter gha.. ich han Verklebige/Verwachsige ide Gebärmutter gha. Bi minere Geburt hends d Plazenta müesse usschabe und dur das sind wahrschindli die Verklebige entstande. Ich wirde au immer zimli schnell schwanger.. scho öppe 5 biochemischi Schwangerschafte gha und zuesätzlich 3 Abort. Häsch denn du d Abort nach de künstliche Befruchtig gha? Und 14 Befruchtige häsch gha? Wo häsch du das alles gmacht?
440
Ja mir isch das au so ergange mit ungeduld und Nerve. Drum hetti das gar müme so witer mache welle, aber min Traum nie welle ufgeh. Und nacher de Transfer isch echt es Kinderspiel da weisch sehr schnell obs klappt oder nöd.
Ja genau 14 Befruchtige und davo sind 8 is Endstadium Blastozyste cho und die sind den igfrohre worde. De dritti Kryotransfer het den klappt 2 davo sind au Biochemisch gsi.
127
430
uf all fäll wönsch i der gaaaanz vell glöck!
127
letscht monet hani ebe keine gha, drum machimer gad chli zviel Gedanke 😅
das eibläsli/follikel vom letschte monet höcklet ebe immerna um de linki eileiter. aber gem FA sött de de jetztig ES nöd störe, de chunt au links. es muss eifach platze und bi 23mm sötts ja ez denn losgah. und dur das, dass immerno negativ isch de ovu, hani schiss dasses de monet au nöd platzt.
aber ich han natürlich das vergesse d FA fröge bim termin 🙈🙈
430
i hoffe fescht för di das de ovu morn positiv azeigt
9
430
127
9
430
i werde au wiiterhin, zumindest i dem zyklus, temoeratur messe ond ovus mache
9
531
127
@Bindli jo isch mini ersti FG und au mini ersti ss gsi. missed abort ide 8ssw. danke für di nette wort, ich probier positiv zdenke 😊 chan denn i 2 wuche am strand teste obs klappt het🏝
211
430
weisses ned. get secher dettig wo no automatisch uf en app oder so öberträge. i ha en stinknormale för um die 20.--. ond misse oral.
muess säge am afang het mi recht gstresst met dem messe. de ovus stresse mi null aber d tempi scho recht. mettlerwile sägi mer alles was es brucht esch es ei wo befruchtet werd ond dem esch da zemli glich, ob, wenn, was und wie i messe teste oder wa au emmer.
i hoffe so fest das es ischloht🙏
127
9
440
Meistens isches so abgloffe
ZT3 kontrolle Medikamente besprechig
ZT10 Follikel TV grössi bestimme
Evtl hends der den gseit wen Uslöse
Also öbbe 3x hani müesse ga für IUI oder GVNP
Bi de Icsi isches öbbe ähnlich viellicht 1 Termin meh
440
440