Neugeborenes trinkt nicht an Brust

Hallo Zusammen

Kann jemand aus Erfahrung berichten?

Stillberatung und Hebamme sind involviert, mich würden persönliche Erfahrungen interessieren.

Bin Emotional ganz schön am Ende....

Kommentare

  • Hesch eventuell e schweri, langi Geburt gha? Bi eus ischs genau so gsi. Hend sogar im Spital müesse zuefüettere will sie nöd trunke het. Ca 2 Wuche lang ischs schwierig gsi. irgendwann ischs besser worde. Und jetzt mit 4 monet will sie nur ade Brust si. Verschiedeni Stillpositione usprobiere, bi eus ischs am afang nur liegend gange. Aber so lang sie zuenimt isch ja alles guet. Ahja und Stillhüetli hemer au gha. Nach paar Wuche ischs denn au ohni gange.
  • Was mir grad so ifallt. Zungeband isch abklärt? Gelbsusucht het sie kei? Sugverwirig het sie au keini? Isch e Verspannig abklärt worde i de osteopathie?
    Und ganz wichtig due dich entspanne bim stille, die chline märked das sehr guet. Zuedem hemmds de milchfluss wenn gstresdt bisch. Ich weiss es isch schwär, aber versuech so guets gaht.
  • Eline22 schrieb: »
    Was mir grad so ifallt. Zungeband isch abklärt? Gelbsusucht het sie kei? Sugverwirig het sie au keini? Isch e Verspannig abklärt worde i de osteopathie?
    Und ganz wichtig due dich entspanne bim stille, die chline märked das sehr guet. Zuedem hemmds de milchfluss wenn gstresdt bisch. Ich weiss es isch schwär, aber versuech so guets gaht.

    Nei i de osteo semmer nonig gsi, s zungeband het d hebamme agluegt seg guet
    Sugverwirrig esch mögli, nuggi hets kei aber halt ebe s fläschli ond s brusthüetli wo mer scho dore hend, mögli das es en fehler gsi esch aber ha jo ned chöne zueluege wes wiiter abnemmt.

    Jo da metemmentspanne het secher öppis, es nemmt mi aber grad so sehr met dasi de ganz tag nor brüele chönt...
  • Bi üs ähnlich gsi. Im spital zuegschöppelet und dihei mim gwicht mega abe gsunke. Hebamme het riese drama gmacht. Bin den id ostheopathie midem und ab dem ziitpunkt wo mr d hebamme und susch niämer meh druck gmacht het isches den vo sälber eifach gange...
  • Mini het au nie welle trinke riese Theater gsi🙈ha denn es Stillhüetli übercho und het uf ahib klappt. Nach 3 Wuche hani immer wieder probiert ohni und has ihre den sehr schnell abtrainiert gha.
  • Oh sry ha grad glese das hesch scho gha
  • Jo i has eifach gnoh gha zom die offne brustwarze z schohne. Aber de hrter kei schluck milch verwötscht. I gebe jetzt s fläschli mol pulvermilch mol s abpumpete. D brust esch gheilet i probiere emmer weder aber er nemmt d brustwarze ned mol is muul ond wenn er si het de suugter ned dröckt eifach nor ab
  • Mein zweites kind wollte anfangs auch nicht an die brust. Nahm die brustwarze zwar in den mund aber trank nicht und hat geschrien da er hunger hatte. Ich habe ca. 3-4 wochen abgepumpt und die milch im schoppen gegeben, das war kein problem. Habe jedoch immer mal wieder versucht ihn anzulegen und irgendwann hat er sie dann anstandslos genommen. Osteo waren wir auch.
  • Bienebelle schrieb: »
    Mein zweites kind wollte anfangs auch nicht an die brust. Nahm die brustwarze zwar in den mund aber trank nicht und hat geschrien da er hunger hatte. Ich habe ca. 3-4 wochen abgepumpt und die milch im schoppen gegeben, das war kein problem. Habe jedoch immer mal wieder versucht ihn anzulegen und irgendwann hat er sie dann anstandslos genommen. Osteo waren wir auch.

    Danke fürs mut machen 🤗!
  • bi mir isches ählich gsi, sie het de mund nöd richtig ufgmacht und somit nüt richtig gsuuget. darum hani dänn mit de stillhüetli gstillt (wük guet hets aber nöd klappet) S‘zungebändli hani uf min nachdruck schniede lah, obwohl d‘hebamme gmeint het es segi in ordnig. nacher isches besser gange. und mitm nächste schub dänn problemlos.
    D‘medela stillhüetli sind bi mir nöd gange defür die vo de mum..
  • AmBir schrieb: »
    bi mir isches ählich gsi, sie het de mund nöd richtig ufgmacht und somit nüt richtig gsuuget. darum hani dänn mit de stillhüetli gstillt (wük guet hets aber nöd klappet) S‘zungebändli hani uf min nachdruck schniede lah, obwohl d‘hebamme gmeint het es segi in ordnig. nacher isches besser gange. und mitm nächste schub dänn problemlos.
    D‘medela stillhüetli sind bi mir nöd gange defür die vo de mum..

    Danke för dini erfahrig, jo s mul wiit gneug ufmache esch au euses problem. Met stellhütli chomi leider garned z schlag mer verlüre emmer s vakuum. Be au i de stillberotig ond si meint i heig no en vasospasmus...
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum