SWISSMOM-PARTY #2 - đŸ€©

1679111231

Kommentare

  • Und wenni mit mim Maa drĂŒber rede, nimmt er das ganze nid so Ă€rnscht und fangt a witzli mache. I lache zwar mit aber er hed kei Ahnig was sich i mer inne abspielt.
  • Ich han öper ide Familie wo so "LĂŒt" gseht.
    Sie seit mir amigs öb d Wohnig suuber isch weni zgfĂŒhl han mi Chli gseht öper.

    Sie isch so super i dem. FĂŒhle mi de amigs viel sicherer.

    Sorry fĂŒrs dri plappere 🙈
  • MangooMangoo

    337

    bearbeitet 16. 07. 2019, 20:06
    @malguggn aaa kuul merciđŸ‘ŒđŸŒ ha ez gad glĂ€se dasd kiri au sind🎉
  • Mu cha sĂ€lber RĂ€uchere, aber dĂ€ wiessi Salbei isch sehr gĂŒĂ€t bi AhnerĂ€uchrig und nĂŒtzt nur bedingt bi schlĂ€chter Energie. Bim RĂ€uchere isch eu sehr wichtig wen me tĂŒĂ€t, nit jede Tag isch geignet und ka zgĂ€geteil bewircke. Eu isch ratsam druf achte wiĂ€ me WĂŒnsch platziert, je nach dem kamme eu da sich unbewusst gĂ€geteil wĂŒnsche. Bitte sehr gut uberleit drah gah.
  • @A___A ÄngstlĂ€ch bini sicher e biz aber i denk do gids nonschlimmers 😂 I dem huus hani e sehr grossi angst ka. Mir sind uszoche und i fĂŒhl mi so wohl im neue deheime kei Ă€ngst und nĂŒt me.

    I bi do zum erste mol schwanger gsi aso i cha nur vo mir rede und nö vo mine kind 😬

    Min Maa hed mi zum GlĂŒck ernst gnoh und hed halt gmerkt das ich mi sehr unwohl fĂŒhle darum hend mir ĂŒs denn au entschiede noch 10 mönet scho wieder uszieh.
    Aso wenns wĂŒrklech so isch wĂŒrdi e ernst gspröch sueche mit dim maa und das ihr mitenand chönd e lösig finde muess jo nö heisse daser gad mönd uszieh gid jo ebe no alternative.

    Wohned ihr denn jetzt imene alte hus?

  • @A___A a jo i ha nö angst ka wel mi öber fest hebet sondern weli s gfĂŒhl ka ha en Maa hocki nebe mir und luegt mir zue
  • Mangoo schrieb: »
    Wie macheder das ide ss mut kiri und cantadou chĂ€s? Ässet ihr das? Ha amigs soo gluscht uf eis🙈

    Alles was droffe staht pasteurisiert esch bedÀnkelos Àssbar. Ih ha s ganze coop regalgstell abgsuecht nach ned pasteurisierte ChÀs. Es heisst das mer Mozzarella au nid daf aber eusi send au pasteurisiert. Aso chasch fascht alli chÀs Àsse bi eus.
  • A___A schrieb: »
    ElefĂ€ntli, das tut mer mega leid was du da erlĂ€bt hesch. Du beschriebsch genau das wasi ebe au erlĂ€be. bisch du schösch scho en Ă€ngschtlechi oder hesch du das nur i dem Huus so erlĂ€bt? Sorry dassi soviel Frage stelle aaaaber i mache das ebe au so dĂŒre und mer wohne ebe au no nid solang da. Jetzt erlĂ€bt mis Chind das i de Nacht und es bestĂ€tigt mer das ganze irgendwie, vorallem jetzt no zuesĂ€tzlech dini Gschicht.

    Denn probiers mol mit professionellem usrÀuchere. Vellecht hilfts eu wörkli. Aber ih dem fall wördis nid sÀlber machÀ.
  • @A___A hesch ehm scho es nachtliechtli is zimmer ta?
  • Shira schrieb: »
    Denn probiers mol mit professionellem usrÀuchere. Vellecht hilfts eu wörkli. Aber ih dem fall wördis nid sÀlber machÀ.

    @Shira du hesch vollkomme rÀcht, i hole mer da öpper wo sich guet uskennt.
  • susu schrieb: »
    hesch ehm scho es nachtliechtli is zimmer ta?

    @susu ja mer hend es dezÀnta Liechtli.
  • Anni schrieb: »
    und eifach de Nachtschreck chas nöd si? đŸ€” swissmom.ch/kind/praktisches/k


    @Anni das isch natĂŒrli au möglech aber ebe wie gseit, da ich selber au es komischs GfĂŒhl ha i dem Huus, glaubi fascht dra dass de chlii wörkli öppis gseht.
  • ElefĂ€ntli danke fĂŒr de Ustuusch und dini Ziit. Hoffe du wirsch das nie meh erlĂ€be.
  • @A___A Kei prolem hoff ha di nö no meh beunrhuigt. Hoff ihr findet au euern wĂ€g is Positive đŸ‘đŸ»
  • Nei im Gegeteil, es beruhigt mi zwĂŒsse dassi nid allei bi.
  • Hi alle, Admin hier. :)

    Darf ich mich kurz zwischen euch mischen?

    Wir haben eine neue, sehr liebe App gemacht: BabyDiary - Eine Tagebuch-App in der sich alle Entwicklungsschritte des Babys aufzeichnen lassen.

    Die App ist kostenlos und fĂŒr iPhone und iPad. Weitere Funktionen können freigeschalten werden.

    https://apps.apple.com/de/app/babydiary-the-baby-tracker/id1336546838

    Ich wĂŒrde mich ĂŒber euer Feedback freuen, gefĂ€llt euch die App, was sagt euch nicht zu, etc. Dazu habe ich oben im Forum ein Thema gepinned.

    Danke fĂŒr eire Hilfe. :)
  • Hallo Fraue đŸ€—Het öper en BeSafe Gurt zum verkaufe?
    Ruum Zug villicht sogar.

    Ha ide erschte Ss keine gha und vori hani grad es Video mit Crash Test gseh đŸ˜±
  • Min maa het mine erscht grad höt gfonde gha. De bruchi nöm. Bi aber usem Ruum Bade.
  • @ShiraWetsch mer mal en Pn schriebe wieviel d wettisch mit Porto? 😃
  • Hey Fraue het öbbert Erfahrig mit Bodyverlangerige? Han das letschti uf FB gseh..isch echt das öbis?
  • @schaai ich han di hei.
    D Chnöpf mĂŒend eifach passe.
    Ha eis Body kaputt gmacht will ichs dri druckt han 🙈Aber suscht isches u praktisch
  • @Tessi, falls no keine gfunde hĂ€ttisch, glaube ha no en besafe (Ă€lters modell) und wohne im gliche kanton.
  • @livjona machsch mer au en Pn mitem Pris?
    Merci 😃
  • @Tessi vu wo hesches?
  • @schaai vom AliExpress wilis zersch mal han welle teschte öbs was taugt. 🙈
  • @Tessi cool..hans ez au mol bi wish bstellt..ez bini aso gspannt
  • Isch sĂŒsch no öbber wach? đŸ™ˆđŸ€Šâ€â™€ïž
  • đŸ™‹â€â™€ïžđŸ˜
  • @Tanja87 was isch bi dir der grund?
  • @Stöpseli mis Hirn wo mi ned hed welle schlafe lahđŸ€š studiere und jedes mal wenn churz vorem Überegheie bi gsi isch ihm wieder öbbis neus fĂŒr mich in Sinn chođŸ€ŻđŸ€ŻđŸ€Šâ€â™€ïž
    Und was isch es bi dir gsi?
  • @Tanja87 da i am donnstig (25.7) e plante KS ha, het ou mis hirni gfunde das i jetzt a auem mues ume studiere, ou wĂŒu i scho e sohn ha wo gli 3 wird. Da het z hirni gfunde schlaffe wĂ€rde z fest ĂŒberbewĂ€rtet 😂🙈
  • @Stöpseli oh nei😞 und debi isches ja so es freudigs Ereignis 😍 aber es wird bestimmt guet ga👍 au mitem Sohnemann. WĂŒnsche dier jedenfalls alles erdĂ€nklich Guete fĂŒr de 25.7. 🐞🍀und dĂ€nk as kuschele mit euchem chline đŸ˜đŸ„°
  • Ferien mit Baby 11 MonateWas fended ehr muessi ombedengt metnĂ€h? 😳 Weiss ergendwie ned wie vel Spelsache ond so dasi muess metnĂ€h 🙈
  • @Rizzitella, ih ha amis die liebste 2-4 Sache mitgnoh ond 1-2 BĂŒĂ€cher. Send erscht grad weder retour aber met 4j ond 2j ond hĂ€tti locker för jedes grad mol 1lieblingsspelzĂŒg (also för de Sohn vo de traktore sends den so scho meh gsi aber ei Art) glĂ€ngt hĂ€tti.
    Chond vellecht drufah was er alles wÀnd machÀ, wo er send, wie oft am Schlofplatz etc. Mer send immer vel onterwÀgs so das mer meist nor zom z morge ond z nacht ond den zom schlofe ome send. Denn sends de tag dore gnue beschÀftigt und wenn mer de bi de Unterkunft send gar nöd vel ziit / loscht ome esch zom wörkli spele.
  • @Tessi hesch bi Zuger Mamis Kinderzimmer gseh? Werd grad eine verchauft...
  • Wenn Di d‘Summergripp ĂŒberrollt u du di Maa fragsch, ob er hĂŒt Nami velech chönnti frei nĂ€h zum uf d‘Chind (Bueb 4j u s‘Meitschi 3mt) ufpasse u er: NEI

    In guten wie in schlechten Zeiten.... bla bla bla

    VDM đŸ˜€
  • @Farfalla danke viel mal. Hans au gseh am morge.
    Chan aber hĂŒt de vode livjona ga hole 😃
  • hey mamis..ich han es Thema eröffnet bezĂŒglich Baby is Bett bringe...wer u froh um es paar Tipps ...
  • @schildchrötlimel 🙄🙄 gueti besserig💐
  • Babyschwimmen: Bald derfi mit minre klinĂ€ is Babyschwimme. Ez bini so hin und hergrisse..Swimmers also BabyschwimmwindlĂ€ oder Babybadhösli? Was sind oii Erfahrige?
  • @schaai, gits keini vorschrifte oder empfĂ€hlige? Es git bĂ€der wo s einte oder andere gar nid wĂ€nd ha. Ih ha babyschwimmwindle also nid die wegwerfdinger gha. Die hĂ€nd no en Uffang för de Gaggi drinne bissi goht bi allne variante is wasser. D wegwerf fanged de Gagg au uf aber ebe die muesch emmer gead entsorge die andere chasch immer weder verwĂ€nde. Hani besser gfonde.
  • @Shira
    jo det wonich gang hends gseit seg gluch weli. I frog mi ebe ob WegwerfwindlĂ€ me Uftriib hend wenn sie sich mit Wasser fĂŒlled..
  • @schaai also wend is babyschwimme gasch werd eich verlangz das badewindle agleit wĂ€rde
  • A sorry has falsch glĂ€seđŸ€Šâ€â™€ïžđŸ™đŸ˜Š
  • @schaai, meh uftrieb bestimmt ned eher meh gwicht zom „abezieh“ das meh material wo sugt het aber die send so förs wasser konzepiert. Usserdem lahsch du dies baby nie los im wasser somit werd au weder die einti Windle no die ander windle en nochtteil förs baby ha. Velli BĂ€der hĂ€nd eifach lieber d Stoffies da ih de wegwerf meh „schadstoff“ dinne het. Aber wie gseit förs babyschwömme sĂ€lber spellt beides kei rolle. NĂ€bscht em wegwerfe ond neu chaufe handi d stoffies besser gfonde im prisverhĂ€ltnis. Ih bi mit mim 1.5 Johr gange was ich do windle hĂ€tti deför mĂŒĂ€sse poste för grad mol 20-30 min notze und verhebe tĂŒĂ€nds genau so guet wie d wegwerf.
    SchlossemÀnt es dieni nutze/ choschte entscheidig wo die förs einte oder andere tued entscheide lah aber nid vo sicherheit ond Àhnlichs.
  • Schon alleine wegen der Umwelt wĂŒrde ich die wegwerf Variante vermeiden. Mein zweites kind trĂ€gt die Badehosen des Ă€lteren. Gut fĂŒr natur und Geldbeutel
  • 7823f9b0-ab14-11e9-ab4d-816d38a87517.jpeg mues grad mini fröid mit euch teile 😍😍. Morn geits anes geburi festli.
  • Ich finde auch, dass man der Umwelt zuliebe auf Badewindeln verzichten sollte
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum