Mir hend oiis chli gedanke gmacht wege gotti / götti. Aber irgendwie nämed manne das amt ame ned soooo ernscht😳😬 bi ois ide family und kollegekreia het sozege niemer meh kontakt mitem eigene götti.
🙋🏻♀️ oisi Tochter hät au zwei gottis... ich glaub sie het gern en götti isch jetzt scho en männer fan 🤪😉Aber ich glaub es chunt nöd so druf a, hauptsach mä nimmts biz ernscht und isch chli da fürs chind! Aber han gmerkt das es eigentlich scho sinn macht beides da Männer und Fraue eifach unterschiedlich sind und so au anderi Sache mached mit dä chind 🤷🏻♀️
Min Sohn het Gotti&Götti und mini Tochter 2 Gottis. Ich find für es Meitli 2 Gotti mega lässig. Wie sies denn mal findet weissi nonig😅. Sie isch erst 7 Monet.
Mir grauts ez scho vor de entscheidig🙈 bim erste sinds beüeder und schwöster worde und dete sind kollege scho all sturm gstande😅 de eint oder ander wird dicher iigschappet si am schluss🙄
Ich ha au das Problem bi de erte kind hend die kei intresse me und etz weissi gar nöd öpi überbhaupt söll suche finds richtig trurig. Will ich ha würkli niemer woni chönd denke mol die wärs etz.
Ahh ok 🤣weiss ebe nöd ob mer da dringend mache muess...also min maa isch atheist jnd ich bi buddhistin 😅darum hemer zerst kei götti und gotte wele, aber demfall langets wenn mer eifach seget jah ihr sind d gotte und d göttis?
Ich habe gelesen das bei einigen Geschwistern das Eine Götti und Gotti haben und das Andere nur Gotti‘s bzw. nur Götti‘s.
Meine Frau und ich erwarten unser zweites Kind und stehen auch wieder vor dieser „Entscheidung“.
Dieses Thema ist ja schon etwas älter und die Kinder mit dem 2 Gotti‘s bzw. Götti‘s sind jetzt ja auch schon etwas älter…
Darum jetzt meine Frage:
Wie hat sich bei solch „ungleichen“ Konstellationen entwickelt?
Sind die Kinder neidisch aufeinander, weil das Eine Gotti und Götti hat und das Andere nur Gotti’s bzw. Götti’s?
Unsere grosse hat sogar 2 gottis und 1 götii🙈 und die kleine jeweils 1 und 1.
Aber die eine gotte hat sowieso kaum zeit, da isz es der grossen gar nicht bewusst das es ihr gotti isz
Üsi grossi Tochter het sogar 3 Gottis u 1 Götti🤣 hei üsnä schwöschtere dr Gotti Job gä. U da ig 2 ha u mi maa eini hei mr gseit okay dämfau 3 gottis. U die chlini het 2göttis u eis gotti🙂
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
45
78
43
58
1
339
0
31
356
216
626
906
3
249
Hend ihrs all offiziell mitere Taufe gmacht?
0
906
249
356
249
4
Meine Frau und ich erwarten unser zweites Kind und stehen auch wieder vor dieser „Entscheidung“.
Dieses Thema ist ja schon etwas älter und die Kinder mit dem 2 Gotti‘s bzw. Götti‘s sind jetzt ja auch schon etwas älter…
Darum jetzt meine Frage:
Wie hat sich bei solch „ungleichen“ Konstellationen entwickelt?
Sind die Kinder neidisch aufeinander, weil das Eine Gotti und Götti hat und das Andere nur Gotti’s bzw. Götti’s?
268
Aber die eine gotte hat sowieso kaum zeit, da isz es der grossen gar nicht bewusst das es ihr gotti isz
231