Mai Baby’s 2020 😍❤️🍀

1234568

Kommentare

  • @Nalan83 man gewöhnt sich daran. Bei dem 1. Kind war ich überfordert. Ganz wenig Schlaf, 24 Stunden für das Baby da sein, man kann nicht in Ruhe essen, duschen, einfach gar nichts. Bei 2. Kind, nehme ich es lockerer. Jeder Tag ist anders. Einmal besser, einmal schlechter. Ja, die Mutter zu sein, ist nicht einfach.
  • @Nalan83Ich has mir au eifacher vorgstellt aber jetzt hani scho ca. 6Woche gschaft.
  • Nalan83Nalan83

    668

    bearbeitet 15. 06. 2020, 22:33
    oh ja has mr au bez eifacher vorgstellt😅...! und wie me het echt kei zyt meh für nüt, i chom ame net zum esse..dusche, schlofe 🤪..i hoffe es wird e bez liechter spöter e mau..im moment isches extrem astrengend...! stelle mr grad vor die wo zwei kinder hend👀 sicher no astrengender..mol 10...!
  • Wenn z erste Jahr düre isch wirds massiv besser ☺️👍
  • es wird mit der Zeit besser.
    Ich muss aber sagen, die 2 Kinder vorbereiten und nach draussen zu gehen ist schon anstrengend. Bin gleich verschwitzt 😂
  • Hallo Ladys i ben im Mai au serschte Mau Mami worde ond schwupps send scho 3 Mönet döre. Wie gots eu so met de Babys? Muess säge die erste Woche send scho sträng gse, aber vo Woche zo Woche werds relaxter. :-)
  • Bi scho wieder am bügle🤪 Sgaht so unglaublich schnell!
  • Ich fange am Di.
    Es isch so schnell gange.
  • Wie hends d mai 2020 mamis mit ihrnr mai schatzis???? Schlofends guet? Eher schwierig momentan?...wie henders so??
  • Bi üs aus guet👍 chunnt einisch pro Nacht so gäg di 5 u süsch schlaft si. Isch itz 13 Wuche aut und 5,3kg. Ehere liechti 🙈
  • Euse Bueb chond schono 3 Mau ide Nacht zum stille, aber schlof dene grad weder ih. Esch sösch en zfridnige ond en pflegelichte. Einisch heder afigs Schnopper ond Hueschte gha ond einisch heder en Woche ned chöne schissle. I fone em Oktober weder afo schaffe, ben gspannt wie guet das de das god.
  • bi üs schwirig... er cha no immer nid alleini schlafe, immer nur ufem arm odr im tragi u o das isch e kampf mit viu gschrei biser dr schlaf findet🤷🏽‍♀️ hei leider kes afängerbaby becho😂😂 nacht chunter aktuell jedi stund!! auso gniessets😂😂
  • @Mercur wann hesh du gebore datum ziiit?;) schön dass es dir süs guet goht😀
  • Am 27.05. 06:01 :-)
  • Ich ha am 24.5.19 geborä und Sie isch e totale Sunneschiii so es Chind wo eifach zfriede isch wenig brüellet und guet pfuset 🥰 bi dankbar so es meiteli z ha. Hoffe s zweite isch de au so 😂😂😂
  • liebi mai mamis 2020 und wie laufts so?☺️😍❤️...
    bi mir laufts super si isch sone goldschatz ganz es liebs...si isch glaub am zahne scho..👀...und sit de zweite impfig bez ahänglicher ❤️...!
    gits do scho einigi wo s‘zweite chind in planig hend?😆 oder saget dr ui eine langet im moment☺️..!
  • hey @Nalan83! bi üs isches immerno sehr sträng, aber natürlech liebtme si goldschatz über aues🥰 er het scho 2 zähnli... Und es zwöits chani mir no nid vorstelle- wius äbä so streng isch mitem chlinä😂
  • scho 2 zähnli 😍😍😍 jööö so herzig...
  • @Nalan83 jaa härzig isches🥰 aber schlafe chaner no nid allei, kinderwage & auto hasst er- also sehr sträng😂😂
  • schlofe cha mini au nonig elei😆☺️muess si immer in schlof stille oder in schlof wiege....aber si schloft süscht sehr guet und viel..!si liebet autofahre 😆..denn schloft si emmer i ..! ha mit brei agfange vor zwei wuche...übere mittag ..!
  • ah super- ir nacht schlafter o guet, am tag immer nur 20minute😱😱 brei hei mir iz o agfange... schaffisch du scho widr @Nalan83?
  • jo ich schaff weder aber nur 40% ...! und du?
    bi jetzt mit ihre am üebe elei i schlofe. süscht muess ich si immer in schlof stille oder ume trage bis si i schloft, sit zwei täg klappets das si elei i schloft😍🙏🏽...ich gib nuggi wo si au sit neuschtem nimmt, gib ihre es plüschtierli ind hand...und ligge nebe ihre bis si i schloft. de duen ich sinis bett...! wie isches bi dir so ?
  • ig fa im januar ah 50%... Wi machet ihrs miter betreuuig? klappets guet? Üse Sohn schlaft düre tag nur ufem arm i & am abe nur ar bruscht... allei geit no nid! Darum machts mr o chli sorge weni ga ga schaffe! & muess ou no näb ihm blibe ligge am abe! Er isch i üsem Bett / Beistellbett... hoffe scho dasi ihn gli am abe cha is bett lege & de no chli dr abe für mi ha! hani siteme haube jahr gar nümme, wiui äbä mit ihm is bett gah!
  • @mommytobe30 also mir gahts au gli 😁 min chline het so zsege mis bett übernoh😂 ab und zue schlaft er i sin bistellbett und alleige ischlafe chaner au nonig.
    Er chunt öpe 2 mal i de nacht zum trinke
  • @Yul ah, guet zxeh dases no anderne so geit😂 mi sohn chunt aber öppe 5x pro nacht😂
  • Ässe öii chline guet Brei ? Mir hei chli müeh 🥴. Was gäbet dir ihne? Ha Kürbis , Rüebli und Äpfel probiert. Chunnt leider nid so guet a 😞
  • Ich ha mitem brei ahgfange ka mit 4 mönet.. am afang isch super gsii er het bis 120 gramm guet gässe, aber er het denn immer weniger milch welle trinke und het nüme so guet zuegnohh (er isch en sehr fine) ha also mitem brei ufghört und fange ende monat wenn er 6 mönet isch nomal ah.. isch glaub zfrüeh gsi für de chline ma..
    Kürbis und süeßhärdöpfel het er aber sehr sehr gern rüebli und härdöpfel weniger..

  • pastinake chöme ame guet a oder fenchel probier mal das süscht. und süscht bruche si halt au ame zyt .
  • Wow so viu passiert bi öich ha grad mau e Moment brucht um alles zläse 😅Üs geits guet! Si isch itz 5,5 Mönet aut, schlaft sit eh und je allei i und schlaft o düre ir Nacht. Mit Brei hani vor 3Wuche agfange u si isst guet, ca 200g. I gibe Süsshärdöpfle und Brokkoli oder Bluemekohl
    Si het scho zwöi Zähnli übercho 😅 geit aus so schnäu 😂
  • Ah und sit mitti September schaffi wider 20%
    Mini Mueter nimmt beidi ☺️👍
  • bi mir luegt au mis mami a eim tag und a eim tag tante vo mim ma😊. mer fallts ame schwer go schaffe würd gern 100% bi miner tochter si😅🙈...
  • verstahni guet- ha scho chli bammel dervor😱😱😱 üse liebt o süesskartoffel & Kürbis! oder Apfel, Banane und Birne! Er trinkt aber immerno genau glich viu ar Brust- bietese ihm immer nachem Esse ah... hei no ke Mahlzit chönne ersetze!
  • Danke viu mau für öii Tipps. Er het jetzt hüt scho viu besser gässe. Fleisch Heit dir idemfall no nid gä? Auso i Brei dri da?
  • Fleisch gibi erst abm 7te monat 😁
  • nei nonig aber i has vor nöchschtwuche oder so e mol fleisch z‘gäh...👀...aber weis met met was i sel afoh😅 glaub e mau poule
  • wegen dem Eisen sollten sie schon jetzt 2-3 Mal in der Woche essen. Wir haben seit dem 4 Monat sehr schlimme Nächte. Sonst meine beiden Mädchen spielen schon so herzig zusammen. Die Luanahat jetzt auch seit 2 Wochen ihre 2 untere Zähne.
  • kann schon jemand krabbeln hier? oder sitzen? isch glaub zfrühe gàl?😆☺️ mini cha sich erscht sit zwei wuche ufe buch dreie 😆 und zrugg...
  • sitzen ja, weme ihn häresetzt... & fortbewege ou, aber eher robbe, no nid krabble😂
  • Mine tuet au robbe nonig krabble er versuecht ehner ufzstah und ufsitze 😂 er überspringt glaub das krabble, dreie tuet er sich au scho guet
  • bitte um update😆...!wie gohts eich laaaadys?☺️ wie gohts de chline..? si wachse so schnell👀😍...so herzig...

  • Eus gaahts super danke und wie gahts eu ? Scho am laufe? 😁 die wachset extreem schnell 😍🥰
  • ja hie o aues guet, nur schlafe isch immerno katastrophe- nie meh aus 2h am stück- bi ä zoombie😂 & am afa loufe üebe🥰
  • gueeet ☺️ es isch so toll mami z‘si..! mini atoht uf hebt sich und lauft sitwerts aber elei laufe nonig. schlofe duet si super scho emmer..zähn het si 6stk. im moment . esse bini langsam wegg vom brei due ehre feschti nahrig gäh sit drei woche klappet au guet, ab und zue mal gits no es breili. 1 mol krank worde bis jetzt 3 tagefieber het si gha😔. stille dueni sit ei wuche nümme. und zweite baby isch in planig in ei zwei monet hihi ..! das isch mis update..! wie gseht bi eu us? schlofe esse krank si zahne laufe ect...?
  • @mommytobe30 du armi oyeee...das pendelt sich sicher einisch i..! mini nochberin gohts genau glich wie bi die all 2h wach de chli. esch kei zuestand chani de glaube das en zombie bisch😆
  • ja würk streng, darum ou (no) kes gschwüsterti planet😂 zähn heter ou 6- ässe dueter fingerfood, brei wot är nümme- stille dueni no nach bedarf... chrank ischer no nie xi... impfe düemer ihn ersch mit jährig... ehm was gits no😂😂 ja isch schööön d entwicklig zxeh🥰🥰🥰 er muess im sept äuä ä operation mache- hodehochstand😢
  • und ladys wie gohts euch so? cha scho öper laufe die erschte schrittli mache ohni z‘hebe ohni hilf ? ☺️ bald sind jo die erschte 1 jährig so schnell ume 1 jahr😍🙀...!
  • Ja gäu es geit soooo schnäu!!! Dr Davin louft fäng mit em Lauflernwägeli und de Möbel entlang. Frei stah cha er o no nid. Er üebt aber immer wieder.
    Was gäbet dir öine Schätzis so ds esse? Merke, dass Dr Brei nüm so guet achunt.
  • @Claudi83 ou brei isst üse sohn scho lang nümme, er wot nur no das wo mir hei🤣🤣 auso isst er vom tisch... gmüess, pasta, riis, brot, pizza... hei ou no es super breifrei chochbuech wo gäd d menge für 2 Erwachseni u 1 Kind dinne si👍🏽
  • sera isst au nümm so gern brei..also zmorge isst si normal mittag au zvieri ab und zue brei ab und zue normal znacht bechunt si emmer no guet nacht brei vo hipp...aber das gebi au bald nümme si isch nümm e sooo begeistert...!!
  • und chöne euchi schätzis scho laufe? mini chlini wett emmer nonig😆🙈…
    wie laufts so bi euch süscht?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum