September Baby 2023 🫶✨

DinkyDinky

1

bearbeitet 7. Januar, 16:57 in Geburtskalender
Hallo ihr Lieben
Ich habe gerade das erste Mal überhaupt positiv getestet nach dem wir etwas mehr als 6 Monate versucht haben schwanger zu werden. Es ist ein unglaubliches aber noch surreales Gefühl. Bin 37 J und es ist mein erstes Kind. Wem geht es genauso und wer möchte sich darüber in dieser Gruppe austauschen? Freue mich auf Euch! ❤️🦋
Patricia1909selin

Kommentare

  • @Dinky
    Halloo 🙌🏼 ich habe am Sonnntag positiv getestet & bin immernoch baff🙈
    Wie gehts dir denn so? Wie weit bist du und wann wäre dein ET? 🥰

    Liebe Grüsse🌸
  • Gratuliere übrigens von Herzen🥰🥰
  • Hallo,

    Ich durfte am 3.1.23 auch positiv testen. Mein ET wäre der 12.09.23.
    Allerdings ist es dann mein drittes Kind und ich werde am 20.09.23 dann 35 Jahre.

    LG
    Angi
  • Hey 😊 i ha vor paar Tag o positiv chöne teschte lut mire berächnig wär am 15. 9 mi Termin. Es isch mis 4 Kind.
  • Herzlichen Glückwunsch euch beiden🥰@A_Roth @Lejomi91Bi mir ischs 1. Kind denn und min ET wäre auch am 15.09 🍀❤️
  • Hallo ehr Liebe
    Öises Stärnli hets leider ned gschafft. Ha Bluetige becho und s leider verlore. Es esch em erste Moment en riese Schock, aber hoffe fest, dasi bald weder dörf uf es Wunder hoffe… ✨I wönsche öich alles Gueti!!!
  • Liebi @Dinky

    Das tuet mer uu leid😓Wünsche die ganz viel chraft! Vlt tuets dir guet, ich han au im letste Monet nomal e fg kah und es het en Zyklus druff grad wieder klappet🙏🏻 Hoffnig nöt ufgeh, wird sicher wieder 🍀🍀🍀🙌🏼🥰
  • Danke för dini liebe Wort! Versueche ou positiv z denke. Leider esch es hüfig, aber s tuet weh, wennmer sech es Chind wönscht. Heschs du denn mehrmols müesse erläbe?
  • @Dinky Absolut, das isch ganz normal! Ich ha leider scho 2fg kah aber ich han au Adenomyose. Chönt vo dem si. Bi mir isch allg nöt so eifach gsi uf natürlichem Weg schwanger zwerde.

    Wünsche dir alles Gueti🙏🏻🥰
  • Liebi Dinky duet mer vo Herze leid.🙏🌈❤️ ganz vil Kraft🌈 i ha oscho 2 Stärndli im Himmu 😩🌈
  • Hallo zämä, wie gahts eu so? Hend ihr scho irgendwelchi Symptom? Wenn hender eue Termin😃?

    Hoffe gaht eu guet sowiit🙏🏻🥰🍀
  • hei hei.. hmm nid würklech. mini brustwarze si sensibu u chönt dr ganz tag schlafe... aber süsch no alles guet. mir isch süsch immer meeeega schlächt. bis jetzt geits hoffe es chunt nid. u dir? 🥰 am 1 Feb. bi den 7 3 öpe
  • Ich merke au nüt🙈 müed bini au vorallem am Abig und ab und zue ziehts im Buuch. Ich han min Termin am Zistig inere Wuche bi denn 6+3

  • Ich gehöre auch hier hin, hoffe ich auf jeden fall... bin 43, habe 4 grosse Kids 20,19,17 und 15 und bin wohl jetzt 4+3 oder so😊
  • Hallo. Hab gestern Positiv getestet ET 13.9. Es ist meine 5 Ss und hab eine 6 jährige Tochter. Ich fühle mich eigentlich wie bei jede Schwangerschaft um dieser Zeit, nur die Übelkeit ist noch nicht stark vorhanden ( obwohl bei Ss 1 erst ab Woche 8 kam…)
    Hoffe es geht euch allen gut
  • Hey Zämä 😊 schön seid ihr auch an Board. Ich war am Mittwoch bei meiner FA und brauchte eine Ss Bestätigung wegen eines Medikament. Sie hat kurz geschallt, man hat eine Fruchthöhle gesehen und ein Dottersack. Alles noch sehr früh, da mein ES um über eine Woche sich verschoben hat bin ich rechnerisch auch erst mitte 6 Woche. am 1 Feb ist die nächste Kontrolle. Liebs Grüessli
  • Halloo ❤️-Gratulation allen 🙏🏻🥰

    Hatte meinen Termin letzten Freitag an 6+0 dem Krümel gehts wunderbar..das Herzchen schlägt schon kräftig🙈

    Am Dienstag habe ich nochmals einen Termin um das weitere Vorgehen zu besprechen.

    Wünsche euch alles Gute🙏🏻🙏🏻🍀
  • schön bi gspannt 😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum