SWISSMOM-PARTY #2 - đŸ€©

1568101131

Kommentare

  • @sunny83 ide 6. Wuche.
    Jetzt ide 8. Wuche cha ne gar ned me verstecke 🙈 de isch riiiesig.

    Ich hans mire Chefin gseit wo ich grad s definitive Ok fĂŒrd Schwangerschaft gha han.
    Ha aber es sehr guets VerhÀltnis zu ihre und ich weiss sie het eh welle neu umdisponiere. So hani ihre chli chönne hÀlfe.
  • @sunny83 gseh weisi nĂŒm
    genau.... ca. 4. moned. gseit hanis scho vorane mim chef. öpe i de 8. wuche, da ich recht glitte ha und i mim bĂŒro soo vil ĂŒberstunde ha mĂŒsse mache. Han eifach nĂŒm möge. 3 TĂ€g spöter hets s ganze BĂŒro gwĂŒsst. Er hets allne verzellt. Bin hĂŒt no hĂ€ssig. 😬
  • @sunny83 8.ssw de Chefin gseid, 12.ssw denn am Team. Buuch hed mer bi mier ersch abem 6. Monet dĂŒtlich gseh.. Han aber ide 1.ss sowieso de grösser gha alside 2.đŸ€”
  • TĂŒend euri manne eu amel d‘ Babys / Kinde abgneh das ihr chönd usschlafe?
  • Schön wehrs😅 sid 5 Monet nĂŒmm duregschlafe und spötistens am 7.30 wach😉
  • @Tanja87 same hereâœ‹đŸŒmine ebe au ned, ha gad soooo aggressione (mega scheiss nacht gha)đŸ˜”đŸ˜· Ich find ebe es mössti eigentlich normal sie!
  • @Nessa hesch ihn denn scho mal drauf agsproche?
    Ja bin au gefĂŒhlt nur wach gsi die NachtđŸ€š und etzt sid am 5.00 am umegammleđŸ€Ł
  • @Tanja87 ja aber bi ihm gaht das uf durchzuug. bis ich mal komplett usraschte den funktionerts meischtens 😂. ich ha ebe s gfĂŒhl au wen er ihn wĂŒr neh chani ned schlafe well ich sie den ghöre und e wach bin. mir fehlt wĂŒrklich nĂŒt.. nur schlaf🙄
  • @Nessa versah dich vollkomme😒 hmm es isch scho komisch... Mer wehr froh wenn d VĂ€tere mal uf wĂŒrid, aber schlafe chönnt mer de glich ned 😅 wehr bi mier glaub ned andersch😆
    We alt isch euche chli denn?
  • @Tanja87 ja, well wen de chli ufstaht den isch er natĂŒrlich vo 0 uf 100 vool aktiv, dementsprechend gitz au lĂ€rm. Und sit ich mami bi, bi ich sehr lĂ€rm empfindlichđŸ˜©. Ez gad 7mnt
  • @Nessa ich wĂŒr mal se, WE ufteile mit ufstah. Tuesch Oropax dri und denn wenn wĂŒki mĂŒed bisch schlafsch bestimmt no chli😉 oder wasi au scho gmacht Han isch am Nami mit de chlii ga schlafe😏
  • Nei er het grad ferie und sie en entwickligsschubđŸ€Ż all stund wacht sie uf und ich schlafe gradmal 2h pro nacht nödmal jetzt und wenni wenigstens um 1/2h schlaf bitte chani grad vergesseđŸ˜±đŸ˜± fĂŒhle grad voll mit dir bi au grad echt voooll apisst will sie schowieder sit 2h wach isch und nĂŒm ischlafe chan und ich weiss das er jetzt schön pennt bis am 9,10 und ich chan die chli untehalte😮😮😮 sorry hilft der nöd aber fĂŒhle sooooo mit dir
  • Ich hatte auch den kleineren Bauch als in der 1. Schwangerschaft. Vielleicht hat man es im 4. Monat erstmals gesehen?

    Wir wechseln uns ab mit aufstehen. Heute Nacht stand unser Sohn bei uns im Zimmer weil er schlecht getrÀumt hat, da hat mein Mann sich zu ihm gelegen
  • Wir teilen uns das Wochenende auf mit Ausschlafen. Darum bitte ich nicht, das ist einfach selbstverstĂ€ndlich!
  • Übrigens schön, hier viele Swissmoms anzutreffen!
  • Mer gönd jetzt de i Ferie i Törkei met eusne Jungs. De chlinscht esch de 11 Mönet gsi.
    Was nĂ€hmid ehr alles för Spelsache met? Ond wie vel? 😳
  • Froue weis des öbber, darf ig 38ssw no it bĂ€rge, auso so um die 2000 m ĂŒ. M? đŸ€”
  • @Nessa, bi mer nid anderscht au jetzt wos grösser send. Wenni sĂ€ge es wĂ€r toll weni morn mol döfti... bis er mit de chind ufstaht ond s zimmer verlaht beni scho lang „wach“ und au wenni noni zo de glubscher usgseh chani oft eh nöm ihschlofe. Er blibt amis locker no en stond legge besser merkt dasi jetzt wörkli stinkig bin und nachher ben ich weder die dommi willi zickig bi daser nid grad sofort zom bett usegumped esch sondern no 5min legge blobe esch. Äh ja klar 5min đŸ€·â€â™€ïžđŸ€·â€â™€ïž. Kei ahnig was met denne „falsch“ lauft đŸ€Ł
  • Damit ich mol zum usschlofe chume schlofi eifach uswĂ€rts 😁 min Maa lueget scho aber ich verwache au abem chlinste hĂŒler vo de Chind. Drumm schlofi nochem Usgang z.B. eifach bi de Kollegin oder imne Hotel 😁
  • Hmm also wo de Chli no es Bebe gsi isch hetne mi Ma immer zum spaziere use gno.
    Ich cha eidĂŒtig ned penne wenn de Chli dusse ume schreit oder au jetzt (2 J) chunt er immer ine und wott mache dasi ufstah.
    Mini Eltere, vorallem mis Mami seit amigs weni frag öb er mal am Samschti ufd Nacht dörf bi ihne si, "nei ich muess au mal dörfe usschlafe".
    Klar da het sie völlig Recht. Isch ja ĂŒses Chind. Ich sĂ€g au nie was, aber ich chönt sie amigs đŸ‘ŠđŸ»
  • Tessi ĂŒsi Eltere sind au eso 😔 aber ebe muess sich eifach niemmer wundere wenns mol en Gfalle vo ĂŒs wönd & mir au nei seget đŸ’đŸ»â€â™€ïž
  • Bi eus stah eigendli au immer ich uf ussert ich forderes ih🙄 und dĂ€nn bis er ufstaht isches glich wie bi de @Shira🙄 aber er pfuset au mal bi mine eltere😊👍
  • Mier stönd immer zĂ€mĂ€ uf, den hemer au gmeinsam öpis vom Tag und chönd na öpis unternĂ€.
    Wenn ech oddr men Maa scheisse gschlafe het, den teieled mer das mit und den chamer rĂŒcksicht nĂ€ ufenand.
  • Mir teiles nid zwingend uf aber mi maa geit vo lei am sunntig uf wen mir z.b Ă€ scheiss nacht hei gha oder ou sĂŒsch mau wen er ds gfĂŒhl het mir wĂŒrd schlaf guet due! So wie ig uf ga damit er no cha schlafe! Wen eis chrank isch vo de kind, luegt/lost er bis er ihs bett chunnt u ig ĂŒbernimme nĂ€hr wen er im bett isch! Aber de ghöri de ou nĂŒt weni weis er lost u stah ou nid uf!
  • Het öper so en sack fĂŒr im winter in maxicosi zum wiiter gĂ€h..?Bruch en hauptsĂ€chlich fĂŒr im auto wills bi ois dusse staht..
  • @mango ccea62c0-a6f2-11e9-bfdb-c96370f1c9d9.jpeg
    Ich hÀtti de do zom wiiters geh. Es anders Bild hani grad nid ufem handy
  • Wer het de do weder gsuecht?3e2f9400-a6f3-11e9-bfdb-c96370f1c9d9.jpegHĂ€t vermuetli no eine im ChĂ€ller wo lediglich uskoched worde wĂ€ri.
  • @mariechäfer het de schoppe gsuecht
  • Mangoo schrieb: »
    Het öper so en sack fĂŒr im winter in maxicosi zum wiiter gĂ€h..?Bruch en hauptsĂ€chlich fĂŒr im auto wills bi ois dusse staht..

    ech hetti eifach na es deckeli wome in maxicosi chan due.
  • @mango ich habe einen schwarzen Mucki Sack (OdenwĂ€lder). Schreib mir doch wenn du Interesse hast. Dann kann ich dir ein Bild senden.
  • Sucht jemand noch Kleider und/oder Accessoires wie MĂŒtzen etc in Grösse 62-80 fĂŒr einen Jungen oder 62-68 fĂŒr ein MĂ€dchen?
  • Achtung unheimlech. Liebi Mamis min Sohn (grad 2 worde) wacht sit ei Woche zmitts i de Nacht uf, sitz ufem Bett und schreit. Sobald er gseht dassi au wach bi zeigt er uf öpis quer ĂŒbers Zimmer entlang mitem Zeigfinger und hed richtig angscht. Es goht öppe ei Stund bis er sich wieder beruhigt und ischlaft. Was isch das? Gseht er wörkli öppis? Hed das au scho mol öpper erlĂ€bt und cha mer tipps gĂ€h wie ich mich sell verhalte, bi mit dere Situation richtig ĂŒberforderet. đŸ˜Ș
  • @A___A, vielleicht jemand kommen lassen der den Raum „ausrĂ€uchert“. ob dran glauben oder nicht - die Tochter meiner Kollegin hatte ein Ă€hnliches Problem mit Schreianfall in der Nachr bzw. jemand halte sie fest. Nach dem Ausrauchen war der Spuk vorbei.
  • @A___A oh jaaa! Das kenne ich sehr gut. Mein Sohn hatte das auch eine Zeit (ca. 3 Jahre). Nicht jede Nacht. Alle 4 Monate oder so.
    Er hat mir dann gesagt dass dort ein Mann sei mit einem Hut oder grosse Spinnen die ihn auffressen wollen.
    Ich ging mit ihm in die Kinesiologie und habe sein Zimmer ausgerÀuchert.
    Danach war es besser und dann weg.
  • @A___A du chaschs au selber usrĂ€uchere mit wiisem salbei..chasch guet im internet bstelle..ich has gmacht womer i die noi wohnig zoge sind und eifach no so positivi sĂ€tz vor mich hi gseit was du dir wĂŒnschisch ider so..
  • @Shira meinsch isch de nöd echli zwarmđŸ€”
  • Ohhh nei, es briicht mer sHerz wenni mer vorstelle dass er so öppis gseht. Hend ehr denn öpper loh cho zum sZimmer usrĂŒĂŒchere oder hend ehrs selber gmacht? Mussi tagsĂŒber uf öppis achte demit das ir Nacht nid vorchonnd? MĂ€ngisch lauft ebe de TV bi eus wenn de Maa am obig luegt, meinet ehr dass er da was ufschnappt, obwohl er sich gaar nid intressiert und nur spielt mit sim zĂŒĂŒg aber es cha ja gliich sii das er uf tsekunde wo er deufluegt öppis gseht wo er denn nid mag verarbeite. I bi die ganz ziit am Hirne und es loht mi nid los das ganze.
  • @Mangoo, mer hĂ€nd de dr Winterdor fliessig brucht gha da euses Auto au verosse gstande esch. Han en super gfunde. Ohni jagge dert dri packt ond los. Wenn mer lĂ€nger unterwĂ€gs gsi send so das s Auto schön warm het chönĂ€ werde chorz ahhalte riisverschloss uf und wiiters gohts. Uspacke wenn s auto wermer werd muemer au bimne decheli.
    Mer hÀnd de vel brucht gha.
    Aber da mue jede sĂ€lber wösse, ih cha nor vo mer / eus rede 😊
  • @A___A, es cha alles mögliche sii. Es cha wie du beschriebsch de TV sie, cha sostigi erlĂ€bnis vom Tag sie, cha sie das es öbersenichs wörkli git oder das es grad d Chinderphantasie esch wo mit em/ eu en streich spielt. Wörkli sĂ€ge was es isch werd dr vermuetli niemert chönĂ€. Aber die Tipps chasch usprobiere. Probiersches mol zerscht sĂ€lber us, wenns nĂŒt nĂŒtzt lasch öper cho zom usrĂ€uchere etc. Chasch es ned meh wie usprobiere.
  • @Shira danke vielmol ❀
  • Sehr interessante Idee mit dem RĂ€uchern. Ich bin letztens auch schreiend erwacht, weil ich einen Mann im Schlafzimmer gesehen habe. Wie macht man das denn selbst?
  • Kinder si haut no viu empfĂ€nglicher fĂŒr ĂŒbernatĂŒrlichs! Auso si gseh oder gespĂŒre schins „geister“ no viu besser aus mie erwachseni! Me verlĂŒĂŒrt zum teil ds ĂŒbersinnliche irgendwen u gwĂŒssi lĂŒt verlĂŒres nie! Es cha auso guet si, dass er öbis gseht... cha aber ou öbis usem feni oder am tag si wo ihn beschĂ€ftigt...!
  • Mir sind ine alts Buurehuus zĂŒglet, han immer s gfĂŒhl ka es isch öber bi ĂŒs ide wohnig. welmer frisch ine zoche sind hani die ganz wohnig usgrĂ€ucheret mit wiisem Salbei, leider hĂ€ds nö 100% gholfe und mir hend möse uszieh 😬
  • @Elefäntli, hesch di de nid wohlgfĂŒhlt, hesch Ă€ppis negativs gspört oder hend dini Chind was gseh das ehr hend mĂŒesse uszieh?
  • Wie macheder das ide ss mut kiri und cantadou chĂ€s? Ässet ihr das? Ha amigs soo gluscht uf eis🙈
  • Ich has huus au usrĂ€uchere lah bevor mer izoge sind, da min maa vorher mit de ex dete gwohnt hĂ€t, hani die negativi energie nöd welle ha😂
  • cantadou isch us pasteurisierter milch, also keis problem... kiri weissi nid, aber vermuetlich ou.
  • @A___A Ich han mich gar nö wohl gfĂŒhlt sehr schlecht gschlofe ha nöm eleige uf s wc chöne oder was go tinke ide nachta, de maa hed immer mit möse, wenner nö ume gsi isch hani extremi öberwindig brucht zum ufstoh wenni durst ka ha bini gar nö uf und wenni uf s wc ha möse hani glueget dasis so lang wie möglech ha chöne verhebe dementsprĂ€chend bis am morge 🙈 Ide stube hani mi gar nö gĂ€rn ufghalte aso wenni deheime gsi bi hani mi meistens ide kuchi an tisch gsetzt 😂 voll schreg
  • ElefĂ€ntli, das tut mer mega leid was du da erlĂ€bt hesch. Du beschriebsch genau das wasi ebe au erlĂ€be. bisch du schösch scho en Ă€ngschtlechi oder hesch du das nur i dem Huus so erlĂ€bt? Sorry dassi soviel Frage stelle aaaaber i mache das ebe au so dĂŒre und mer wohne ebe au no nid solang da. Jetzt erlĂ€bt mis Chind das i de Nacht und es bestĂ€tigt mer das ganze irgendwie, vorallem jetzt no zuesĂ€tzlech dini Gschicht.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum