Neu hier, stell dich vor! #2

1356789

Kommentare

  • Guete morge! Ich bin 30i, han en bueb wo 10 mönet alt isch und bin im furttal dihei. Und ebefalls e swissmom-abtrünnigi. 😉
  • Hallo, ich hab von Swissmom hierhergefunden - bin 40i und hab einen kleinen tollen Jungen, der 2 Jahre alt ist. Grad bin ich wieder schwanger und Anfang der 9. Woche.
    Liebe Grüsse!
  • hello ladies🌸
    ha mich ebefalls grat neu registiert und kum vom swissmom app, wos jo jetzt leider nümi git🤷🏻‍♀️
    bi 23ig, wohn in basel und ha e 7 mönet alts babygirl👧🏻💕 freu mich uf interessanti biiträg und tolli ustuusch
  • Hallo Miteinander 👋Ich schaue auch mal von swissmom rüber 😀 ich bin 31, komme aus Luzern und habe 2 Kinder 👶 👧
  • Hallo zäme, bi au vo Swissmom, dete aber noni so lang debii gsii😜Ich bi 26 und i de 36ssw mit em erste chind, chume us em Kanton Luzern..
    Freu mi uf en uustusch😄
  • Hallo zäme...bi ou bi swissmom gsi und chume jetz mau hie chlei cho luege.bi 32gi chume usem kanton fribourg und ha es 6 monet auts meitli daheime.
  • Bin ebenfalls eine Überläuferin von Swissmom (war dort 4 Jahre treues Mitglied) bzw. Local Family (wo sich meine Begeisterung in Grenzen hält).
    Bin 37 und wohne im schönen Berner Seeland. Mein Zwerg ist 3.5jährig und Mitte April bekommt er ein Geschwisterchen.
  • Hellööö, au ich bi vo swissmom!! Ich bin 33 han 2 buebe, juli 2015 und august 2018.
    Jetzt wohned mer no in züri-affoltere, aber am juni in berike... Falls grad suscht no mamis vom mutschelle da sind, bitte bitte mälde!

    Liebe gruess
    🌺BIBI🌺
  • Hallo! Ich stell mich au mal vor. Bin au vo Swissmom. Ich bin bald 40 und ha e Tochter (Okt.2016) und chum vo Züri. Ich freu mich das ich e alternative gfunde ha wo guet funktioniert😄😄😄🙏🏻
  • Hallo zämä ich bin d‘Jeta vo Swissmom ☺️ und han zwei chind 1. wird im märz 2 und min chline isch 4 monet alt 😍
  • Hallo zäme, bi s susu u han es knapp 5monate auts meitli❤️❤️ bin usem Kt.Luzern u freue mi uf gueti Ustüsch😊
  • hallo zäme, bin au vo swissmom mal da anecho go inägügslä...
    bi vo mereschwand und han en 2jöhrige sohn. vilicht hetts ja da au mamis us de region!?
    freu mi uf en spannende ustusch mit eu...
  • Hallo Zämme
    I bi o vo Swissmom derzue cho u luege gärn mau ine. Bi 29 u mini Tochter isch 17 Mönet ☺️
  • Hallo Zämme
    I bi o vo Swissmom derzue cho u luege gärn mau ine. Bi 29 u mini Tochter isch 17 Mönet
  • Hallo Zämä, chumä ou vom Swissmom respektive LocalFamily
    I bi vor churzem 40zgi wordä u ha ä 3 1/2 jährigi Tochter. Läbä tuä mir im Bärner Seeland.
  • Hallo zäme. I chume ou eigendlech usem swissmom da hi, und fröie mi über ustusch und lustigs z läse. I bi usem Kt. Bärn, bi 30gi, verhüratet, üse sohn isch 2 1/2 jährig, und z zwöite wunder chunt im August 2019 uft wäut 😊😍
  • Hallo Zäme🙋🏻‍♀️ Ech ben 29i ond üse Finn esch 13 Monet alt. Mer send im schöne Lozärner Seetal dihei ond freue mech ufe spannende Ustusch☺️
  • hoi zämä, ich bi d‘mirj vo swissmom und heiss au in ächt so😉 wirde bald 30gi, ha zwei chind vom feb16 & juni17 und mir wünsched eus no es 3chind. wohne düemer im schöne züri oberland im generatione huus. ich bi vollziit mami und nähe für familie & fründe. 😊
  • Hello. Ich bi Mami vom Lorenzo (3j)und Matteo (2.5mt) und versuech au mal die all statt localFamily. Ich bi 30 und schaff 40% z Züri.
  • hello zäme🌸 bi d‘vanessa, 33gi ond usem kanton aargau. eusi tochter esch bald 2.5j. alt. bi au im swissmom debi & freue mi au do uf de ustuusch😊🌞
  • Hi Ladies👋🏻 Ich bin dAline bi 28i und han e Tochter wo knapp 8 Mönet alt isch. Jetzt bini wieder schwanger und ha Endi September 2019 de ET. Mir wohned mit Büsi und Maa in Uster☺️
  • Hoi zäme, i wohne in züri, han en 2jährige Sohn und erwarte im Juli üses zweite Schätzli. I schaffe 60% als Architektin.
    Hoffe dass k dem app bitz me lauft als im local family momentan
  • Juhuu
    Mir isch die app empfohle worde und i han mi eifach mal agmeldet.
    Werde am 29.3. 28 und han es sohn wo 4 monat alt esch. Ah ja chune vo gelterkinde :-)
  • Huhu
    Ig bi 29gi und Mami vore 17 Monet aute Tochter😊 mir si im Kanton Bärn deheime.
  • Hallihallo
    I bi Katrin, 33i und ha e 15 Mönet aute Bueb, jtz bini wider schwanger ir 10SSW. Mir chöme usem Bärner Seeland. I fröie mi ufene guete Ustusch mit vilne Mamis😊
  • Hallo- au neu vo Swissmom da anecho. Wohne in ZH. 33gi, 2Kind (3-jährig und 7 Monet).
  • Ghöre au zu de Local familyapp Flüchtling😏
    Ich bin 30i, Vollzitmami, han zwei chind (3 und 1) und mir wohned i de Stadt züri.
  • HalloHallo🙋🏻‍♀️

    Ich bin 32gi, Mami vo 2 Meitle ( 4jährig und 10jährig) und vome chliine Luusbueb ( 1jährig)🥰 Freu mich uf en spannende Ustuusch😊
  • Aless schrieb: »
    Hallo zusammen
    Ich bin auch neu hier in der App. Mein Name ist Alessandra und ich wohne in Lachen SZ. Mei Sohn ist nun gerade 3 Monate alt. Ich freue mich auf den Austausch mit anderen Müttern und würde mich auch über gemeinsame Treffen, Spaziergänge etc. freuen.
    Lg

    heey alessa :) bi au vu Lachä :) so guääät :) meld di doch wenn lust hesch
  • Hallo zusammen 🤗 Ich bin neu hier. Bin aus Basel und wir erwarten Ende Mai 2019 unser erstes Kind. Freue mich auf den Austausch hier!
  • Hallo ich mi au vo SM da here gwechslet ☺️ ha aber dummerwiis nid d gliich Name gno zum Iilogge. Bi SM bini Kringel gsi.
    Ha nid überleid. 🙈Mir hen e Tochter 26 Mtd. Sind sit paar Mönet in Mühleberg BE dihei.
    Würd mi freue es paar Mamis kennezlerne zum spaziere, rede, Käffele,... ☺️
  • Halli hallo. Auch ech be via swissmom do inne cho.
    Be 35i ond ha 3 kids (5, 2 ond 9mönet). Mer wohne am schöne Sempachersee. Freu mi uf en tolle ustuusch met euch!
  • Hallo zäme au ich bi vo Swissmom 😉 bin 37 (ui Schock ha scho lang nüm über mis alter nahdänkt... 😱) mini chind sind bald 5i und 2.5 und mir sind vo Züri. Hoff da fägts wieder meh 🙋🏻‍♀️🤗
  • Hallo zäme, ich bi au bi Swissmom gsi und ha gwächslet😉Ich bi 40 und Mami vo zwei Luusbuebe. Die sind 6i und 3 jährig 👨‍👩‍👦‍👦Mir wohne in Lieschtel.
  • Hallo mitenand 🙋🏼‍♀️Au ich has usem swissmom da hi gschafft 🤗 ich han fn 1.5 jährige sohn, bin 24gi und wohne im Kanton Zug.
    Freu mich wieder uf en rege ustusch👋🏻
  • Hallo zäme, au ich bi vo swissmom, jedoch nöd so meega aktiv. Wird ez de 34gi und ha än Bueb (bald 3) und äs Meitli (7mt).
  • Hallo zäme 🙋🏼‍♀️Ich bi au übere gwanderet vom Swissmom.
    Wirde i 2 Tag 34gi, bi verhüratet und mir hend en 20 Monate alte Sohn.
    Wohne tüemer im wunderschöne Kanton Zug ☀️
  • @alexandraB schön nomal es Mami ü 40 bin au bald 40🙈
  • Hallo zämä,
    Ich bin neu do, bin 32gi und han bereits zwei Buebe im Alter vo fast 6 und 3, im April chunt no üses dritte Wunder uf d‘Welt. Mir wohnet bi Wil SG, ich schaffe no 30% im Kispi SG und han au no es Ross und zwei Pony mitere Fründin zämä... 😊
  • @strawberry😂;Es läbt sich guet mit em 4 uf em Rugge! Mir chönne jo e „alti Mami-Gruppe“ gründe😉
  • @alexandraB gueti Idee😂😂glaub es git sicher no meh Mamis mit em 4 uf em Rugge
  • Hallo zäme, ich bin neu vom local app gwechslet
    Bin 33i und ha 3 chind
  • Hallo Ladys
    Ich heisse Zoé, bin 23gi und wohne z‘adliswil. Am 24.12.18 isch euses Christchindli cho bi 37+1.
    Freu mich done paar anderi Jungi Mamis kenne z‘lehre zum sich mal treffe 😊
  • Hallo ihr Lieben. Ich heisse Sera bin 28 Jahre jung☺️ komme aus dem schönen Zürcheroberland aber ursprünglich aus der Türkei. Bin von Beruf Kindergärtnerin. Bin momentan in meiner zweiten Schwangerschaft (6 Monate). Bin bereits Mama von einem kleinen Pasa (15 Monate alt)🥰🤗 Ich habe vor ein paar Monaten mein eigenes Unternehmen gegründet „My Fun Box“ Lern-und Bastelboxen für Kinder zwischen 1.5-3 Jahren und 4-6 Jahren. War sehr aktiv auf der Swissmom App aber diese ist leider zu etwas Anderem geworden (nicht mehr so cool)😅. Freue mich auf tolle Beiträge und Austausch mit euch🤗🥰
  • Hallo Zäme :)

    Bi 27gi und Mami vo 15 monatige Zwilling. Mir wohnet in Winterthur und würdet üs über neui Fründschafte freue ---> meldet euch doch eifach bi üs :)

    Lg Pinny
  • Hallo zäme 🙂Ig bi o vo Swissmom dahäre gwanderet, bi 28gi und ha e 9 Mönet auti Tochter. Bi usem Kanton Bärn 🥰.
    Fröie mi ufne Ustuusch mit andere Mamis, eventuell sogar us dr Region ☺️
  • Hallo Mitenand☺️ I chume au vo Swissmom do hi. Bi 29i und ha e 10 Wuche alti Tochter. Bi usem Kanton Thurgau. Freue mi au über de Ustusch mit eu☺️
  • Hallo mitenand☺️ ich bin Caroline, bin 32 wohne in Züri. Han ehn bueb de isch bald 16 mönät alt😊 bi vorher au bi swissmom/ local family gsi.
  • Hallo zäme, ig bi eigentlech scho underen name anra hie agmäudet abr sit paar täg chumi nümm ine, drum hie mi nöi accout mit Anra1😉☺️
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum