Januar Babys 2022

Hallo liebi Mamis
wär het au di letschte wuche positiv testet und erwartet es Januar Baby 🤰

Kommentare

• Bi mir gits au es Januar Baby.😊
  • Biiiii mir auuuuuu 😍
  • Wie wiit sind ihr gnau?
  • Ich ha die wuche positiv testet und es git e afangs februar baby;)
  • @Mrs. Foxy So schön.🥰
  • Ich bin ide 9 woche 🤓
  • @Lele Ja das mit dene Wuche isch voll verwirrend aso 8+ oder 9+?😂
  • Ähm 8 woche und 6 täg 🥰
  • Hoi zäme, ich ha Termin am 26. Januar, gestert hani der erst Arzttermin gha 😊😍Gahts euch sowit guet?
  • @Peach Gratuuliere dir vo ♥️!
    Mir isch viel schlecht & mach mir ab und zue glaub chlii z‘viel sorge.😅 wie gohts dir?
  • @Peach Gratuliere dir vo Herze..

@werweiss Ich fühle nur mit dir mit.. mir gahts nöd anderst 😅🤓
  • @Lele & @werweiss danke vell mal, gratuliere euch natürli au 😊

Ich mach mir au vell Sorge, ich glaube das isch normal! Es isch mis zweite vo dem her kenn ich d sorge aber scho chli 🤣Isch bi euch s erste? 😊
  • @Peach Hoffe wird besser wenn sicher mal die 12 Wuche ume sind.🙈
    Ja, bi mir isch es s‘erste.😊
  • @werweiss So wie ich mich mag erinnere isches bi mer denn nur minim besser gworde.. ich ha mir immer sorge gmacht.. also eigentli ja au jez no 🤣🤣Es isch uf jede fall immer sehr beruhigend wenn weder en arzttermin dure isch 😁
  • @Peach Ja das het was. Und bis dete ane chunts eim amel eewigs vor.😂 han min nexte am 22.6 na sooo lang warte.
  • @Peach & @werweiss

@Peach Ich mache mir au viel sorge bi mir isches ebe au die zweitii.. 😅 solang nanig die 3 mönet umä sind bini recht nervöös will denn eso viel chan passiere 😞

• @Lele @Peach

Derf i froge wie alt ihr sind.🙈
  • @werweiss ich bin 34gi 😊Und du?
  • @Peach I wird im August 30gi.😊
  • @Peach & @werweiss ich bin 28 😊
  • @Lele Wie alt isch denn dis erste Kind? Mini Tochter isch jez 14 Mönet alt 😊Und wenn händ ihr de ET?
  • @Peach Ohh soo süess okaii.. 🤓

Mine buäb wird da johr 8tii.. 😃☺️

Ich hanen am 08.01.22 und ihr? @Peach @werweiss 🌸
  • @Lele @Peach

I han mine am 3.1. aber es chan sehr guet sie das sie en next Wuche namal wird ahpasse, well i han gaanz lang kei Mens gha, öpe 2 Jahr... und den bini unplant bim 3te Zyklus schwanger worde. (Obwohl mini alt FA xeid het da segi garnöd möglich)
    Drum isch es chlii schwierig zum sege, i weiss aber ziemlich gnau i welere Wuche das es passiert isch.🙈
  • @Lele Oooh wow scho 8ti, isch ja au mega toll 🤗

@werweiss ooooh no, isch ja super wenn en arzt seit es isch gar ned möglich und denn schlahts i 🙈

Ich ha min Termin erst Endi Januar, am 26.1. 😊
  • @PeachJa zu dem Ziitpunkt hets au so usxeh, will dozmal ufmne UL mini Eileiter volle mit so komische „pünkt“ xii sind. & sie den gmeint het die funktioniered nöd.🤷🏻‍♀️ & den het sie mi mit dem so stohlo....
    Aber ja i bin ez ufjedefall nüme bi ere will scho dete het sie sehr en schlechte Ihdruck hinterloh.
  • @werweiss oh da duet mer leid das so schlechti erfahrige gmacht häsch. Ich hoffe das du dich trotzdem richtig druf freue chasch obwohls ned so planet gsi isch!
  • @Peach

Immerhin hani ez e würkli würkli gueti Ärztin wo mir sehr ihfühlsam Begleitet & unterstützt.
    Ja ich freu mich, aber es het im Moment z‘wenig platz will so viel rundume isch und i da alles allei muess meistere. ...min ez het mi vor d Wahl gstellt, das wenn i ned Abtribe er goht... drum ganz viel emotionals wo ned so eifach isch.
    Aber mis Würmli & ich mir werded da scho irgendwie anebringe.😊
  • @werweiss puh.. das isch härt.. duet mer leid das du do alleige dure muesch.. aber du häsch min volle respekt das du das alleige meisterisch 💪🏻 du wirsch da bestimmt schaffe, aber ich cha mer vorstelle dases im moment für dich ned eifach isch.. häsch de familie oder frübde wo dich debi understützet?
  • @PeachEs isch eifoch uuuh viel.
    I hans nanig so vielne verzellt bis ez, hald wege dene 12 Wuche.🤷🏻‍♀️
    Aber die wos wüssed finded alli au das i die richtig Entscheidig troffe han.

Danke dir!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum