SWISSMOM-PARTY #2 - đŸ€©

1192022242531

Kommentare

  • @fuchsÜsi Tochter isch mit drĂ€ihĂ€, chrabblĂ€ u loufĂ€ rĂ€cht spat gsii. Si isch lang chrabblet, aber ab wiĂ€ Ă€ RagetĂ€ cheibĂ€ schnĂ€ll u sicher. Mit Ă€m loufĂ€ ou, drfĂŒr grad sehr sicher.
    Mini Tochter khört ou eher zur SortĂ€, we de machis grad richtig. Usser bim rede, da hett si scho sehr frĂŒeh vor sich hiibrabblet nonstop u si hett „altersgerĂ€cht“ aagfangĂ€ richtig redĂ€
  • mamis han e frog: ich gang mit mine 2 frĂŒndinbe 2 nĂ€cht uf tĂŒbinge ime monet.mini kli isch denn 5.5 möbet. sie wird no voll gstillt bi bedarf..min plan isch dass min frĂŒnd uf sie ufpasst ihre mini mumi usem tk oder pumi git..ich dun abpupe..was haltet ihr devo? bini e rabemuetter? und isch dchance gross dass sie noch dene zwei tĂ€g mini brust verweigeret?
  • @schaai was du machsch ond entscheidisch goht gar niemert anders öpis ah daher gits gar kei grond ergendwer als Rabemuetter z bezeichne. Das was du guet findsch find ih vellecht nid so toll ond omgekehrt aber das macht eus, de MĂ€nsch, au us. Solangs doch för eu stimmt esch doch egal. Ih weiss grad ned wie alt euches Chind esch aber so oder so cha der niemert sĂ€ge ebs denn d Brost verweigered nach denne zwei TĂ€g oder ned. Cha beides sie ond meh cha au ned sĂ€ge das s risiko grösser esch. De Vorteil das es evtl d Brost met handkuss weder ahnimmt esch das din Partner s Baby met de FlĂ€sche fĂŒĂ€ttered ond ned du so machts klar en untersched wills ned nach der Schmöckt sondern nach em. Daher chas guet sie das sech freut Ă€ntlich weder ad broscht döfe zgha ond die fröschi mohlziit döffe gniesse. Cha aber grad so guet sie das es den nach ei zwei mol findet hej nei das esch vel z ahstrĂ€ngend ih will lieber d flĂ€sche das esch vel eifach zom drinke.
    SchlossemĂ€nt chasch nor du entscheide eb das wetsch oder ned. Eb das dies Mami herz „jetzt scho“ verchraftet so „lang“ vom Baby trĂ€nnt zsie. Wenn öper wörd sĂ€ge du bisch en Rabemuetter nor willt einisch zwei TĂ€g Spass hesch ond der en Usziit nimsch, was send denn all die anderne Mamis wo nach 3Mönet ond eher schoweder gönd go schaffe teilzuit oder au vollziit ond s chind frĂ€mdbetreut werd? Wie gseit das Wort Rabemuetter esch niemertem erlaubt is Muul zlegge loh wo öber anderi demet wĂ€nd urteile. Also kömmere die ned drom was anderi sĂ€ged. Mach das was der guet tued solangs im Chind au nid schadt wills guet betreut esch ih dere ziit.
  • @Shira wau danke fĂŒr die super Wort. I bin eigentli ganz dinere Meinig. Ich han ebe die Frog zersch welle ide FB Gruppe Stillen Schweiz stelle aber det vermueti chunt eher subtili Kritik v.a. vu debe Stibes. Sie isch denn 5.5 Mönet..und ich bin au scho en ganze Tag weg gsi was problemlos gange isch..ich chönt sie scho mitne..aber eigentli möchti da nöd..und i wer im notfall jo au innert 2h wieder dehai..seinzig woni mega doof fĂ€nd wenn sie denn eifach noch dene 2 tĂ€g brust nĂ€m will..aber ebe das cha niemert vorus gseh..
  • @schaai es cha denn au sii das sie s schöppeli gar ned nimmt. Eusi chli nimmt nur Wasser usem Schoppe susch nĂŒt... Weder abpumpti Mumi no PumiđŸ€·â€â™€ïžđŸ˜©
    Ha letst Wuche wieder afa schaffe und dĂ€nkt das wird de scho gah wenn ich ned ume bin... Aber sie nimmt nĂŒt. Jedei Pumi probiert, chalt oder au warm... Will nur d Brust oder de Brei🙄
    Und ich Han anfĂ€nglich au Angst gha das sie denn d Brust nĂŒmm möcht wemmer afönd mitem Schöppele đŸ€·â€â™€ïž
    Aber etzt isches gnau anders ume😑😑
  • @Tanja87 oha 🙈 jo ĂŒsi nimmt bis ez de schoppe bin jo au scho paar mol stundewies weg gsi..aber jo we will see..
  • hmm i gloube es git hie ke admin me đŸ€·â€â™€ïž berchume scho sit wuche ke antwort😬
  • @springflower scho??!! toll und es het so guet agfange..
  • Mou s‘het no e Admin. Het ja grad es nöis TdW erstellt.
  • Hallo @springflower: Sorry, ich lösche dir den Account.
  • Oooh heute Abend ist wieder Action angesagt: Kids abholen, Geburtstagsessen kochen 😀 und morgen frĂŒh raus und ab nach Solothurn geschĂ€ftlich, nur leider sind die nahesten 2 Mobility Standorte besetzt. Was steht bei euch an?
  • schaai schrieb: »
    danke fĂŒr die super Wort. I bin eigentli ganz dinere Meinig. Ich han ebe die Frog zersch welle ide FB Gruppe Stillen Schweiz stelle aber det vermueti chunt eher subtili Kritik v.a. vu debe Stibes. Sie isch denn 5.5 Mönet..und ich bin au scho en ganze Tag weg gsi was problemlos gange isch..ich chönt sie scho mitne..aber eigentli möchti da nöd..und i wer im notfall jo au innert 2h wieder dehai..seinzig woni mega doof fĂ€nd wenn sie denn eifach noch dene 2 tĂ€g brust nĂ€m will..aber ebe das cha niemert vorus gseh..

    zu de Shira ihrere Antwort chan me eigendli nĂŒt me hinzuefĂŒege. đŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒ Bi minere grosse beni wo si 4mnt xi esch 1. mal furt, si esch den bi mim Mami xi 1 Nacht und 2 TĂ€g. Si esch völlig problemlos widdr ad Brust. Bi de chline jezig 9mnt hanis nanid ĂŒbers Herz brachd weg z gah 🙈 ned mal en Tah oder es paar stund. Si esch extrem Brust fixiert und nimmt au nĂŒt anders 😅 Und ich bin irgendwie au nani bereit dezue.

    Ich muss mir jez vil alose ja aber bi de grosse schwöschder besch vil me wĂ€g, han si vil meg chöne hĂŒete 🙄🙄
    Fazit: Mach was DU wotsch und DIR guet duet.

    Ech fende stille schweiz gruppe grundsĂ€tzlich guet, aber viel zuuuu extrem đŸ€­đŸ€­ Da wirsch faschd verisse ab sonere Frag đŸ˜± Fends mĂ€ngisch chli schad.
  • Oooh heute Abend ist wieder Action angesagt: Kids abholen, Geburtstagsessen kochen 😀 und morgen frĂŒh raus und ab nach Solothurn geschĂ€ftlich, nur leider sind die nahesten 2 Mobility Standorte besetzt. Was steht bei euch an?

    @klĂ€ffchen Afo koche, uf dr maa warte, unsi 8,5 wuuche alti tochter bespasse und bi luune bhalte wo gester s erste mol gimpft worde isch (🙈) und irgendwenn no dusche. Das isch dr plan fyr hyt oobe😄
  • Het öper vo ĂŒch Erfahrig mit dere AfĂ€nger-NĂ€ihmaschine? Isch sie fĂŒr öpis? Wott nid afah schnidere, eifach meh fĂŒr „repariere“

    58e20410-d3fb-11e9-b566-87ce5ca1b80f.jpeg
  • Mi sohn wird am 18.9 drĂŒ jĂ€hrig, jetzt bini uf idee suechi wĂ€g em geburi chueche. Är ist kei schoggi, sĂŒsch cake, keini guezli. Am liebste het er gummi bĂ€rli (auso aufemein so gummi sache) und frĂŒcht (đŸŽđŸ“đŸŒđŸ‡đŸ„­đŸ„) heit dir e idee? đŸ™ˆđŸ™ˆđŸ€”đŸ€”
  • @Stöpseli Mini liebt de maroni cake nachem rezept vo d oetker😊👍 suscht bananecake, himbeercake oder muffins, öpfeltarte oder chueche und deko mot gummibĂ€rli etc
  • @Jeaninne merkst du denn etwas von der Impfung? Phu, ich habe noch die Kommode meines Sohnes justiert (die Schubladen lagen stĂ€ndig aufeinander). Wahrscheinlich muss ich mal ganz neue Löcher bohren... mega blöd, mag so extra Arbeit nicht
  • @Stöpseli hesch Facebook?

    Isch e cooli Siite mit viune Idee:

    a6207cb0-d406-11e9-b566-87ce5ca1b80f.jpeg

  • @kläffchen sie isch eifach sehr mied. Sie schlooft mega viel hyte, normalerwyys isch sie mehrheitlich wach am daag. Sie isch drzue eifach au ahĂ€nglich und knatschig. Abr sie het kai fieber odr so. Vo dĂ€m hĂ€r isches ganz ok, abr halt astrengend wenn sie an eim klebt.

    Oh je... jo das kanni mir vorstelle, das so kommodeschublade richte doof isch am oobe.
  • @Jeaninne ah ok, ja das ist dann schon typisch fĂŒr Impfungen. Ich musste letztens Hepatitis A/B nachimpfen und habe mich danach auch nicht gut gefĂŒhlt und zwar direkt ab dem Moment, wo ich die Spritze gekriegt habe.

    Ja, vor allem mache ich das alle paar Monate und dann liegen sie trotzdem wieder aufeinander. Vielleicht muss ich mal den Nachbarn um Hilfe bitten
  • Wuhuuuuuu. Nach dem mer sett em fritig jedi nacht zwei stond wach gsi send, het sie die nacht vom 19.30 bis 05.30 dĂŒre gschlafe đŸ„ł
  • Jee gsehsch chunt guetđŸ‘đŸŒ die chliine ĂŒerraschet eim immer wieder 🙃😄
  • @Mangoo muess dezue sĂ€ge, das mer de tagesschlaf vo 2 stund uf ei stund reduziert hend, uf ahrote vom chinderartz 🙈
    Ben gspannt uf die nacht...
  • Ah, und ich gratuliere euch no zu euchem töchterli 😊
    Alles gueti und en schöni kennelernziit wönschi euch đŸ„°
  • Welli App empfehleder fĂŒr 2.5 JĂ€hrigi. I bruche öbis will mir bald lang wĂ€rdet unterwegs sie mitem Auto. Chli zur Unterhaltig. Mir hĂ€nd es Samsung Tablet. Danke fĂŒr Euchi Tipps. đŸ‘đŸ»đŸ™
  • @schildchrötlimel ich han au Ă€ singer, glaub chli es anders model aber au nix speziells. Ich bin voll zfriede dĂ€mit 😊
  • @mama86 weiss nöd öps das au fĂŒr samsung git - mir hĂ€nd ‚wonderkind‘ und liebets alli😍 das isch enart wimmelbuech mit verschidne theme zum sĂ€lber entdecke was wo passiert bim ahtippeđŸ‘ŒđŸ»
  • Hallo ihr Lieben
    Ich melde mich Anonym weil ich mich extrem fĂŒr meine Gedanken schĂ€me😔Ich habe gestern Erfahren, dass ich erneut mit einem Jungen schwanger bin.
    Ich habe mich immer also totales MĂ€dchenmama gesehen und habe bei meinem ersten Sohn auf eine Tochter gehofft. Versteht mich micht falsch, ich liebe mein Sohn ĂŒberalles. NatĂŒrlich ist die Gesundheit viel Wichtiger als das Geschlecht, auch dass weiss ich. Aber es ist unser letztes Kind. Somit werde ich nie eine Tochter haben. Sorry musste es einfach mal aufschreiben.
    Verurteilt mich bitte nicht
  • Sorry de Post isch ned vo mir. Ich han ehn usversehe kopiert well ech han wele e Antwort gĂ€h🙈
  • 🎀Grosses Newborn Set, Grössi 50&56🎀

    - 7 Strampler
    - 15 Bodys
    - 1 Tshirt
    - 4 Hösli
    - 2 Leggins
    - 1 Strumpfhose
    - 2 KĂ€ppli

    Alles in guetem Zuestand. Viel Sache sind selte bis nie treit.
    Gern no 45.-
    (Sind 1-2Fr. pro Stk.)
    8138a090-d63a-11e9-b01c-4f49d09e7f7e.jpeg
  • Waiss das öber, wie isch vertbaudet gschnitte? Eher gross odr glai? Also fyr d babys
  • @Jeaninne Ich nimm immer min ei Grössi grösser. Sind halt französischi Grössene, also eher chli gschnitte. Aber toll vo dr QualitĂ€t, ich bstell immer wider gĂ€rn bi Vertbaudet!
  • Ich finds seehr chlii gschnitte! Bi ĂŒs hei 1 grössi grösser nid glĂ€ngt đŸ€·â€â™€ïž
  • Ok dangge euch! Ha ebe paar tolli sache gseh fyr unsi glaiđŸ€ŁđŸ€Ș
  • Fraue, welle Pulverportionierer sölli mir zuetue? Und wie mached ihr das unterwĂ€gs, mĂ€ söt ja glaubs nit schĂŒttle weg dĂ€ luft đŸ€” löfeli mitneh?
  • Ha dĂ€ vo Bibi u ja, ha immer Löffeli debi zum rĂŒehre
  • Ich ha au dĂ€ vo bibi. Dues aber immer schĂŒttle ond de paar min. La stah obd gibes de.
  • Jeaninne schrieb: »
    Waiss das öber, wie isch vertbaudet gschnitte? Eher gross odr glai? Also fyr d babys

    Ha au immer ei grÎssi grösser gnoh gha.
  • Hallo ihr liĂ€be! Ich hoff es gaht eu allne guet und ihr gnĂŒsset das schöne Wettee🌞Ich han Ă€ frag und zwar isch min sohn i dĂ€ kita und nonstop chrank. Er isch z.bsp. Ä wuche chrank dĂ€nn paar tĂ€g pause und den wieder chrank. HĂŒt hĂ€mer is kinderspital mĂŒesse will er wieder Ă€ bronchitis hĂ€tđŸ˜« er tuet mer so leid 😱 jede seit mer es wird besser aber wenn bitteschön? Er isch scho fast 2 jahre i dĂ€ kita und immer sgliche. Ob frĂŒehling, summer oder winter! Ufhöre schaffe chan und will ich nöd. Einersits finanziell und uf die ander siete tuets mir guet go schaffe. Wie isch es bi eune kids? Sinds au so viel chrank? Ich ha mer ĂŒberleit kah jewils am morge go schaffe bis mittag, aber au den chan er sich ja ahstecke. Weiss eifach nöd was mache. Er liddet eifach so und mir zerbrichts s‘herz ihn so gse. Ich hoffe ihr chönt mee chli helfe. Danke eu!
  • Üsi Zwillingsbuebe send im 1. LĂ€besjohr nie chrank gsi. Vo jĂ€hrig bis zweijĂ€hrig send sie im 4-5 Wocherhythmus emmer weder chrank gsi & die beide send i keinere Kita. Üsi KiĂ€ hed gseit, dass es normal esch, dass Chind i dem Alter bis zo 11 Infekt hend.
    Bi ĂŒs eschs de noch 2-jĂ€hrig besser worde, aber emmer no hĂŒfig chrank & siitem 3. Geburi sends nor no ganz selte chrank gsi & wenn, denn esch es schnell verbi gange.
    Kopf hoch, es besseret werklech 😉
  • Zum Nachdenken!

    Irgendwo da draußen gibt es eine Frau. 35 Jahre, kinderlos.
    StÀndig wird sie gefragt, ob sie Kinder hat.
    Sie antwortet mit aufgesetztem LĂ€cheln: „Nein, noch nicht!“.
    Und immer hört sie als Antwort: „Warte aber nicht zu lange, deine biologische Uhr tickt!“.
    Sie lÀchelt und geht.
    Aber jedes Mal, wenn sie alleine ist, weint sie.
    Sie weint, weil sie sich so sehr ein Baby wĂŒnscht, aber es einfach nicht klappen will.
    Sie weint, weil sie bereits viermal schwanger war, aber jedes Mal eine Fehlgeburt hatte.
    Sie weint, weil ihre Freundinnen bereits Kinder haben und jedesmal betonen, wie toll es ist, Mama zu sein.
    Sie weint, weil sie weiß, wie gerne ihr Mann Kinder hĂ€tte und sie ihm keine schenken kann.
    Sie weint, weil die Ärzte ratlos sind und nicht wissen, woran es liegen könnte.
    Sie weint, weil sie tagtĂ€glich auf dem Weg zur Arbeit schwangeren Frauen begegnet, die sich liebevoll ĂŒber den Bauch streicheln.
    Sie weint, weil sie weiß, wie gerne ihre Eltern Großeltern wĂ€ren.
    ........

    Irgendwo anders gibt es eine Frau. 33 Jahre alt und Mutter von 5 Kindern.
    Oft bekommt sie zu hören:
    „5 Kinder? Ach du meine GĂŒte, jetzt sollte aber Schluss sein! Du hast ja bald eine Fußballmannschaft!“
    Sie findet es gar nicht lustig und versucht, schnell das Thema zu wechseln, wie sie es immer macht, weil es ihr unangenehm ist.
    Solche Aussagen verletzen sie so sehr, dass sie, wenn sie alleine ist, weinen muss.
    Sie weint, weil sie als asozial abgestempelt wird.
    Sie weint, weil sich ihre Freunde bereits von ihr abgewandt haben.
    Sie weint, weil sie manchmal aus Angst ĂŒber solche Aussagen nicht raus gehen möchte.
    Sie weint, weil sie sich schÀmt, aber sie sich eigentlich nicht schÀmen muss, weil jedes ein Wunschkind war und sie ihre Kinder abgöttisch liebt.
    Sie weint, weil sie es satt hat, ihre privaten Entscheidungen zu verteidigen. Sie weint, weil sie absolut fĂ€hig ist, sich um alle 5 Kinder zu kĂŒmmern, aber es anscheinend niemanden interessiert...

    Und da ist eine andere Frau. 40 Jahre alt, 1 Kind.
    Ihr wird oft gesagt:
    „Nur ein Kind? Wolltest du keine mehr? Einzelkinder haben es nicht so einfach im Leben!“
    WĂŒtend und traurig ĂŒber solche Äußerungen neigt sie den Kopf und geht.
    Und dann, wenn sie alleine ist, weint sie.
    Sie weint, weil sie noch einen Sohn hatte, aber sie ihn durch den Tod verloren hat.
    Sie weint, weil sie jede Sekunde an ihn denken muss.
    Sie weint, weil sie ihn jeden Tag vermisst.
    Sie weint, weil sie eine so glĂŒckliche Familie gewesen sind und jetzt ihr Leben ein TrĂŒmmerhaufen ist.
    Sie weint, weil ihre Tochter jedes Mal nach dem BrĂŒderchen fragt und es einfach nicht verstehen kann, dass es fĂŒr immer gegangen ist.
    Sie weint, weil sie sich die Schuld daran gibt.
    Sie weint, weil sie glaubt, dass ihr Mann ihr die Schuld gibt.
    Sie weint, weil sie sich eine Zukunft ohne ihren Jungen nicht vorstellen kann...

    Diese Frauen sind ĂŒberall.
    Sie sind unsere Nachbarinnen, unsere Arbeitskolleginnen, unsere Verwandten, unsere Freundinnen und unsere Schwestern.

    Sie können sehr gut auf solche „gut gemeinten“ RatschlĂ€ge verzichten.
    Halten wir uns lieber etwas zurĂŒck und bringen ihnen den nötigen Respekt entgegen.

  • @linaaa und wie wĂ€rs mitere tagesmuetter? Viellicht wĂ€r das dlösig?
  • @TiMay 👍🙂
  • Hallo zĂ€me
    Local family gaht widr mal nid 😣!
    Isch Claudia vo dr Gruppe Learningtowers au da? WĂŒrd gĂ€rn e Bschtellig mache â˜ș
  • @Tabsi bi mir gohts was selli ihre usrichte?
  • Mamis wo 70% oder 80% schaffet mit zwei chline Chind. Min Maa & ich hend ĂŒs entschiede dass mir es neus Familiemodell usprobiere wönd. Min Maa wĂŒr 40-60% & ich denn 70% oder 80% 😁😁 also bin ich die wo denn meh schaffet. Mir wĂŒret ĂŒs Kinderbetreuuig ufteile & chind nöd in Fremdbetreuuig geh.
    Ich bi momentan Husfrau, han aber bis ende Februar 2-3 TĂ€g gschaffet.
    Die wo es Ă€hnlichs Familiemodell hend findets alli Familiemitglieder lĂ€ssig oder wĂŒrets ihr sogar eher wölle ufgeh wills eigentli so ger nöd guet isch ?
    Bi gspannt uf eui Erfahrig.
  • oh mega spannend findi super..
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum