Neu hier, stell dich vor! #2

1234568

Kommentare

  • Hallo bin neu hier
    Bin 21 hab ein Sohn (1) und bin in der 21ssw
    Wohne in waldstatt
    Würde mich freuen wenn ich hier jemand kennen lernen würde die in der Nähe wohnt.
  • liebi mamis und baldigimamis❤️‍🔥ich bi d ramona, 29gi und chume us rapperswil.
    bi i de 29ssw mit mim erste schätzli!!
    ich freu mi uf en ustusch mit euu🤗
  • @Misilahesch scho anderi mamis us rappi kenneglernt? 😊
  • Hallo Zäme,
    I be d Sari, 32 -i ond chome usem Ondergäu.
    Mi Sohn esch 2 Woche aut.
    Be s erst mou Mami worde ond freue mi, mi chli met euch usztusche.
    Wenn öpper us de Region esch ond Lost het of gmeinsami Spaziergäng o.ä. ongeniert mäude :)
    Liebs Grüessli
  • Hoi zemme
    Ich bin 24 Jahre alt komme aus dem Aargau und mein Sohn ist 5Monate alt. Da in meinem Freundeskreis niemand Kinder hat, würde ich mich sehr freuen sich mit anderen Mamis auszutauschen und zusammen etwas unternehmen. Bin offen für alles.

    Liebi Grüess!😊
    MamiAargau
  • hallo zäme, ich ben dRahel ond ben 38gi.
    ich chome vom kanton aargau (niederrohrdorf) und mini tochter isch 8 mönet alt. ich würd mi freue vo euch zghöre. vilecht chamer mol öppis zäme unterneh.

    Liebs Grüssli
    Pipipaw
  • Hallo zeme
    Ich bin 21 und bin us de Umgebig in Buebike
    Mini Tochter isch 7 Mönet alt😊 Wür mich mega freue Mamis us de Umgebig kennelerne😊
  • Hey☺️ Ich bi d Simi wirde next Wuche 22 und mini chli isch 6 Wuche alt 😊 Chume
    ganz us de nöchi mir sind vo Grüninge☺️
  • @simi99 oh mega näch vo mir😊 wird au in 2 Wuche 22😅
  • Hoi zäme
    Ig chume usem Ruum Soledurn, bi 38i und mini Chliini isch 3 Mönet. Würd mi fröie, es angers Mami für Spaziergäng mit de Wägeli u.ä. kännezlerne. Liebi Grüess - Sibil
  • Liebe werdende Mamis

    Ich bin Katrin Grünig (34) und bin im 7 Monat schwanger.

    Als diplomierte Sportlehrerin habe ich mich als Personal Trainer selbständig gemacht. Seit kurzem biete ich in unserem wunderschönen Villa Garten in Zürich ein Schwangerschafts-Workout an.

    Falls ihr interessiert seid, würde ich mich freuen, dich in unserer kleineren Gruppe begrüssen zu dürfen. Weitere Informationen und die Anmeldung findet ihr auf meiner Homepage: www.breatlive.com

    Alles Liebi und hebet eu Sorg!

    Katrin

  • Hallo Zäme, ich bin d' Mirjam, 36 Jahre alt und sit em März Mami vomene wunderbare Töchterli. Ich wohne nonig so lang im Graubünde -Region Chur- und kenne drum nonig viel Lüüt da. Ich wür mich über Bekanntschafte zum käfele oder spaziere freue - meldet eu doch :smile:
  • Hallo mitenand ich bin Tanja 29i, min „grosse“ wird gli 2 und de chli isch 3 Mönet ☺️ Mir wohned in Amriswil TG.
    Wür mi freue anderi Mamis usde Umgebig kennezlerne 😃
    MelanieKräuchi
  • Hallo Tanja ha dir privat gschriebe häsch d nochricht öber cho? ab und zue gots ebe nö 😅LG
  • Hallo Tanja ha dir privat gschriebe häsch d nochricht öber cho? ab und zue gots ebe nö 😅LG

    Hey nei han nüt übercho🙈
  • Hmm i glaub es got nö, Han dir eig wele schriebe dasi vo schocherswil chume bin 30gsi und han en sohn wo im Sep 4 jöhrig wird 😉
  • Hallo zäme
    Heisse Angi, bi us Eschebach Sg
    Min Sohn de Nico isch gad 1 worde und mer würdet üs über paar chlini gspändli freue.. S mami natürli au über anderi mamis zim sich chli ustusche und öppis unterneh.
    Lg
  • Hallo i bi dRonja, 23i u chume us Rüfenacht BE! I bi mit mim erste Ching schwanger 😊 Es wird es März Bebe. würd mi freue paar Mamis kenne zlerne um sech usztuusche.
    MamiAargau
  • Hallo zämme ☺️
    Ich bi d Sally, 23i und chumme usem Aargau. Eusi Tochter wird im Dezember gebore. Da ich kei Mamis im Fründeskreis han, wers cool öbber i ca mim Alter kenne z lerne wo eim de au vllt meh verstaht. 🥰
  • @MamiAargau hei Sally 😃 mis chunt zwar ersch im März, jedoch simer glich alt und chönte üs ja glich chli ustuusche falls lust hetsch? du chöntsch mer sicher no fiu hiufrichi Tipps gä ☺️ liebs grüessli
    MamiAargau
  • Pipipaw schrieb: »
    Hoi zäme
    Ig chume usem Ruum Soledurn, bi 38i und mini Chliini isch 3 Mönet. Würd mi fröie, es angers Mami für Spaziergäng mit de Wägeli u.ä. kännezlerne. Liebi Grüess - Sibil

    Hallo Sibil
    Vo wo in soledurn bisch du? Mir si vo diessbach b. büre, bi 33i u mi chlii isch 4 mönet, viellech chöimer ja mau zämä ga wägele...würd mi fröie vo dir zghöre
  • @MamiAargau @Ronjalein hoi zämme! I bi 24i und mi chli chunt endi september ufd wäut 🙏🏼I wär au froh öper kennezlehre füre ustusch. 🥰
    MamiAargau
  • Hallo zusammen,

    ich bin auch neu hier. Ich heiße Karo, bin 30, bin mit meinem Mann und unserem 1-jährigen Sohn vor Kurzem nach Rapperswil-Jona gezogen. Ich tanze gerne, insbesondere Flamenco. Ursprünglich komme ich aus Kasachstan und spreche deswegen russisch. Versuche auch so viel wie möglich mit meinem Sohn russisch zu sprechen, damit er die Sprache ebenfalls lernt. Würde mich sehr über Mamis freuen, die Lust hätten mit uns spazieren zu gehen. Schreibt mich gerne an. :)
  • Hallo zäme i bi d susanne u mami vo eieiige Zwillinge. Sie si im Juni 21 uf d wäit cho. I würd mi uf neui kontäkt ir region langenthal freue.
  • Hallo i heisse Sarah bi 30i ha 2 Buebe 6i und gli 2i

    Wohne in Solothurn.

    Bi früsch hie und lisi mi eifach mau e chli düre... hei leider gad e FG hinger üs u si mau gspannt wenn de üses 3 Wunder darf zu üs cho.

    Fröid mi öicj kennezlere. 🙏
  • @makkkic hei du liebi 😊 das isch de schön!! Gratuliere 😍👍🏻 de geids ja nüme lang! Bi mir wirds es März Bebeli. Wie ischs der bis ize ergange? liebs grüessli
  • Hallo zäme ☺️
    Ich bin d Annina (26) und us de Umgäbig Aarau. Im Februar wirdi serschmol Mami. I bi gspannt uf vell nöis zläse, zlehre und usztusche.
  • Hallo zusammen
    Ich bin die Steffi (33) und aus dem Züricher Oberland. Ich werde Ende März/ Anfang April das erste Mal Mama. Ich freue mich auf neue Kontakte und Austausch.
  • Hallo zusammen
    Ich bin mit 38 das erste Mal schwanger, aktuell im 4. Monat. Seit einem halben Jahr wohne ich neu in der Region Langenthal und würde mich über spannende Kontakte freuen.
  • Hallo zusammen
    Ich bin 30 Jahre alt, habe bisher keine Kinder und wohne im Kanton SG. Freue mich auf den Austausch mit euch :)
  • Hoi zämä
    Bin de Tom (36) und am 11.7.2021 zum 1. Mal Vater worde.
    Euse Sohn heisst Samuel.
    Mir wohned im Glatttal (ZH)
  • Hallöchen ihr Lieben!
    Mein Name ist Leni und ich habe bereits eine wundervolle Schwangerschaft und Geburt meiner wundervollen Tochter hinter mir. Nun bin ich wieder schwanger. :blush:
    Ich wohne mit meinem Mann in Zürich. Wenn ich mich nicht gerade um meine Tochter kümmere oder Zeit mit der Familie verbringe, gehe ich gerne Schwimmen oder lese einen guten Krimi. B)
    Ich freue mich euch alle kennenzulernen und mich mit euch auszutauschen! :smile:
    Grüzi
    Leni
  • Hallo zäme😊Ig bi d vani bi 27i ha am 8.mai.21 eh chline bueb becho u iz ischer 4 1/5 mönet. Das isch mis erste bebe. Bi neu hie u chume us der nechi koppige u wynigen.
    Ig freue mi uf neue Kontakte und z ustusche mit euch.🌸
    nini4
  • Hallo Zusammen 😊 Ende Juni bin ich Mutter von Zwillingen geworden und würde mich über neue Bekanntschaften freuen zum Spazierengehen, Austauschen etc. Als Zusatz : Wohnort ist Wallisellen. Liebe Grüsse Lisa
  • Hallo zämä,
    Ich wohne in Winti mit mim Maa und bin im April es erste Mal Mami worde. (Bueb)
    Ez bini uf dä suechi nach Mamis im Ruum Winti, für en Uustusch, öbis underneh, ev gad ä cooli Fründschaft und es Gspändli für dä chlini Maa.
    Würd mi freue öbis zghöre.
    Ari94
  • Ari94Ari94

    8

    Symbol
    bearbeitet 7. 10. 2021, 14:56
    MamAnnigna schrieb: »
    Hallo zämä,
    Ich wohne in Winti mit mim Maa und bin im April es erste Mal Mami worde. (Bueb)
    Ez bini uf dä suechi nach Mamis im Ruum Winti, für en Uustusch, öbis underneh, ev gad ä cooli Fründschaft und es Gspändli für dä chlini Maa.
    Würd mi freue öbis zghöre.

    hallo schön bish das ich chume ebefalls us winterthur und ha e 17 monatigi alti tochter sie isch au es april chind. döfsh mir gern schriebe mir sind au gern immer chli unterwegs und ustusch isch immer guet. lg
  • Hallo liebi Mamis
    I heisse Melanie , bin 29gi und han Zwilling. En Bueb und es Meitli 19 Mönet alt.
    I chume us Winde TG und wör mi freue es paar neui Mamis kenne lerne 😊
    Liebs Grüessli Melanie
  • Hallo Melanie, ich bin 30 aber han en Sohn wo scho 4 isch bi Us Schocherswil TG
    LG
  • Hallo Elefäntli
    Ah schö Schocherswil isch ganz i de nöchi. Wohnsch scho lang döt ?
    Mir sind ersch sid 1 Johr in Winde.
  • Ji sit 3 Johr, vorher simer in Steinach gsi, wo häsch denn du vorher gwohnt?
  • Mir sind vorher in Bischofszell gsih 2 Jahr und vor dem hani in Winkle SG gwohnt.
    Hesch scho Mamis i de umgäbig kenne glernt?
  • Jo es gid en huffe mamis idä umgäbig 😅
  • Hallo zusammen
    Ich heisse Bina und habe vor einer Stunde das erste Mal von dieser App gelesen😅
    Bin Mama von einem Jungen (4) und einem Mädchen (bald 1). Wohne in der Nähe von Bern und bin klinische Ernährungsberaterin. Ich hoffe man kann sich hier auch so gut austauschen wie auf LF 😊
  • Hallihallo🙋🏻‍♀️ Ech be d‘Andeela ond zögle au vo Swissmol/LocalFamily do äne🤗 Ech wohne met mim Partner ond mine 2 Mädels (4 ond 2) im lozärnische.
  • Hoi ihr alli. Ich bin d lorena, 32i, und chume au vo swissmom/localfamily do ane. Mir wohned im TG in Erle mit üsem Hund und üsere 9 mt alte Tochter.
  • Hoi zäme
    Be ä vo localFamily und dohe züglet😋I be vo zofige und ha e 3 jährigi tochter und e 9 monatige sohn. Mi ma luegt super für üs und i döf mit de chind drum dihei blibe:) be sehr dankbar:)
  • Hallo Zusammen

    Ich heisse Tatjana 31 und bin im April das erste Mal Mama von einem Jungen geworden.
    Mein Mann und ich wohnen in der Nähe von Dielsdorf und wir würden uns freuen andere Mamis und Papis kennenzulernen.

    Liebi Grüessli
  • Hoi Zäme

    Ich be d`Nicole 32 und zum erste mol Schwanger :) Min Partner und ich wohne i de nöchi vo Baden.
  • Hallo allerseits, ich bin neu hier. Ich bin 35 Jahre alt und habe eine wunderbare 3 jährige Tochter. Ich bin in der Stadt Zürich aufgewachsen und lebe seit ca. 2 Jahren in Winterthur.
    Ich bin 60% als Biomedizinische Analytikerin tätig.
    Ich würde mich sehr über neue Bekanntschaften freuen. Auch meine Tochter würde sich riesig über ein neues Gspänli freuen! Ich bin offen für unterschiedliche Unternehmungen, sei es Ausflüge oder auch ein gemütlicher Kaffe in einer warmen Stube :)
    Liebe Grüsse
    Stefania
  • Hoi mitenand. I bi 38gi und Mami vom 8 Monet alte Maitli. Wohne tüend mir in Tübach SG 😊
Diese Diskussion wurde geschlossen.

Social Media & Apps

Registrieren im Forum