SWISSMOM-PARTY đŸ€©

1222325272895

Kommentare

• @Shira i han mol es mail gmacht, was los esch. i chom au nor no e wiise bildschirm öber
  • @Adrianawoni min FA gfrogt ha, weg dammmassage & co het er mer gseid. da seg humbuk. entweder seg sgweb stark gnue oder nid. i ha do eifach bi bedne himbeerblättertee tronke. fazit: 1. geburt 3 stich müesse näihe, 2. gebort nüt
  • Naja de simmer mol gspannt was lauft. Finds nor scho mol guet händ da problem alli ond ned nor ih 😂
  • Ohhh Danke @all fĂŒr oii beruhigende Antworte..bin grad chli ĂŒberrascht aber au grad biz entspannter. Ez luegi mol. Epino möchti sowieso nöd mache. Aber das mit de Linsame isch e gueti Idee. Danke oi!!!
  • @Adriana ha sehr pflicht bewusst diä Dammmassage gmacht. Schlussändlich, Dammriss 2. Grad. Glaube kunnt sehr stark nacher uf Geburt a wo wirsch ha. Üssi Muus het sehr schnäll welle cho und den hents nu KIWI (klie Glogge) brucht. Das het mine Damm den nimme mit gmacht. Fazit vo miäe wes risst de rissts, wen nit de nit🤷‍♀️
  • @Adriana also ich habe das nie gemacht, weil ich mich nicht dazu überwinden konnte. Aber meine Hebamme meinte ein Sitzbad sei sonst auch noch gut.

@kismet die grossen Läden haben offen (Manor, Migros), aber die kleineren Geschäfte (vor allem nicht Lebensmittel) haben zu.
  • @Adriana chasch ou ahfah linöl ufs brot oder müäsli due, ds macht ds gweb weich! Ig ha bir erste mitem epino gschaffet und glich grisse u bir zwöite hanis la si.. isch chli weniger grisse gsi!
  • Liebi Frau han grad de Monsier Cuisine kauft, für alli wo es Mamiköfferli becho händ und no 20% Lidl guetschien händ unbednegt de geh 🎉😁 Ben so Happy hani die 20% chöne geh 😊
  • Übrigens habe ich keine geburtsvorbereitenden Massnahmen gemacht, bis auf Himbeerblättertee.
  • 9bf69a90-3e4b-11e9-a77d-73b4df2dac23.jpeg wauuu😍😍😍 sones schöns gfühl. Chas gar ned erwarte s‘chline mal z‘gsprüre😍😍

• ALOHA schrieb: »

wauuu😍😍😍 sones schöns gfühl. Chas gar ned erwarte s‘chline mal z‘gsprüre😍😍

Gnüsssess lieebi frau♥️🤗🤗🤗
  • Himberblättertee isch sowieso s beste👍 also bin hell begeisterte gsi vo dem tee😍 bim erste chind hani de ned trunke und en langi und sehr strengi geburt gha... und jetzt bi de chli vor 2 Wuche hani alles i allem 2 Stund gha und sie isch uf de Welt gsi🥰 no fasch müesse pressiere das sie ned im Auto ufd Welt cho isch😅🙈
  • I möcht au no schnell mina Senf drzua geh 😂I han bi miner 1. Tochter au Dammmassage gmacht, Sitzbäder, Tee trunka und han au immer so angst drvo gha.
    Schlussendlich hetsmi ufwärts grissa und i han an Dammschnitt kriagt!! UND mini Tochter isch nur 2,5kg gsi bir Geburt!
    Also i denka würklich au, wens nit got den gots nit... 😒🤷🏻‍♀️Mach diar aber selber nit z viel angst, i han während dr Geburt sicher schmerza gha (kei PDA) jo, aber nocher isch alles vergessa und as isch so schnell alles widr guat gsi! Miar sind fraua 💪🏻 super fraua!!! 😊Du, sie, miar alli, schaffend das!!! 🥰
  • Wenn ich das wort grisse lies😅 duetsmer nurscho weh.
    Merktmer s’ihriise während de schmerze suscht?😳
  • Blödi frag ab wenn hend ihr himmbeerblättertee trunke?
    Und weviel?
  • Gohts nur mir so oder isch nur min Maa so dumm und vergesslich 😫🤯 mir hend letscht wuche am fritig d‘wohnigübergab ka & er hett tatsächlich 2 stühel, de staubsuger & 2 lümpe dötte loh 😫 & de sack mit ALLNE Lümpe & putzmittel hetter im mobility auto vergesse 😤 ich reg mich soooo uf. Wie chamer nur so hohl sieh. Etz muen ich das usbade & muess mit 2 chlichind mitem ÖV da züg go hole 🎉👍🏻🤦🏻‍♀️
  • @ALOHA, ich ha nix gmerkt. Ha dum Arzt nu gseit, het nit dänkt das es ohni Risse geit. Är het den glachet und gseit nei tüät mer leid isch grisse.🙈🤣
  • @ALOHA also ich han vom riisse nüt gmerkt... du hesch sowieso starki wehe... also ich han nix gmerkt gha... aber es hed au nur ganz minim grisse... vlt hend anderi mamis anderi erfahrige gmacht? Wür mi au wunder neh☺️👍
  • Jetzt hani grad e frau mit ihrem baby gse, ide tragi, und s baby gseht reeelativ chli us, sicher kei 2 monet, de chopf lampet use und s het nöd mal es käppli a bi dem wind😰 macht mer grad weh😔
  • @ALOHA nei i han definitiv au nüt vom riisa gmerkt!
  • Aso i ha o scho ghört ds himbeerbletter tee z gwĂ€b so weich macht dses riist. I ha bir 1. Geburt dr tee trunkĂ€ und ab u zuĂ€ dammmassage gmacht u Ă€ Dammriss 3. Grad gha (wĂ€g pdasowiso nĂŒt gmerkt vo dĂ€m) bir 2. SS hani mitem epino trainiert aber obs gwĂŒrkt hĂ€tt chani nid sĂ€gĂ€ wöui de Ă€ Not-KS gha ha 🙄
  • @ALOHA stell dir ned so Sache vor🤪 Du bisch wahrschinli mit anderem beschäftigt i dem Momänt☺️
  • @ALOHA, ih ha nüt gmerkt au s näie ned aso biz gstüpft aber ned als schmerz ond nachher beni au grad normal gsässe also ohni schwömmreng ha eifach mängisch chli müässe luege wie hesetze aber das esch schnäll weg gsi.
  • @IroL Danke fĂŒr dini Wort. Jo idemfall merki dass es wĂŒrkli eifach uf sooo viel verschiedeni Faktore drufab chunt. Aso HimbeerblĂ€tter bini ez scho flissig am trinke. Und Dammmassage werdi ez mol luege wohrschinlich noch Lust und Lune, aber nochdem ich all oii Antworte glese han werdis glaub au drufacho lo..
  • Danke oii füd feedback😅👍🏻 und vergesse duetmers nacher sicher au😍🤱🏼
  • @ALOHA aso wennd en Ă€ngschtliche unsichere Mensch bisch wĂŒrdi do nöd zviel mitlese :p es paar Kolleginne vu mir wĂŒrded glaub nie i so Fore go lese wells denn zviel Infos ĂŒberchĂ€mtet..
  • @Adriana ne gar ned. Mer rechnet au demit. Aber ich finds au eifach na spannend😅 es isch so unterschiedlich😬
  • @lunapiena hihi..jo chamer vorstelle dass ez stink hĂ€ssig bisch...mir chunt das vu mir sehr bekannt vor..bin chli en Chaot..
  • 😱oh neeeei jetz hets grad mine ching ihre gliebte plastikgartehuus vor üsne ouge furtgluftet😬 drbi heimers äxtra ufe gartesitzplatz i windschatte gsteut.... es het nid öpper grad im ruum bärn-thun eis nid auzu tür ds verchoufe😅 mir hei grad wäutungergangsstimmig😢😢😢
  • @anra wenigstens sind Kind nöd dinne gsi :D has zersch so glese ka...
  • @Adriana😱😱😱 Das wärs no😉 nenei mir hei vo dinne sm wind zueglueget😅
  • Also ich han gar nüt gmacht und bin nöd grisse. Trotz ileite und Sugglocke bim 1. 🤗 Au geg d Schwangerschaftsstreife hani nie cremeled und nüt becho😏 En grosse teil isch sicher veralagig und s bindegwäb.
  • @Dalipi, ha die zwar im andere APP scho gfroged aber machs doppelt 😜.
    Wo gits de (Lidel/ Aldi), was chammer mit dem alles machä ond wie tür esch de??
  • Hed öpper en Lidlguetschiin für mich? 🙏Ha kes Mamiköfferli becho 😒
  • @Adriana: Zeigt an welche User gerade online sind.
  • I ha ir erste ss nüd gmacht und extrem grisse gsi. 3 wuche nach de geburt no stark schmerze gha, und has no ewig gspürt. Bir 2. hani mit epino trainiert. Nur liecht grisse gsi und ke schmerze meh gha. Also d schmerze si erst weg mit de 2. geburt. Und nei das spürt me nid während de geburt, da het me ganz anderi „problem“
  • Zom Thema risse ect., ech be au devo öberzoge das es sehr ufs bindegwäb achond öbs risst oder ned. Das esch jo wie die dehnigsstreiffe am buuch... 🤷🏼‍♀️Möchid uf was ihr luscht hend ond was euch guet tued. 😄

• anra schrieb: »

h neeeei jetz hets grad mine ching ihre gliebte plastikgartehuus vor üsne ouge furtgluftet😬 drbi heimers äxtra ufe gartesitzplatz i windschatte gsteut.... es het nid öpper grad im ruum bärn-thun eis nid auzu tür ds verchoufe😅 mir hei grad wäutungergangsstimmig😢😢😢

Bi üs au alles davo gwindet gartehüs stüehl Tisch 🙈
  • @hihi oje😱😯
  • @Adriana ich ha bi beidne keini gmacht 🤷🏻‍♀️ wenns dich stört unds dir ned passt würis eifach sii la 😊
  • ae785d10-3e6a-11e9-93ba-09167a2a3878.jpegmacht öpper vo eu so lässigi activitybooks für chliichind (12Mt+)
    Bild vo Google
  • Was machet dir hüt? 🤔🤷‍♀️

• Stöpseli schrieb: »

Was machet dir hüt

Schaffe 😪

Was machet dir hüt? 🤔🤷‍♀️

Hättet welä a Fasnacht aber i der Sturm lömers 😫

Was machet dir hüt? 🤔🤷‍♀️

Hättet welä a Fasnacht aber i der Sturm lömers 😫
  • So fraua, wer macht miar bitte Muat?
    Unterschied vo 1 uf 2 Kind:
    In weniga stunda oder Täg kunnt üsari zweiti Tochter uf d welt und as hört nit uf mit dena blöda Sprüch, du armi, mit zwei isches den ganz anders, viel Spass, wirsch scho no merka... 🥺 gnüsses jetzt no...nocher isch alles fertig...
    ...isches so schlimm???? Sie sind 26Mt. usanand...
  • @JuNa lueg mol bi ere
    https://www.facebook.com/smartsewlab/
    Sie macht ganz tolli ond goht ufd Chondewönsch drufii. Cha sie nor empfähle au wenns nid ganz so gönschtig esch.
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Triff MĂŒtter aus der Schweiz ZĂŒrich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland