Schwangerschaft und Motorrad

bavierbavier

1

bearbeitet 8. 04. 2015, 12:26 in Allgemeine Themen
Hallo.. Ich habe ein schlechtes Gewissen, da ich meinen Mann eigentlich gezwungen habe, dass er sein Motorrad verkaufen muss. Ich bin jetzt schwaner und habe Angst, dass ihm etwas passiert und ich dachte auch, dass wir das Geld für das Kind brauchen. Ist das falsch von mir?

Kommentare

  • hallo!

    Has mit mim Maa ou usdiskutiert gha, si de aber schnäu druf cho, dasses sis isch u är entscheidet, ob wäg oder bhalte...

    Ha irgendwie ds Gfüehl, chasch ja dim Maa nit "sis" ganze Läbe umkrämple numme wägem Baby.
    U klar isches gfährlech, dass isch aber Autofahre , Velofahre und sogar Spaziere ou u das verbietisch ja ou nit.

    U wäg de köschte: es auto isch um einiges tüürer, dert überleit mer aber nit, ob furt oder nit... U sooo tüür isch ä Töff ou widr nit!

    Also i be froh hanni d Entscheidig mim Maa überlah (hets bhalte, verkoufts ersch etze, u üse chlii word glii 2)...
  • Bi dr Meinig das e Maa sis Hobby wäg däm nid mues ufgäh. U wie scho gschriebe isch worde es isch aus gfährlech es git Lüt die flüge d Stäge ab u bräche sich ts Gnick oder oder oder...
    Cha dini Angscht zwar verstah finge aber dass du sehr sehr viu vo dim maa verlangsch...
  • bearbeitet 13. 04. 2015, 13:41
    Min maa hät 2 Töff ka , einä hätr vo sich us verchauft und einä phaltet , er gaht u selte meh go töfffahre mängisch zum schaffä , han ihm nie öppis verbote, finde mer macht's dä mannä so nur schwerer .... Lahn ihm zyt.

    Vilicht chunt er dänn vo sich us.
  • Bei uns war die situation ähnlich, aber ich hatte auch ein motorrad. Wir haben aber beide gleich gesagt dass wir sie vekaufen, also mein mann war der selben meinung wie ich.
    Ich denke auch dass er das selber entscheiden sollte, sicher darfst du ihm von deinen sorgen erzählen, aber am schluss sollte es seine entscheidung sein. Jeder mensch braucht noch irgend einen ausgleich
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum