🍂Herbst🍁 2024 Babys đŸ„°

WĂ€r bechunnt ou es Herbst Baby?
«1

Kommentare

  • heii! ja bi eus gids hoffentli au es herbstbaby. ha na kein termin bim FA gha. sött afangs Oktober sowiit si! und bi dir?
  • I ha o nonid zum FA chönne ga, er hed ez de no Ferie und vorhĂ€r hani ke Termin becho. Ez muesi halt no chli warte.. hoffe aber sehr es isch alles guet. Es geid mir zum GlĂŒck o sehr guet ussert dassi mega mĂŒed biđŸ€Ł

    Termin sött de o ahgangs Oktober si.

    Wie geids dir?
  • oh denn simmer ja ziehmli gliich wiit:)
    merk au meh mĂŒedigkeit und au chli ĂŒbelkeit. eher am abig aber. und hĂŒt au sm morge chli flau. und merk jetz scho langsam dass d hose chli Ă€ng sind. aber da chund glaub eher vom blĂ€hbuch😅😂hei bi mir sehr Ă€hnlich wegem termin. letschd wuche bin ich ide ferie gsi, die wuche min FA😁isches dini erst schwangerschaft?
    Lauraannah
  • Nei isch mini 2. Schwangerschaft. Die ersti isch unplanet gsi u has somit o lang nid gwĂŒsst oder gmerkt. Die jetzt isch planet gsi u es fĂŒhlt sech eifach alles so anders ah. I chas gar nid rĂ€cht beschribe.

    U bi dir, isches dini erst?
  • Oh ja denn isches sicher namal ganz andersch! das warte und plange hesch ide erste demfsll ned so gha. bi mir ischs tatsĂ€chlich di 3ti. ha dihei scho zwei kids. und frĂŒehschwangerschsft sogar di 4ti. ha zwĂŒsche dene zwei na eis ide 8te wuche verlore. aber obwohl ichs jedesmal frĂŒeh erfahre ha dur en test isch jedi schwangerschaft bis jetz ganz andersch gsi:) s isch und blibt spannend und jedes mal es wunderđŸ„°
    Adorable
  • Huhu zusammen...ich schleich mich mal kurz zu euch rein. Bei uns ist der Kinderwunsch abgeschlossen, daher hĂ€tte ich noch ganz viele Sachen wie Newborn,-BabyKleider fĂŒr Jungs oder Unisexfarben Grösse 50-86 gĂŒnstig zu verkaufen. (CHF 1.- bis 3.- /pro StĂŒck)
    Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
    WÀre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wÀre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
    Bei Interesse einfach melden und PN schreiben.
  • Hallo zĂ€me! Han grad s‘zweite Mal positiv testetđŸ„° (de ersti Test isch sitme Jahr abgloffe gsi) Gseht ganz so us, dasmer au es Herbstbaby bechömed!! Wirde hĂŒt em FA alĂŒte.
    Termin sött Mitti Oktober si!
    Wie gahts euch?
  • @linskyy oh nei das tuet mr leid wĂ€g dr Fehlgeburt u drĂŒcke dir d DĂŒme dass es diesmal guet chunnt.

    Wie geids dr mittlerwile so?
    Mir isch stĂ€ndig schlĂ€cht u bi so ungloublech mĂŒed. Wott am liebste eifach nume schlafe.

    @Groan i gratuliere zum positive Test. Isches di ersti Ss?
    Wie geids dr so? Hesch hufe Symptom?

  • Oh das schlecht si, nimmt eim mit! Ich bin eifach waaahnsinnig mĂŒĂ€d! Chönt die ganz Ziit schlafe. Und han immer sones zieh im Buuch. Sisch mini 3ti SchwangerschaftđŸ„° Han scho en Bueb wo 3 isch und es Meitli wo 1 isch! Bin au sehr gspannt wie die Ssw wird im Verglich zu de anderne zwei!

    Wie alt sind denn euchi Kids?

    @linskyy Tuet mier au leid weg de Fehlgeburt đŸ€

  • @Schmetterlig123 oh neinich hoff da mit de ĂŒbelkeit leit sich glii gli wider! hesch eigentli scho en thermin bim FA abgmacht?

    @Groan herzliche glĂŒckwunsch zum positive test und schön wachsed da grĂŒppli da ine😊

    Ich ha immer am abig und am morge chli ĂŒbelkeit. aber s haltet sich in grenze. und mĂŒed bini au uu fesch. grad um de mittag hani amigs en riese kriese😅Und so witzig! ha ginau wie du en bueb wo 3 isch und es meitli wo 1 isch:)

    ha gester au aglĂŒte wegemene termin! ha hĂŒt scho chöne gah! ha hĂŒt da chliine wĂŒrmli und de herzschlag im ultraschall chöne gsehđŸ„° alles bestens. s isch es paar tĂ€g chliner aber ich weiss wenn min eisprung gsi isch (ebe au es paar tĂ€g spöter) daher passts ginau perfekt! negsti kontrolle isch scho ide 13te ssw! wahnsinn!
  • Oh wĂŒrkli lustig mit de Kids! Und ooh ich freue mich so ufe Herzschlagmoment! Han bim zweite Mal denkt, es wird nĂŒm so emotional, und trotzdem sind mer grad TrĂ€ne cho, au wenns nur es chlises Ding isch!

    Wo chömed ier her?

    Ich lĂŒte morn mal em FA a, aber bi mier gahts sicher na 2 Wuche bisi en Termin han. Sind ier demfall so in Wuche 7/8?
  • ja je nach rechnig bini grad ide 8te wuche oder mitti/endi 7ti. ha ebe scho denkt ich chan ersch chli spöter gah. denn isch d wartephase nachher ned so lang. jetz mueni wider 5wuche warte bis zum negste terminđŸ€Łich wohn im aargau nöchi lenzburg. und ehr?
  • Hett etz gseit fasch Wuche 5, ich wohne ide Stadt ZĂŒri.

    Ja das Warte immer! Guet hetmer Kids nebedra, die lenked chli ab!
  • Ja d Übelkeit chunnt u geid bi mir. Weni sött Ă€sse isches am schlimmste oder weni mues ichoufe.. sĂŒsch im alltag chani mi guet ablĂ€nke.


    Mi Sohn isch scho 4i, sie wÀrde de auso fast 5 Jahr underschied ha. Bi de gspannt wie das wird.

    I wohne ir nÀchi vo Bern.


    I bi (je nach dem wie me rÀchnet) ez ir 8. Wuche. Ha dr Termin bim FA i knapp 2 Wuche. Mues ez no chli geduld ha.
  • @Schmetterlig123 Ah das isch spannend, hesch denn echt bi 12 Wuche de grad wieder eine? Jöö, weiss er’s scho?

    Mier ischs hĂŒt furchtbar schlecht gsi, denn hemmer itinerol gholt ide Apothek und denn ersch dehei glese, dasmers ned dörf neh, wemmer stillt🙈 etz mueni morn em Frauearzt alĂŒte, was sie empfiehlt
 inde letschte Schwangerschafte hani d‘Übelkeit amel eifach usgsesse, aber mit zwei Kids nebedra ischs namal öppis anders, merki!
  • Weiss nid öbi den gad nomal eine ha. DĂ€nke zwar me schiebts de o chli use. Mal luege😇

    Mi Sohn weiss dass es Bebe im Buch isch u fröit sech mega druf. Weiss zwar glich ni öb er wĂŒrk checkt was das genau bedĂŒtet.
  • Han mine etz am 11. MĂ€rz, muen aso au nachli warte!

    Jöö bin gspannt wies mine cheggt! Aber warte mal nachli mit sege.
  • Oh denn mĂŒender nachli geduldig si.. ich ha denn su mitti mĂ€rz bereits de negst fĂŒr d 12wuche kontrolle. finds wahnsinnig was i dere ziit gsht. vo somene böhndli zume chline mĂ€nschli!

    @Groan hesch eigentli chöne abklÀre wegem stille undem medi? so en seich wenns dir schlecht isch und du s medi ned chasch neh!
    bi u froh hani bisher bi allne schwangerschafte zwar immer chli ĂŒbelkeit gha aber nie so richtig fesch! @Schmetterlig123bi mir mit de ĂŒbelkeit ischs Ă€hnlich. bim ichaufe ischs oft ned ganz so agnehm. und denn ischs bi mir aber eher weni en leere mage ha. denn mueni chli was esse amigs.

    Bi eus weisses de chli au scho. er freut sich au und fragt smigs nsche. so richtig griffbar isches glaub scho ned.. und er hed scho gseit er glaubt s giden bueb😅 di chli verstsht s eh nani😂
  • 7+0

    Hoi zÀme,
    I chume au mau drzue.
    min vET isch dr. 4.10. Isch mini 2. Schwangerschaft. Mis Meitli isch im Dezember 2 wordÀ.
    Ig bi us dr Region Solothurn/Thal-GĂ€u.

    Mir hei gester de 1. US gha mit HerzaktivitÀt. Wie du gseit hesch @Groan es isch total emotional gsi, hÀts nid dÀnkt dasses au so isch bim Zweite :blush:

    Mini nÀchscht Kontrolle isch scho i 2 Wuche will ich us de Kinderwunsch-Klinik chum...

    Symptom hani nid viel, wie bie 1. SS au nid. Eifach sehr mĂŒed, Brustschmerze. Aber zum GlĂŒck kei Übelkeit...
  • Ja mir heis eig ĂŒsem Sohn o no nid welle verzelle, aber es isch rĂ€cht schwirig gsi. Er hed halt glich scho es alter woner sehr viel kappiert u hed gmerkt dass öbis anders isch. U i ha ihn nid welle ahlĂŒge.

    Er hed mega fröid u wĂŒrd jetzt scho gĂ€rn mitem baby spiele. Isch scho am Spielsache u PlĂŒschtierli fĂŒresueche wo de s Bebe darf ha. Er seit es gid es MeitliđŸ€ŁđŸ„°

    Heit ihr aube s GschlĂ€cht gwĂŒsst oder heitr nech la ĂŒberrasche? Mir hei ĂŒs bim Sohn la ĂŒberrasche. Jetzt bim 2. Weissi Ă€be nid öbis doch vorher wott wĂŒsse.


    @Amelia_Blake i gratuliere ganz hÀrzlech
  • Hallo zĂ€mĂ€. Ich han vor 12 TĂ€g positiv teschted und am 26.02. dĂ€ Termin bi dĂ€ FA. Äs isch ĂŒses erschte Wunder.
    Samara88
  • Oh gratuliere eu herzlichđŸ„°

    Mer wennds Gschlecht wĂŒsse, ich han soo MĂŒĂ€h mit NĂ€me und Gotti/Götti finde und mier hilfts mega, weni weiss, wases isch! Weiss au ned werum🙈 und finds au schön, mier eusi Familie schochli uszmale.

    @Schmetterlig123 So herzig! Freu mi denn au, wenns euse Sohn weiss!
  • @Amelia_Blake so schön! gratuliere zur Schwangerschaft und schön hender ufem Ultraschall s Herzli gseh schlahđŸ„° oh hender demfall scho en lĂ€ngere Weg hinder eu wener us de Kiwu-klinik chömed?

    @jehu87 oh herzliche GlĂŒckwunsch! So en spannendi und ufregendi Ziit! Wie gahts dir, hesch scho irgendwelchi Symptom?

    @Schmetterlig123 mer hend eus bi beidne Schwangerschafte ĂŒberrasche lah. und wills eigentli au bide dritte wider so macheđŸ„° mal luege.. fĂŒr euse Sohn wĂ€rs filich eifacher zum sich druf vorbereite.. aber filich langed ihm d info au eifach dases es Baby gid:)
  • @linskyy danke vielmal. Jo, am MorgĂ€ frĂŒeh isch mir amel schlecht und sus hani immer wieder mal Ă€s Zieh im Unterlieb. Im Gross und Ganze aber im Rahme, wenn ich lese, wie anderi liided. S'einzig was mich mĂ€ngisch chli beunruhigt, sind liechti Schmierbluetige (brĂŒnlich), aber die ghöred wohl au dezue i dĂ€ erschte paar Wuche. Ich bi denn froh, wenn dĂ€ 1. Termin dure isch und mir hoffentli s 1. Bild hend.
    linskyy
  • @jehu87 vo mir o no hĂ€rzlichi gratulation.

    Hesch di Termin gha?

    I bi hĂŒd gsi u s HĂ€rzli gseh schlahđŸ„° so schön.
  • @Schmetterlig123

    Herzliche Dank!

    Ja, mir hend dĂ€ Termin gha und ĂŒses Wunder dörfe gseh und au s Herzli gseh schloh <3<br>
    Herzlichi Gratulation eu!
  • Oh so schön hender d herzli gseh schlah! wie wiit sinder ide kontrolle gsi? und wie gahts eu allne so?
  • I bi hĂŒd 9 0đŸ„°
  • Hey zĂ€me! Han hĂŒt de ersti Untersuech gha und s‘Herzli gsehđŸ„° afangs April chunt denn de negschti Untersuech!

    Mier isch immer na schlecht und bin sehr mĂŒĂ€d! Bin jetzt au öppis am neh gege d‘Übelkeit.

    Wie gahts eu anderne?
  • Huhu zusammen...ich schleich mich mal kurz zu euch rein. Bei uns ist der Kinderwunsch abgeschlossen, daher hĂ€tte ich noch ganz viele Sachen wie Newborn,-BabyKleider fĂŒr Jungs oder Unisexfarben Grösse 50-86 gĂŒnstig zu verkaufen. (CHF 1.-bis 3.- /pro StĂŒck)Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.WĂ€re schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wĂ€re um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.Bei Interesse einfach melden und PN schreiben.
  • Hallo ZĂ€me â˜ș
    Gratuliere ĂŒch zo ĂŒchne Schwangerschafte!đŸ€—
    Ech be no ganz am Afang
🙈 Üses erschte Wunder sett metti November uf d‘Welt cho. Ech ha am 05.03.24 be 4+1 positiv teschtet. Be jetzt bi 5+0 ond warte scho ungedoldig ufe erscht FA Termin, dĂ€ hani erscht am 05.04.24 also bi 8 +4. Ech weiss, dass das en guete Zietponkt esch före erscht Ultraschall, do mer denn secher scho einiges gseht, hoffentlech au en Herzschlag.đŸ„°đŸ’—
    Wenn send ehr serschtemol bim FA gsi? Hend ehr ĂŒchi Schwangerschaft meteme Bluettescht loh bestĂ€tige?
    Mer esch scho i de dritte Woche oft flau gsi im Mage ond sit de vierte Woche hani immer es zieh ond zwicke im Unterbuch. Sit Neuschtem hani 2 TĂ€g hindernand brĂŒnleche Usfluss gha
 aber ech gloube das esch alles normal oder?😅
    Mache mer vell Gedanke, dos mini erscht Schwangerschaft esch. Min Ma ond ech wennds no niemerem verzelle vorem FA Termin, drom wördi mi uf en Ustusch met ĂŒch sehr freue.â˜ș
    Wie gohts ĂŒch so?
    Lg Melina
  • oh so schön @Groan dass alles guet isch!
    mir isch ab de 11te wuche besser wurde mit schlecht si. bi u dankbar. aber so 9ti 10ti wuche isch wĂŒrkli enorm gsi. kenni ned vo mine vorherige schwangerschafte!

    @Melina herzliche GlĂŒckwunsch!! wie gahts dir? ich bin ide 8te Wuche s erschmal gsi. und negst euche chumi denn scho i di 13ti! freu mi uf de negst termin:)
    hei da mitm usfluss und de symptom isch glaub wĂŒrkli meega individuell! lah di ned lah verunsichere! und glaubmer au mit wiitere schwangerschafte blibtmer di erste 3 mönet ned wĂŒrkli glasse und macht sich gedanke. au da ghört dezue und isch normal:)
  • @linskyy
    Danke vell mol för dini Antwort ond dini Uskonft.â˜ș Inzwösche chanis scho chli glassner nĂ€h, es chonnd wies chonnd. Aber d‘Angst das chline Gschöpfli weder zverlĂŒhre bliebt glaub emmer.😉
    So schön gohts bi der guet vorwĂ€rts de nöchscht Termin werd secher spannend.đŸ„°

    Mer esch im Moment leider duröbel, ItinerolzÀpfli helfed mer ned. Ond es
    cha jo nor schlimmer werde, be jo i de 6te Woche.😅 Was hed ĂŒch gholfe?

    @Groan schön hend ehr s‘Herzli gseh schloh vom Baby.💗
    Wie gohts der inzwösche met de Übelkeit? Was hesch neus becho zom nĂ€h ond hilfts?
  • @Melina ich nime Cariban! Itinerol het mer au ned ghulfe, oder weniger. Bi Cariban bini etz bi 3 Tablette, sisch nanig ganz weg, aber eidĂŒtig besser!

    Mier hend etz leider Bscheid becho, dasi mi ide letschte drĂŒ Mönet mit Zytomegalie agsteckt han (das isch das wo eim d‘FraueĂ€rzt seged, wemmer schones Chind het, söt mer denne ide Schwangerschaft luege dasmer ned vom gliche Löffel isst und so). Etz mueni Medis neh und hoffe und bete das s‘Baby ned agsteckt wird und kei SchĂ€de het🙏
  • @Melina gratuliere o no zur schwangerschaft.

    Bim erste bini scho frĂŒeh bim FA gsi. Es isch den e unplanti schwangerschaft gsi. U i ha Ă€uĂ€ chli sehr panisch tönt am Telefon woni ahglĂŒte ha u han somit gad am nĂ€chste Tag chönne ga. Den bini 6. Oder 7. Wuche gsi.

    Jetzt mitem 2. Bini o erst ir 9. Wuche gsi. Hed sich nachere ewigkeit ahgfĂŒhlt.đŸ€Ł


    @Groan oh mist wie hesch das usegfunde mit dem zytomegalie? Was passiert de da genau? Kenne das gar ni🙈
    Juno
  • ich hoff dass bi eu allne d ĂŒbelkeit glii gli weggaht!

    @Groan oh was! hei denn druxki dir fest fest d dume!! da hani imfsll ned gwĂŒsst und hedmer su niemer gseit wegem löffel is muul neh etc. heinich hoff bi dim baby isch alles guet! kenn mich mit dem null us.
  • @Groan
    Danke förd Info wĂ€gem Cariban. Mol luege wie mini Öbelkeit sech no entwicklet
😅 söscht muessi de gloub au was stĂ€rkers ha.
    Oje das metem CMV esch ned schön z‘ghöre.đŸ„ș Hesch den en Erstinfektion oder hesch es au scho gha? Hoffe au s‘Beschte för ĂŒches Baby!🙌

    @Schmetterlig123
    hehe oke ja de hĂ€tti wohl auch chli panisch mĂŒesse töne am Telefon.😉 Aber nei i de 8 SSW esch jo en guete Zietponkt för de 1. Ultraschall. Muess halt Ziet ergendwie omebringe.â˜ș
  • Hallo zĂ€me

    Ha es chlises Update: Ech be höt kurzfristig glich scho be minere FraueĂ€rztin gsi, ufgrond vo de Übelkeit aber au, well gester de brĂŒnlich Usfluss wieder agfange hed. Aber es esch alles guet, mer gseht d’Fruchthöhle, de Dottersack ond sogar scho en winzige
    Embryo!😍 Alles an Ort ond Stell wos sell si, be sehr erliechtert!đŸ„°
    WĂ€g de Übelkeit nehmi ab höt jetzt glich Cariban ond hoffe es wirkt au bi mer.👍
    De regulĂ€r erst Termin hani unverĂ€ndert am 05.04., jetzt chani mech au meh uf dĂ€ Termin freue.đŸ€—

    Freue mi uf neui News vo euch.đŸ€—
  • Mini FA tuet das immer teste! Sie isch recht sensibel druf am luege. Hmm schwierig zum so churz erchlĂ€re! Sisch en Virus (CMV) wo Chlichind uh vill hend, mers aber fasch ned merkt, aso nĂŒt schlimms. Aber wenns im 1. Trimester vo de Schwangerschaft bechunsch, chans heikel si.
    Ja genau, hane Erstinfektion gha! Danke🙏

    @Melina Hey so schön, hesch chöne ga! Jetzt bisch beruhigt, das isch vill wert!
  • @Melina schön isch mit dim chline wĂŒrmli alles sowiit guetđŸ€—!

    @Groan und wenn hender gwĂŒssheit das mitem baby alles guet isch? druck wiiterhin d dume dass bi dim chline alles guet isch!

    ich hetti gester de untersuech gha fĂŒr di 13ti wuche. nur leider isch di ganz familie chrank gsi und mit magedarm chani ned guet zum arzt. jetz bini wider chli fitter. aber de termin hani jetz ersch negste ziischdig🙈
  • @linskyy Oh da wĂŒnschi gueti Besserig! Scho schad, hesch mĂŒsse verschiebe!

    Ja das ischs schwierige. Mer chöntet ide 21. Wuche en Amniozentese mache und denn wĂŒsstemer öbs Baby positiv oder negativ isch (positiv muen aber ned heisse, dass es gschĂ€diget isch). Wenns negativ wĂ€r, denne mĂŒssti d’Medis nĂŒme wiiterneh, wenns positiv isch scho. Aber en Amniozentese het halt au Risike. Hend eus nanig entschiede.
  • @Groan oh mischt dasch ja wĂŒrkli u en schwierige entscheid! Ich druck wiiterhin fesch d dume bi eu!
    Und natĂŒrli bi allne anderne au dass sich all babys wiiterhin super entwickled!
  • @linskyy Danke😊

    Was meineder, wemmer zÀme en Whatsappchat ufmache?
    linskyy
  • @Groan das wĂ€r en tolli idee:)
  • bearbeitet 21. MĂ€rz, 16:52
    Hallo zÀme,

    Gratulation a allne wo neu drzue cho sind :smile:
    I bi hĂŒt 11+6, d.h. morn hani die 12.ssw gschafft <3<br>
    Han letscht Wuche de NIPT gha und bereits z positive Ergebnis ĂŒbercho dass alles guet isch. Gschlecht hend mir au grad erfahre, das wĂ€rde mir de grad an Ostere de Familiy bekanntgĂ€ <3<br>

    linskyy schrieb: »
    @Amelia_Blake so schön! gratuliere zur Schwangerschaft und schön hender ufem Ultraschall s Herzli gseh schlahđŸ„° oh hender demfall scho en lĂ€ngere Weg hinder eu wener us de Kiwu-klinik chömed?
    @linskyy sorry fĂŒr die spĂ€ti Antwort... Ja, mir hend fĂŒrs 1. Baby sehr lang probiert, etlichi hormonell untersĂŒtzti Zykle dure, denn 6 IUIs und schlussendlich denn en ICSI mit 2 Blastos. GlĂŒcklicherwiis sind beidi jetzt zu Babys wordĂ€ <3<br>

    Whatsapp-Gruppe wĂŒrdi lieber nicht teilnĂ€h. Bin scho i mehrerne Oktoberli/Herbst-Gruppene und das wĂŒrdi mir de definitiv zviel :s

    FĂ€nds aber toll wenn mer da wĂŒrdi en Uflistig vo Mamis und vETs mache fĂŒrd Übersicht, falls ihr wend im Forum wiiterschribe :)

    ---
    ET
    04.10. Amelia_Blake, Jg. 86, 2. Baby

  • Hallo ZĂ€međŸ‘‹đŸ»
    Ich han ET 27.10.24. Han sho e Tochter wo das Jahr 18 i wird :) ich wĂŒr mich mega ĂŒber e whatsapp gruppe freue zum ustusche 😁
  • All die wo gern inen whatsappgruppe wend. Wender mer eui handynr und eue Name via PN schicke? denn chani en whatsappgruppe mache:) ha hĂŒt grad ide 14te wuche s 1st trimester screening gha. isch slles sowiit superđŸ€—đŸ€—

    @Amelia_Blake ich wird sicher au ab und zue da im forum inegĂŒgsle und schriibe. aber find whatsapp ebe scho au na praktisch:) also fals doch au na ine willsch cho gern eifach melde:)
  • heii. wie gshts eu allne?
    hender de erst ultraschall gha oder sogar scho de zweit? falls öper vo eu gern na id whatsappgruppe will cho dörfeder mir gern en nachricht msche. sind zurziit z dritte:)
  • Hallo zĂ€me,
    Ig ha hĂŒt Wuchewechsel, 16.ssw, es geit so schnĂ€u :o
    ig ha scho meh US gha, halt willi us de KiWu-Klinik chum...
    Dr nĂ€chscht Termin hani de endi April, bi 17+3. Meine GĂŒte, nacher geits nĂŒm lang bis Halbzeit isch :o
    Het sĂŒscht scho öper Nestbautrieb? Wett am liebste sofort alli 50/56-Kleidli vom Esterich hole und alles irichte :#

    Hoffe ihr hends alli guet. <3
  • Hallo zĂ€me

    Wie geids öich so?
    Am Zischtig hani scho halbziitđŸ˜”â€đŸ’« wie die ziit vergeid.


Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum