SWISSMOM-PARTY #2 - đŸ€©

1202123252631

Kommentare

  • Hi alle,

    Unsere Themen der Woche werden nich nicht so gut angenommen. Es wĂŒrde mich aber freuen, wenn diese aktiver aufgenommen werden. Wer hilft uns den beim aktivieren dieses Themas hier und schreibt uns seine besten Tipps und Hacks hier dazu?

    https://www.babyforum.ch/discussion/3767/tdw-die-besten-momhacks

    Liebe grĂŒĂŸe, Admin
  • @schaai weiss ebe nid öb si au nid ine chunt, ha ihre scho lĂ€nger gschribĂ€. WĂ€r uh lieb wenn ihre chönsch probiere schribĂ€... Si söll sich doch bi mir mĂ€lde 076 575 75 99 🙏
  • @Admin wollt ihr denn dies durchziehen mit den Themen der Woche? Ich kann mir vorstellen dass allgemein nicht so grosses Interesse besteht sondern einfach mehr der Austausch zwischen den Mamis mit individuellen Themen? đŸ€”
  • @lunapiena wir haben es immer noch umgekehrt, ich 60% und mein Mann 80%. Dieses Modell haben wir schon seit der Geburt unseres Sohnes. Seit 4 Jahren lĂ€uft das eigentlich gut.
  • @lunapiena

    Gsehn ich das richtig das ihr denn kein Tag me als Familie hend? entweder bisch du am Schaffe oder din Maa??

    Nimmt mi nur wunder wie ihr das regled wel mir ĂŒs das au mol öberleit hend
  • @elephäntli
    Min Maa isch Subunternehmer & hett kei fixes Pensum & schaffet uf Provision. Ich han en Job in Ussicht woni d‘FrĂŒheschicht chönnt ĂŒberneh. 5:30 - 15:00 bi ĂŒs i de Stadt & bi innerhalb vo 15min diheime. Min Maa wĂŒr denn am Nomittag BĂŒro mache & sini Kundetermin denn am Obed 😊 so chömmer trotzdem 2 TĂ€g irichte mitenand als Familie đŸ€—
  • @schaaiAh super đŸ‘đŸ», danke vilmal!
  • @kläffchen wĂŒrsch du demfall gern s‘Pensum erhöhe & din Maa abeschrube ? 😊
  • Mamis wenn hend ihr de ersti kia-termin gha mit oine neugeborene..? Und wird de hĂŒft us zahlt vode kk wenni de 5wuche nach geburt mache..?
  • bf73f720-d88c-11e9-a29c-95a0661111d2.jpeg het das scho mal öpper vo eu probiert?
  • @Mangoo
    Mer send met 4 und met 8 Woche bim KiA gsi. Weiss aber gar nĂŒmm, bi wellem mal de hĂŒft US gmacht worde esch. Bi eusere KK esch es glaubs ĂŒbernah worde. Weiss aber ned öps vo KK zu KK unterschiedlich esch..
  • Stöpseli hesch du ir Klinik Linde gebore? Gsehs drum grad wegem Bode und Ă€m Nameschetteli 😊
  • Hallo zĂ€mĂ€ đŸŒ»
    Min Sohn bald 18 Wuche isch sit paar Tag so unzfridĂ€ đŸ€·â€â™€ïž er schmatzt oft, bisst richtig energisch uf mim Finger umĂ€ und isch irgenwie mit nĂŒtem lang zfride zstelle ussert mit Stille. Sabbere duet er wie Ă€n Weltmeister aber das scho sit 4Wuche. Cha das si, dass er scho zahnet? Er grĂ€nnĂ€t au me aber eher so Ă€s sich ufregge grĂ€nnĂ€ und luegt richtig sauer i dWeltgschicht 🙄
  • Zahnischuss ziemlich sicher. Das esch (us mirer erfahrug) schlimmer wie sdurebreche
  • Oh de Arm 😕 cha mĂ€ wohl nöd viel dĂ€gege mache oder?
  • @lunapiena hmm, mit einem höheren Pensum hĂ€tte ich einiges weniger Stress auf der Arbeit... aber aktuell stimmt es so fĂŒr uns. Mein Mann hat ein eigenes GeschĂ€ft, deshalb ist es schwierig da dann auf 60% zu reduzieren. Ich mache dann aber wieder die ganze Administration/Buchhaltung davon (zusĂ€tzlich zu den 60%)
  • @Admin gseh wiĂ€ Schaai, dĂ€nke Mamis tuschit sich eher gĂ€rn individuell us.
  • @Mangoo mir hend noch 4 Wuche de US ka und 6 Wuche ersti Kia Termin..und de US wird sicher ĂŒberno!
  • also bi de chind söt mer eh franchise uf 00.00 ha den zahlsch höchstens 10%
  • @Saco87 mer hend wens ganz schlimm gsi esch mol algifor gĂ€. Aber ansunste het be eus wirklich nix gnĂŒtzt. E dem alter chöne sie ja au na nid wirkli uf was umebiise. Osagel nĂŒtzt be eus bis hĂŒt no nix đŸ€·â€â™€ïž kĂŒgeli au ned.

    Anderi mamis hend vll na me tipps mit homöopathische mittel
  • Ok super danke oi..ha ez de termin fĂŒr de us i 6 wuche und i 4 kontrolleđŸ‘ŒđŸŒ
  • Huhu ZĂ€mme
    Han ergedendwo i dem Forum mal en Kommentar vomene Mami gseh, wo gschriebe het sie sig öfters mal im Murimoos. Wohne ganz i de nöchi und ben au öpedie dete. Vellecht chammer sech set mal treffe? 😊
  • @Saco87 ja ha ig 😍
  • Hallo @mischmiisch

    Mer send öfter im Murimoos.
    Meist am weekend oder spötere Nami/abĂ€ wen men Maa deheime esch. 😌
  • @Stöpseli ha drum dött gschaffet und ha au dött gebore 😀 tolli LĂŒt uf de FUN hĂ€nds 😍👌
  • @Saco87 ja si eĂŒrklech tolli lĂŒt dert. WĂŒrd grad sofort wider ga 😍
  • @Saco87: hesch scho mol vibrucol zĂ€pfli usprobiert gege die unruhe/Unzufriedenheit? Esch es homöopathischs mittel ond hilft bim zahne ond onruhe...
  • @Bella8 nei nonig, kenne das gar nöd. Danke fĂŒr dĂ€ Tipp ich wird mich hĂŒt drĂŒber informiere 😊 Chemie wötti wenn möglich miede dtum wĂ€r da sicher Ă€ Alternative. Zum GlĂŒck nimt ihn das Zahne nöd dĂ€ Schlof, eher zGĂ€gĂ€teil. Er het gester vom 18:00 bis jetzt gschlofe 😊
  • @Admin könntest du nun endlich mein profil löschen... danke!
  • Scho wieder ich mitere kleiderfroog...🙈Waiss grad öber vo euch wie d sache vom jacko-o gschnitte sin? Gross odr glai?
  • Isch irgend öbber z schönbĂŒel im shoppy?
  • @Admin ich wĂ€re auch froh wenn du mein Profil löschen könntest! Habe dir vor einiger Zeit und mehrmals geschrieben.. bzg Profil löschen!
  • @Jeaninne ig wĂŒrd sĂ€ge wie migros...
  • @sabi81 ok dangge vielmol, also eher bitz grösser.
  • @Reisefüdli: de bini dĂ€mfall nid die einzig... ha ou scho mehreri mal gschribe u hie i dem chat het mer admin gschribe es werdi glöscht... u nĂŒt isch passiert😬
  • @Jeaninne ja genau.. nid bi aune sache aber eher chli grösser...
  • Hallo zĂ€me. Geit hĂŒt am vormittag irgend öbber its Shoppy ga i chouffe? Und hĂ€t lust chlei z schnĂ€dere? 🙈
  • Was hĂ€nd ihr i dr reiseapothek fĂŒr chlikinder, ussert fiebersenkendi mittel?
  • Ich han amel na kochsalzlösig debi und kartoffelbalsam fĂŒr uf d‘Brust. Eifach na so chli was fĂŒr verkĂ€ltig
  • @Stöpseli leider chömme mer ned us de nöchi, söscht hĂ€tti gern ja gseid. Mer hend höt so gar kei programm... Werd also en eher langwilige tag bi eus.. 🙄
  • @Stöpseli mache dir en privat nachricht 😊
  • @Tabsi au Kochsalzlösig und en Nasesuuger.
  • @Stöpseli höt leider ned. Set aber ih de nögsche paar Woche unbedingt mol id IKEA 🙈🙈🙈.
  • Sorry mues danpf ab la!!! I ma Ă€cht nĂŒm, jede abe es huere theater, der gross 3 jĂ€hrig wot mi bi sich im zimmer ha zum i pfuse, und wen i den i dene ca 15-30 minute mini tochter 8 wuche bi mim ma la, het er kei nĂ€rve fĂŒr si und schnouzt se nur a. Sorry aber i cha nid die chlini grĂ€nnend bi mir ha und hoffe das der gross so cha i pfuse!!!! Oder was steut sech mi ma da vor??? Nei Ă€cht, am abe isch es eifach d höu. I weis ou das mi ma ufem bĂŒgu im momĂ€nt stress het, aber hallo ig mit zwöine kind öbbe nid??? Ärschafts nid mau 5 minute wen si grĂ€nnet ohni se a z schnouze 😭 wie söu des so witer ga? Ig due mi eifach fĂŒr d kinder ab chrĂŒple, und ha keini 5 minute rue fĂŒr mi. Und Ă€r cha hei cho, und dĂ€nke so jetzt ha i fĂŒrabe. Oder wie???
    Soo merci das i mi ha chönne us choze, geit mer de filech chlei besser. Es het eifach use mĂŒesse, bevors zwĂŒsche mim ma und mir ume zoff git 😭. Jetzt bi i fertig 😂🙈
  • @Stöpseli oh jeh das esch nid toll ond ih verstoh din fruscht voll und ganz. Bi inzwösche au so dasi mis gnervt sie nömĂ€ ahsprich/ explodier aber mĂ€ngisch dĂ€nki mer đŸ€” esch da wörkli de rechtig WĂ€g? Rede wĂ€r mĂ€ngisch glaub au nid schlĂ€cht vellecht Ă€ndered sech den was đŸ€”. Lass die dröcke
  • Und wenn din Ma dĂ€ Gross is Bett bringt? Denn mues er nöd die chlini ha und cha mitem Gross kuschle 😊
  • Z rede wĂ€hr scho guet, aber de wird mi ma meistens ou nur hĂ€ssig, und Ă€ndere duet sech de glich nĂŒt 😞.
    Der gross its bett due geit leider ou nid, Ă€r wot nur mi 😒, und ou da mi ma versuechts nid e mau. U we haut de gross no chlei wot löle, wirder ou grad lut und schisst ne zĂ€me 😞. Ach meno 😞😞😞😭😭😭
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum