Mamis in Aarburg und Umgäbig mitem Ziel e Mami Gruppe z mache 🤗

sina_ssina_s

10

bearbeitet 5. Mai, 12:52 in Mittelland
Hoi zäme

Villicht hei jo paar Luscht uf ne Mami Gruppe in Aarburg und Umgebig damit d Kids zäme chöi spile und mir käfele, ustusche und e gueti Zit ha? 🥰

Ig ha zwöi Meitli (2 Johr und bald 4 Mönet), wohne in Aarburg und be 39i.

Liebi Grüessli,
Sina
Ve_

Kommentare

• Hallo liebi Sina 😊
    Mir sind letscht Jahr in d Umgebig Gäu zoge und würde uns freue neui tolli Mamis und Chinder kenne zlerne. Ich bin 31i han 3 Mäidli 5,4 und 2. Die "Grosse" sind immer wie mehr abwesend und ich fänds schön, au mit de Chli wieder chli mehr z unterneh. Darfsch dich gern melde.
    Liebi Grüessli, Andrea
  • MaLiKi schrieb: »
    Hallo liebi Sina 😊
    Mir sind letscht Jahr in d Umgebig Gäu zoge und würde uns freue neui tolli Mamis und Chinder kenne zlerne. Ich bin 31i han 3 Mäidli 5,4 und 2. Die "Grosse" sind immer wie mehr abwesend und ich fänds schön, au mit de Chli wieder chli mehr z unterneh. Darfsch dich gern melde.
    Liebi Grüessli, Andrea

Cool ig schribe dir grad :-)
  • PS: Mir mache jetz mou e Whatsapp Gruppe uf. Falls öber Luscht het druf, meldet öich doch mit dr Nummere be mir. De chani öich hinzuefüege :-) Juhu
    Ve_
  • Update: Ha e Gruppe gmacht und mit däm Link chöit dir öich grad selber hinzuefüege be Inträsse:

https://chat.whatsapp.com/CahM9yxCHUjCscC9FhxPHN?mode=gi_t
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum