Churzi Frag, schnälli Antwort #1 🙋‍♀️

2

Kommentare

  • @Admin wäre praktisch wen man in der app eigene beiträge die nicht mehr gebraucht werden, selber löschen könnte, oder geht das schon und ich weiss nicht wie🤔
    jh19
  • AdminAdmin

    408

    bearbeitet 27. 01. 2022, 11:15
    @Primeli: Danke dir für den Hinweis. Ich bespreche das einmal mit unseren Entwicklern in Ordnung? Ich finde die Idee gut, wir hatten Sie auch schon mal und haben es so gelöst, dass man die Lieblingsthemen über die Favoriten markieren kann.

    Dazu einfach zwei Sekunden auf ein Thema in der Liste gedrückt halten und "Favoriten hinzufügen".

    Oben in der Leiste mit "Alle Themen" nach rechts scrollen, hier finden sich die "Favoriten".

    f02ed260-7f59-11ec-bec2-d111094e6385.jpeg
  • @Admin sie meint glaube ich, dass man selber erstellte Beiträge und Kommentare etc. löschen können sollte. Das geht ja nicht, noch nicht 😄
  • @Admin ich möchte unbedingt einen thema löschen denn ich erstellt habe.. oder könnt ihr das für mich Bitte löschen?
  • @AnDu88: Das werden wir auch nicht einführen können. Den das würde interessante Diskussionen und Themen komplett auseinanderreißen. Auch andere Eltern lernen ja von den vielen Erfahrungen. Deswegen ist dieses Forum auch anonym und wir speichern nichts außer die E-Mail der Nutzer.

    Fotos, Telefonnummnern oder andere private Daten die ihr unabsichtlich gepostet habt, löschen wir natürlich gerne für euch.

    Anders als Facebook und Co. wo man ja quasi wegen Klarnamenpflicht und Freundesnetzwerk völlig offen dasteht.

    @snowangel: Schreib mir eine private Nachricht hier im Forum, welches Thema. Danke dir.
  • ä frag zapplä öi Babys o so wener si ufem Arm oder Schoss heit isch das es zeichä scho vo Hyperaktiv
  • @Marisa96 Ig kenne einigi „zappelbabys“ und das keis indiz für hyperaktivität würdi behaupte. 😅
  • ja bi gspannt uf erfahrigsbrichte
  • @Marisa96 Mine chli isch ufem arm immer am zabble gsi. Au ihr tragi isch immer entweder tbei oder tarme i bewegig gsi 😉. Kei sekunde still. Jetzt ischer 2 jährig & eher en ruehige. Cha scho au mal ufdrehe (vor allem deheime), aber im verglich zu andre glichaltrige eher zrughaltend.
  • Hallo. Het per zuefall öpert de ikea guetschi usem mamakoffer? Find mine nüme😪
  • Ab wann Baby im Kinderwage vorwärts fahre?
  • mir hends ab 6 monet gmacht mitem sportufsatz aber das musch chli luege wie dis kind parat isch ebs wet umeluege oder no gar kei intresse het und lieber dich aluegt ich wür da chli uf dis buchgfühl gah☺️
  • @minggi I glaube öbbe mit 10 Mönet ca. Bimer aber nid ganz sicher 😅
  • Danke üch😁
  • Hoi zäme
    Ha churz e frag, düe üses meitli sit knapp 10 täg brei gäh, einisch am tag.. sie isch 7 mönet alt.
    Sit den het sie nur no 1 am tag stuehlgang und so viel ide windle das alles überlouft, meistens überlouft alles am rügge. Osch das normal? Hets vlt demit zdüe mit dr umstellig dasi iz nid nur milch sondern dezue no brei bechunt?
    Fast au tag isch body,strampler usw vollgesch… 🙈🤮
  • Hallo zäme, eusi tochter isch jetzt denn 7 mönet alt und het sit sie 4mönet alt isch sehr guet brei afa ässe. Jetzt verweigeret sie fast alles (ussert maispops). Het da öppert erfahrig was mer mache chan? Mir probieret immer mal wieder brei i verschiedene variatione und au fingerfood, aber irgendwie passt ihre das ned so. Was hend ihr gmacht?

    Liebe Grüess
    Stéphanie
  • @StePau_ZH Eusi chli het das au gmacht gha chan sie dasi evt am zahne isch? bi eus isch nemli das problem gsi… ich wür eifach immer wieder abüte au fingerfood sache das chunt wieder automatisch ☺️ eusi het den eifach grad gwechslet und den au kei brei meh welle jetzt isch sie 10 monet und es git immer na Tag wosi ned esse wet den weisi meischtens het sie schmerze oder isch imne shub
  • @simi99: danke für dini Nachricht. Tatsächlich het sie scho zwei zäh und weiss ned öb die nächste scho unterwegs sind. Aber das chan natürlich si.
  • Hoi Zämä
    Üsi Tochter isch syt 2-3 Wuche am loufe u üs steutsech ize d Frag wäge de Schüehli. I bi äbe chli hin u härgrisse öbmer würklech scho Schüehli wöi choufe oder nid wüume ja überau chli öppis anders list. Anderersits wärs für sie ja o toll wesi nachem Räge ou cha dusse umeloufe. Drum d Frag wo heit dir die erste Schueh kouft mit ere guete Beratig?
    Danke viu mau für öichi Tipps =)
  • @Chräbeli Ig ha denne eifach schüeli kauft mitere gaaanz dünne gummisohle wo sehr biegsam si gsi, wenn si dusse gloffe isch bi chältere/nasse temperature. Sobalds wärmer isch worde si mini beide immer barfuess oder mit dickere söckli gsi.
  • @AnDu88 Danke viu mau de tueni doch so luege😊
  • Hallo zämme,

    Was chani mache wen s Baby bim Schlucke d Auge zue macht und s gsicht verzerrt ..(ich glaub sie het Halsschmerze) sie trinkt sit gester viel schlechter als suscht..

    LG
  • Hallo zämme,

    Was chani mache wen s Baby bim Schlucke d Auge zue macht und s gsicht verzerrt ..(ich glaub sie het Halsschmerze) sie trinkt sit gester viel schlechter als suscht..

    LG
  • wie alt isches? sis es zäpfli geh
    Sonnenblümchen
  • Hoi zäme. Het per zuefall öpert en guetshie vo vertbaut?
  • Hallo zämä
    ha eis wellä frage ob iehr Homöopathie bi öine babys/ chli chind a wändet u das mit Erfolg?
    u bi wellnä ah ligä u wo daser nech da düet berate?
  • hat einer von euch kork.ch probiert? Wollte es mal versuchen, hab schon vieles gutes gehört.
  • Hat jemand Erfahrung mit Nuggitraining?
    Unser Kinderarzt, Osteopathin und so weiter haben uns den Nuggi für unsere Tochter empfohlen, sie nimmt ihn aber nicht… sie ist 11 Wochen alt.
    Ich habe mit Muttermilch auf Nuggi, Nuggi nach Stillen probiert, aber sie akzeptiert ihn nicht. Hat jemand einen Tipp? Oder braucht es einfach lange?
  • weshalb benötigt sie den Nuggi?meine Tochter nimt ihn ni ht und hat wine Zeitlang dümelet.
  • Mein Kind hat erst mit 4 Monaten den Nuggi genommen. Hauptsächlich „dümelet“ er. Wieso braucht deine Tochter den Nuggi?
  • Wie viel Tablette a 500Dafolganchani wärend em Stille ne? 8x500 max. Dosis?
    jh19
  • Ganz normali tagesdosis 😉 also 4x 1g oder 8x 500g
    Zireael
  • Was hilft schnell und effektiv bei bronchitis kleinkind?
  • @minggi Mi sohn (6) het sehr oft bronchitis und das scho sit paar Johr. Bi üs hilft inhaliere mit ventolin und axotide guet. Sobald er foht afo pfiffe bim schnuufe düemer demit imhaliere. Und was au guet isch, mitem Ultraschallvernebler inhaliere mitere Inhalationslösig, mir hei dä vo Omron und me chane guet eifach id nöchi vor Nase hebe ohni dass si e Maske müesse alegge. Has oft agwändet währenddem er gschlofe het eifach näbe s Gsicht für es paar Minute. Isch au fascht grüschlos.
  • @AnDu88 hallo. Wie heissts das Grät vo Omron wo du hesch?
  • Mir hei de Omron MicroAir U100 👍🏼
    🦋Farfalla
  • Würde ich auch sagen
  • Mini muus 3j wet vom ei teuf de anderi tag nüme id spielgruppe gah..sie isch vorher soo gern gange und het mi jede tag gfröget wenn sie wieder dörf gah..die vide spielgruppe chan sichs au ned erkläre wieso es segi nüt vorgfalle..sie seit aber au das es normal segi und fascht jedes chind mal so e ohase hegi🤷🏼‍♀️ ich kenns ebe gar ned vo mim grosse.selus eifach durezieh? Bin jetzt letscht mal e hakbstund dete blibe mit ihre und denn hani dörfe gah und isch au guet gange het nie nach mir gfröget gha..nach de spielgruppe isch sie aber scho immer recht dure und müed und wett mit mir kuschele..
  • Weiss öpper ob me als nicht verheiratet s alleinige Sorgerecht hed? Laut Internet staht, ja. Aber öpper im Umkreis meint, es hends automatisch beide..
  • @budii11 soviel ich weiss het meh als vater gar nix, aso null rächt wemä nid ghürate isch.
    budii11
  • @budii11 Grundsätzlich het d Muetter denne d alleinigi Sorgerächt aber de Vater cha sich ad KESB wände, wenn er au e Teil vor Elterliche sorg wett übernäh und d Muetter das ablehnt. Und d KESB entscheidet de. c0cbfd50-7859-11ed-8ad7-f9924331de5c.jpeg
    budii11
  • Mine freund & ich si nit ghürate. Mine fründ het tvaterscahft muesse anerkenne & denn heimer zsorgerächt bestumme. Susch hätti zu 100% zsorgerächt kä. Mier heis ubers zivilstandsamt gmacht. Vaterschaft chame glaub no rückwirkend uber en gwisse ziitrum anerkenne (weni mi nit irre 3 monat nach der geburt) & damit au sorgerecht bestimme. Sobalds unstimmigkeite git würdi mi da definitiv ani KESB wende
    budii11
  • Meet Monica Lospa
    Dedicated to serve special clients
    passionately engaged in the art of living.



    Monica’s background is as exceptional as her clients’ properties are.



    She started working as a journalist, then moved into the world of jewelry, and bespoke relocation services, before honing her skills in selling exclusive properties between Gstaad and Geneva from 2014.



    Monica is very knowledgable about her upmarket clientèle and their needs, and demonstrates her trustworthiness and efficiency in her discretion.



    At the core of Monica’s approach there’s the desire of forging long-term client relationships. Most of her transactions are not a just a one-and-done deal, clients keep coming back to her after time. She’s proud to be the person sellers choose to represent their most appreciated asset and to be the trusted guide buyers look out to lead them to their dream home.

    https://www.altavistahomes.ch/
  • Sorry chli spät, bi üs ischs o so hei 2 kinder und si nid ghürate. Är het denn ä Vorgeburtlechi Vaterschaftsanerkennig bim Zivilstandsamt gmacht und beidi hei müesse ungerschribe für s geteilte Sorgerächt. Mä chas nach dr Geburt mache jedoch choschtets gloub meh. Ohni das het dr Vater gar kei Rächt.
  • Hey Froue, weiss das öper vo euch, isch e Positive Ovu-Test ir Stillziit zueverlässig oder eher nid?
  • @Himmugüägäli🐞 Ja, wieso denn nit? Me cha ja au ihr stillzit schwanger werde, also muess ja irgendwenn en eisprung stattfinde, wome au messe cha 😉
  • @Miette Will imne Biitrag gstande isch, wegem Stillhormon sige ovus ni verlässlech. Warum weissi au ni 🤔Hani irgendwie komisch gfunde u dänkt i frage mal üsi Experterundi😉
  • Ah ok. Ich bi gar kei expertin. Ha no nie ovus gmacht 🙈. Bin grat ga nahlese, en Ovulationstest isch churz nach der Schwangerschaft nit ussagechräftig wägs de schwangerschaftshormon. Erst wenn en regelmässige zyklus bsteit & zchind bereits brei isst (nit meh jedi mahlzit gstillt wird) sie die wieder züeverlässig. Excüsi 😉. Wieder schlauer worde.
    Himmugüägäli🐞
  • Ah spannend! Will i ha vor 7monat gebore, aber no ke mens gha. Aber de ovu het agschlage. Demfall chönnts ja si dass er zueverlässig isch wie du beschribsch :) will mir stille nümm jedi malziit u brei nimmt si o scho 🥰👍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum