Neu hier, stell dich vor! #2

12357

Kommentare

  • Hallo zämme ich bin neu hier und bi 29 Johr alt undund chum us dr Region Basel.
    Ich bi jetzt in dr 10 Wuche Schwanger und bim letste Termin hämmer erfahre dases Eineiigi Zwilling sind. Es isch mini ersti Schwangerschaft und bi überglücklich aber au immer widr sehr nervös und ha Angst irgendöpis falsch zmache. Würd gern e paar Mamis odr. wärdendi Mamis kennelerne zum sich ustusche und chli Pläuderle.

    Wünsch euch allne e erholsami Nacht :)
  • DalipiDalipi

    16

    bearbeitet 3. 09. 2019, 08:40
    @NadjaM

    Hallo Ich ben vo Trienge 33gi und mini Tochter esch 4 mönet alt ☺️Wohne set 2Johr do und kenne au nonig so vell lüt ide umgäbig vorallem met Babys 🥰
  • Sali zämme 🙋‍♀️ bin 32gi us dr Region Wil, mis Töchterli isch 13 Wuche alt 🥰 bi neu im "Mami-Business" und au neu i dä Region. Freu mi uf Ustusch und neui Mami-Fründschafte
  • Hoi zämä. I bin sit gester au uf dem Forum.
    I werd in es paar Täg 30i und min Chline isch 18 Mönet. Mer chömed vo Gais. Mis Hobby sind d'Silikonperle worde. I mach mit ganz viel Liebi Nuggikettene, Bissring und Bisskettene. Würd mich sehr freue öbertem do inne öbis herzigs für sin Liebling oder zum Verschenke dörfe z'mache
  • bearbeitet 5. 09. 2019, 11:40
    Hallo Zämme
    Ich bin erst hüt of das Forum gstosse.
    Min Name esch Michelle, bin 26i und mini Chli Muus werd bald Jährig. Mer wohnet im Kanton Aargau. Ich ben ursprünglich us Luzern, kenne darom fast kei anderi Mamis wo i de nöchi wördet wohne. Vellecht änderet sich das bald? :)
  • Hallo Zäme

    Ich bi frisch schwanger worde😆☺️...4.wuche..mini erschti schwangerschaft..! Bi us Basel bi 35ig bald 36 ,ha das App neu entdeckt und findes cool weme sech do cha ustusche bez pläuderle.
  • HeartHeart

    61

    bearbeitet 21. 09. 2019, 14:13
    Hallo zäme ich be d'Vanessa be 24 und mini Tochter esch 2 jährig und chome bald mini 2. Tochter öber. Suche Mamis öbe im gliche Alter wie ich zum ustusche Kaffi trinke usw.. im Kanton Aargau. Wörd mi freue öber eh Kontakt knüpfig.
    Liebs grüessli
    mischmiisch schrieb: »
    Hallo Zämme
    Ich bin erst hüt of das Forum gstosse.
    Min Name esch Michelle, bin 26i und mini Chli Muus werd bald Jährig. Mer wohnet im Kanton Aargau. Ich ben ursprünglich us Luzern, kenne darom fast kei anderi Mamis wo i de nöchi wördet wohne. Vellecht änderet sich das bald? :)

  • Hallo zäme
    Ich bi simona be 24i und a 2 buebe
    De grössi isch 4 jährig und de chli isch bald 3monat
    Bin usem kanton luzern
    Würd mi freue öber neue kontakt knopfe
    Liebs grüssli
  • Hallo bin neu hier👋
    Ich heisse Daniela bi Verhürotet und 29 zum 4 mol 😁 han 2 Kind im Alter vo 4 und bald 1 Jahr.
    Mir wohned am schöne Bodesee in Goldach.
    Freu mi ufs mit diskutiere 😉
  • Ein herzliches Willkommen an @Baby2020, @crazymum, @blacklion, @Happy2, @Dalipi, @reni, @Marlies, @mischmiisch, @Nalan83, @Heart, @Simmlii und @Goldlöckli hier im Forum.

    In der Kategorie Schwangerschaft und Geburtskalender gibt es einige Baby-Geburts-Gruppen, schaut mal hinein.

    Wenn ihr fragen habt, bitte einfach melden.
  • Hallo ich komme aus dem Aargau , bin 23gi und gelernte Pflegefachfrau und wir wünschen uns nichts mehr als bald ein Baby. Nun hoffen wir das ich bald schwanger werde. Ich bin offen für neue Kontakte und einen spannenden Austausch. Ganz liebe Grüsse ☺️
  • @Mommytobe hey wörd mi freue Kontakt ha ben Au usem Aargau 😃
  • guete abig...chume usem züri oberland, bin 37 und mami vome luusmeitli wo jez 17 monet alt isch.
    freu mi uf de ustusch mit eu anderne mamis.
    schöne abig.
  • Herzlich WIllkommen geht an @Mommytobe und @rua778218! 👋
  • Salutte
    Ich heissu Angie und bi 33 Jahr alt
    Chumu düäni ursprünglich vam Wallis wohnu aber sit 2 Jahr Habkre im Bärner Oberland
    Mini Tochter isch am 15. Juli 2019 uf wält cho
    Mini Hobbys sind
    Wandru, Jagd und Eringerchiä


  • Hoi zämä! Ich bin neu hier und freue mich, hier zu sein und andere Mamas kennen zu lernen! Ich habe einen Tochter, die 2.5j alt ist :) Liebs Grüässlii Lilli
  • Hallo zäme @Lilli wie alt besch den du und vo wo?
  • Halli Hallo. Ich bin 29gi han en Sohn wo 2i isch und es Töchterli wo 14 Wuche jung isch. Mir sind in Freiebach SZ dihei. Wür mi über neui Kontäkt mit Mamis freue :)
  • Hallo @Louisa, @Lilli und @lunaire!

    Willkommen an Board!
    Lilli
  • Heart schrieb: »
    Hallo zäme @Lilli wie alt besch den du und vo wo?

    Sali Heart. Ich bi 35i :| und bi im Kanton Bärn
  • bearbeitet 18. 10. 2019, 10:37
    Hallo Zusammen, ich bin neu hier!
    Ich bin 25 Jahre alt und lebe im Zürcher Oberland. Der Geburtstermin wird ende Juni 2020 sein.
    Dies ist meine 1 Schwangerschaft und ich würde mich sehr über einen Austausch freuen mit Schwangeren im gleichen Stadium und evt aus der gleichen Region. 😊
  • hallo liebi mamis
    bi neu i dem forum.
    i bin 32 us kt. AR han än 15 mönet alte bueb und werde im april äs zweits mol mami.
    wür mi freue um neui mamis kennezlerne. :)
  • Halli Hallo, ich bin 28 und nun zum 2. mal Schwanger. ET ist Mitte Juni und wir freuen uns unglaublich. Mein Sohn ist 1 Jahr und 2 Monate. Ich freue mich ganz viele Erfahrungen zu lesen und mich mit euch auszutauschen.
  • Mein Name ist Suzana, ich wohne in Pieterlen.
    Meine Tochter ist 12Tage alt :-)
    Ich bin offen für neue Kontakte und Austausch unter Müttern!
    Liebe Grüsse
  • Hallo zusammen ich bin neu hier heisse nicole und mein sohn ist fast 3 monate alt. Wir kommen aus dem kanton tessin. Vielleicht bin ich nicht die einzige aus der ,,sonnenstube,, der schweiz. Würde mich über bekanntschaften freuen.
    Ich bin offen auf austausch und erfahrungen unter müttern und freue mich hier zu sein.

  • Hey zemä
    I bi 34 und erwarte am 06.06.2020 üsäs erst baby 😍
    I bi vo Züri und würd mi freuä mich mit eu usztuschä.
    LG
  • Hallo zusammen!
    Bin 28 Jahre alt und vor 2 Monaten zum ersten Mal Mami geworden.
    Ich bin offen für neue Kontakte und freue mich über den Austausch..:-)

    Liebe Grüsse aus Zürich

    Eli
  • Hallo zusammen
    Ich heisse Olivia bin 26 Jahre alt und komme aus dem Kanton Bern.
    Ich habe noch keine Kinder, wir sind es aber am versuchen😊.
    Es könnte sein das es in diesem Zyklus geklappt hat, ich wär jetz in der 4ssw.
    Wem geht es auch so?
  • Halloo

    Ich bin 30i und vor 3 Mönet Mami worde. Ich wohne im Kanton Luzern (West) und freue mi über en offene und ungezwungene Uustusch mit andere Mamis. B)

    Liebi Grüess
  • Hallo zäme!

    Ich bin 26i und im 5. Monat schwanger🤰🏻Ich würd mich uf anderi Schwangeri oder au Mamis freue, wo Lust uf neui Kontäkt hätted und freue mich zudem au das Forum z‘‚ entdecke!

    Lg us züri!
    Happymam
    ☺️
  • Hi, wir sind aus dem züri oberland und erwartet üse 2 wunder im Juli, s erste wird im Februar 2ii 😉 freuet eus uf ustusch. 😊
  • @ROM.2020 Be au vo rüti und termin mitti juli 😉😊
  • Hallo Zäme,
    bin 24i und us Bremgarte AG.
    Han en 2.5 Jährigi Tochter und ahfangs April chunds zweite Wunder:)
    Wör mi freue über Kontäkt und ustush:)
    Grüessli Xenia
  • Hallo zusammen. Mein Name is Bianca, bin 27 und komme aus Zürich. Ich habe bereits eine 5 jährige Tochter. Seit der Geburt meiner Tochter habe ich eine leichte Form von Epilepsie,nehme daher antiepileptikum. Gibt es hier auch Mamas und werdende Mamas die unter Epilepsie leiden? Würde mich gerne austauschen, bezüglich schwangerschaft und medis ect. Liebe Grüsse 😊
  • Hallo Zusammen❄️

    Mein Name ist Aurora und ich bin frische 27 Jahre alt.
    Meine Tochter wurde ebenso vor kurzem 1 Jahr alt.
    Ich arbeite als Primarlehrerin in Zürich und wohne im Freiamt (Aargau).
    Lesen, Klavierspielen, singen und v.a. alles mögliche gestalten, bereiten mir eine grosse Freude.

    Gerne würde ich diese Quelle für jegliche Art und Weise von Inspiration nutzen.

    Grüessli

    Aurora
  • Hoi zäme, ich heiss indira. Han die app grad zuefälligerwis gfunde und mich grad agmeldet. Ich bin 23i und ide 21 ssw. Wohne im kanton zh.
    Bin erst grad vor kurzem vo bern härezüglet und kenne wäg dem nonig so viel lüt ide umgebig. Würd mi aber freue anderi jungi schwangeri und mamis ide umgebig kennezlehre
  • Hallo 😊 bin neu hier 😉
    Bin 21 Jahre alt und seit dem 20. September 2019, Mama eines kleinen Jungen.👩‍👦👶😍f09e5a30-27cd-11ea-9c20-8bd62316231e.jpeg
    Wir leben im schönen Kanton Zug und würden uns auch über neue Bekanntschaften freuen. 💕😊
  • Hallo 😊 bin neu hier 😉
    Bin 21 Jahre alt und seit dem 20. September 2019, Mama eines kleinen Jungen.👩‍👦👶😍f279a9e0-27cd-11ea-9c20-8bd62316231e.jpeg
    Wir leben im schönen Kanton Zug und würden uns auch über neue Bekanntschaften freuen. 💕😊
  • Hallo zämme😊 bin aau neu do, bin d Fabienne, bin 28ig &‘ in de 11te wuche🥰Khum ussm Basel-Land, freu mich uf e spannende und hilfriche ustusch ☺️
  • Hallo ihr liebe 🤩Au ich bin neu da.
    Ich bin 35i, wohne ii dä nöchi vo Zollikerberg und erwarte, trotz PCOS mis 1. Wunder im August 2020 😍❤️

    Ich freu mich sehr über neui Bekanntschafte und Inspiratione 😍

    Wünsch oi allne es wunderschöne und erholsams Weekend 💜
  • Hallo Mini Liebe Mamis oder werdende Mamis😄😍
    ich bin neu da. bin 34gi und wohne ufem Mutschellä. bin idä 20ssw und isch mini ersti Schwangerschaft😍 wie gahts eu so? wohnt öppert vo eu idä nächi vom Mutschellä(Berikon, Bremgarten...)?

    grüesse eu alli herzlichst❤️
  • Hallo ihr Lieben! :)
    Ich bin Mona, bin erst im letzten Jahr mit meinem Mann und meiner 9 Monate alten Tochter von Wien in die Nähe von Vevey gezogen, weil er hier eine super gute Job-Aussicht hat. Nun suche ich ein paar nette Menschen, um sich über Familiäres auszutauschen. :)
  • Hallo Zämä :)
    Ich bin neu do, heisse Jenny und bin mit 22ig es frischgebacknigs Mami vonere 2 Mönet alte Tochter. Mir wohne in Staad (Kanton Solothurn)

    Ich und mini Chli würded üs über Ustusch und neui Bekanntschafte freue. :)
  • Hallo zusammen

    Ich bin neu hier.
    Bin Mami von zwei wundervollen Mädchen(bald 3J. und 5 Monate), im Raum ZH.

    Nun waren wir die letzten 1.5 Monate fast durchgehend im Kispi mit unserer kleineren. Sie hat von Geburt auf eine Doppelniere(li), und an deren Harnleiter eine Verengung. Aufgrund dessen hatte sie nun 3x hintereinander eine Nierenbecken Enzündung mit gleichem agressiven Keim. Nun hat man einen Eingriff gemacht und den Harnleiter im Leistenbereich nach aussen geführt.
    Ihr Pipi läuft nun permanent aus.

    Hat jemand von euch eine ähnliche Situation? Und dabei Wickeltipps für uns?

    Liebi Grüsse
    Fabienne
  • Hallo mitenand. Ich bin scho es paar mönet am mitlese und han mich jetzt endlich au mal agmeldet 🙃. Ich heisse Corinne, bin 34gi und han es 5 monat alts Büebli. Mir sind in Volketswil dehei. Wür mich uf neue bekanntschaftw freue 😊. Liebs grüessli
  • Halli Hallo zusammen Ich bin neu hier seit heute ( Montag : 20.1.2020 / 8:27)
    Ich heisse Masha Gitz Ich bin 26 Jahre alt ( 11.06.1993) Ich bin aus dem Kanton Graubünden
    Ich habe 2 Kinder einen Sohn der jetzt 16 Monate alt ist : 25.09.2018 und eine Tochter die jetzt 4 Wochen alt ist : 16.12.2019

    Ich würde Mich sehr freuen auf einen Austausch mit anderen Mamis

  • Hallo zusammen
    Ich bin neu hier. Mein Name ist Rebekka, ich bin 30 Jahre alt und seit knapp 4 Monaten glückliche Mama eines tollen Jungen. Ich wohne in Basel und fände es schön, Mamis aus der Umgebung kennenzulernen.

    Liebe Grüsse an alle :)
  • Hallo zemme, bi neu da und wot mal luege ob das au öpis für mich isch, bi neu uf heimberg bi thun züglet wer weiss villicht findi da au neui kolleginne mit chinder
  • Hallo zusammen
    Ich bin neue hier. Mein Deutsch ist nicht Super so tut mir leid.
    Ich komme aus Portugal und wohne in Bremgarten. Habe ein Baby mit 2 Monate 😊 und ein Stiefsohn mit 16
    Jemand in die Nähe? Kenne nicht so viele Leute und wäre Super ein Paar Mamis kennen gelernt.

    Lg, Cati
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum