SWISSMOM-PARTY #2 - 🤩

1121315171831

Kommentare

  • Mini beide hei ke nuggi gno.. nume ihri finger... isch ou nid ds gelbe vom ei, aber di si wenigstens immer drbi🤪
  • De einti vo mine Zwillingsbuebe hed nor ganz am Afang es Nuggeli gno. Nochhär ganz lang nömme & met 9 Mönet hed är plötzlech einisch bim Mittagspfuus de Nuggi verwötscht & denn emmer gnoggelet. Vor 1 Monet met Müeh & Not de Nuggi weder chönne abgwöhne.
  • Mini het mit 2mönet für 2wuche de nuggi gnoh nacher isch sie plötzlich mal veruckt worde will nüt usechunt denn het sie keine me welle egal weli marke form usw isch denn scho veruckt worde wenis scho füre gno han😅
  • Hmm ok... grundsätzli isches fyr mi au ok dassi kai nuggi nimmt. Abr sie trinkt mängmol eifach dassi ka nuggele und ischloofe. Und mini brustwarze mache teilwys weh🙈 dert wo sie dr nuggi gno het, usch ebe super gsy, denn het sie mit däm könne ipfuuse. Und vom geicht her bruucht sie s trinke nyd unbedingt🙈
  • Bi eus funktioniered nur bibs nuggi😊
  • bi üs gönd gar kei 🤭
    si esch jez 9mnt und verchätsched alli 🙈
  • Wi chani ä Kommentar löschä?
  • @Sti chasch ebe nid 😬😬😬. Muesch @Admin e Mäudig schribe
  • chan öbber bittemol en screenshot mache vum app nochm update für iphone ?
  • ... De Moment wenn nach 3 Stund Schlaf geweckt wirsch und dis Chind denn 2 Stund Party hed, ide Nacht... 🎉🎊🤷‍♀️
  • han ez grad gmerkt dass mini kli de nuggi mit em brune gummi vorne lieber het als de wiss..het sie immer glupft mitm wisse und het en usegspuckt..was isch denn de unterschied??
    d60788e0-c706-11e9-b7fb-69616a3b120b.jpeg
  • Isch 1x Latex und 1x Silikon....
  • @Tanja87 ouu hani letscht nacht au grad gha🤪🙈
  • @Mangoo hoffimer etzt mal uf en schlafriicheri😂😉
  • Ja chönti wüki bruche😅 da ich no ide 39.ssw bi☺️
  • @schaai de bruun esch latex und de wiis Silikon.
  • isch dr admin nüme aktiv? ha scho vor paar tag es mail gschribe u ke antwort bercho🤷‍♀️
  • isch mer au ufgfalle dass je länger je weniger aktiv
  • @springflower isch vilich i de Ferie, sowit ig weis isch das es chlises Team wo das Forum betreut.
  • im localfamily wird nach de aloha gfraget.
    Ob sie schu kuschle dörf
  • ersch im september glaub..so 7.
  • oh daloha hets baby becho?
  • hani grad glese uf local
  • Min Sohn 1 esch jede Morge nass 😔 Ech ha scho alli Wendle usprobiert, leider esches bi jedere so 😔🙈 Könnt das öber??
  • Hesch scho mau probiert e grösseri z chouffe? Mir bruche jetzt die vor migros d millet oder wie die heisse. Und sit den nie me passiert
  • Au das hani versuecht aber ohni Erfolg. Ech ha jetzt mol Pampers Pants kauft. Mol luege öb die besser send.
  • @Rizzitella Üs gots genau glich 😔
  • @•Elefäntli• ech duene sogar i de Nacht einisch weckle aber är esch trotzdem nass.
  • @ Rizzitella: mir hend au uuu viel testet. Bi eus verhebets ez ziemli guet mit 1 nummere grösser vo de milette windle (migros) und ere stabwindle dri
  • I ha wider einisch e frag, weis nid ob ig da z ängstlech/ heiku bi. Wen mi brüeder zu üs z psuech chunt und sis töchterli (2 jährig) mini tochter (5 wuche) wot uft arme nä, de gut mi brüetsch ihre di chlini uft arme, und het mini tochter ou scho los gla bir nichte. Mi stresst des extrem wüu mini tochter ja no sooo chli isch. Bi i da z heiku? 🙈😞
  • @Stöpseli ich wehr gnau glich wie duu.. Vorallem mit 5 Wuche hed dini Chliini ja no ned wirklich en körperspannig oder gnueg Muskulatur zum s Chöpfli hebe🤔
    Ich ha sogar etzt no es komischs Gfühl wenn Chind im Alter zwüsche 8-10ni mini 6 monatigi umehämpfelid😖
  • Ah de bini froh das ig nid die einzigi bi. Vorauem ha i aube z gfüeu mini nichte meint es sigi eifach es bäbi wo me chönt ume trage und so. 😵
  • Mis chind isch zwar no i mim buch, aber mir grauts jetzt scho vor dem 🙈
    Han jetzt, falls i denn ned de muet han zum nei säge, s'stillchüsi scho mol i de stube parat gleit 😅
  • @Rizzitella Mir Wickled ihn nö do er susch Party macht und z fest gweckt wird 😬
  • @Stöpseli Ech wär ond be gnau glich wie Du. Mine esch jetzt 1 ond ha jetzt no mängisch es schlächts Gfühl wenn ehn Chend wend ufenäh (Chendergartealter).
    Ech han aber ned nome bi Chend es schlächts Gfühl. Au bi Erwachsne hani scho mängisch angscht gha 😳
  • @Schmuusi Muessi demfall mol teste. Danke vel mol
  • Stöpseli schrieb: »
    ha wider einisch e frag, weis nid ob ig da z ängstlech/ heiku bi. Wen mi brüeder zu üs z psuech chunt und sis töchterli (2 jährig) mini tochter (5 wuche) wot uft arme nä, de gut mi brüetsch ihre di chlini uft arme, und het mini tochter ou scho los gla bir nichte. Mi stresst des extrem wüu mini tochter ja no sooo chli isch. Bi i da z heiku? 🙈😞

    ich xene da kea problem 🤷🏽‍♀️ Si münd bi mier eifach ufs sofa sitze. und si den so uf d schoss nä.

    schlussendli ischs dis chind wen du das ned wetsch den würi das ganz klar so kommuniziere.
  • Ih gsehs wie d LoSo wenn d Chind ufem Sofa oder Bett sitzid unds so ufe schoss bechömid esch doch das wonderschön. Mer daf eifach ned dervolaufe als erwachsnigs und je nachdem den s chöpfli glich no „heimlich“ mitstötze.

    Aber wenn der das gar ned passt den red mit dim brüäder ond sägem ahständig das du da ned wetsch ha ond begrönds au werom.
  • was hend ihr für priswerti babyphones woner chönd empfehle?
  • Het öpper vo öich o es android phone u chunnt sit wuche nüm i ds localfamily? Has scho neu installuert, bringt nüt🤷‍♀️
  • Bim Flohmarkt blibt bi mer s‘App emmer hange bim Chenderwage vo de Sonnenblume. Esch das schöscht no bi öberem so oder nome bi mer?
  • 💞Moni💞 ja ich han das problem es zeigt mir eifach e leeri siite ah und das sit wuche
  • @Rizzitella vielleicht ein Wink des Schicksals 😂
  • @schaai mir hend au s angelcare...
  • @kläffchen wie rächt Du chöndisch ha 😂🙈
  • isch recht ruhig im forum, es wird verkauft, frage gstellt, viel frage vu detä sind au da dinnä
  • Hey mamis i be kli hilflos

    Üsi kli un i send höt vom spital hei
    Und sit mer dihei send muess sie emmer förzle und de chunnt eher dünnflüssig epis met.. 3 mal bis jetzt .. muesi mir sorge mache odr chas au ufregig si?
  • I würd jetzt mau uft ufregig tipe, oder hesch du hüt irgend öbbis speziells gässe. Und süsch lütisch am beste churz i notfau a, oder ar hebamme notfau. Das de chlei beruhigter bisch. Schöns kenne lehre 😍😘
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum