Hibbeln ob Mens ausbleibt oder nicht?

17072747576

Kommentare

  • @aenn drücke fescht d dume ond hibble met
    aenn
  • Ich be höt ca ES +7 und probiere dZiit umetschlo 😂🙈 Ha sit es paar Täg en Druck und es Zieh im Unterlieb. Genau so wies ide churze Schwangerschaft vorher gsi isch. Machmer mega Hoffnige und ha glichziitig Angst, dass ich de nome entschüscht be…
    aennKosmea
  • @Steffi87 Gaht mer genau glich 😩 bi hüt ca. ES+ 6
    Kosmeajayfy0413
  • @aenn drucke der ganz fest dDüme und hoffe för eus beidi, dass dWoche schnell verbi goht 🙈
    aennKosmea
  • Toitoitoi euch beidne! 🤞🏻
    Steffi87
  • Ich be em 1. ÜZ und hibbele mit. Bi derzit ca. ES+7. Dröcke öich d Duume ✊
  • @Dinky willkomme 🙌🏻 mega spannend 🤗 demfall sind mini Düme au för dich druckt.

    Ich ha natürli ned chöne warte und ha en Sst (Früehtest) gmacht. Natürli negativ 🤦‍♀️ weli jetzt scho agfange ha, mache jetzt de Zyklus jede Tag eine (send so günstigi Streife). Mol luege…
  • @Steffi87 Merci velmol. I has metem Teste ou ned chönne loh si, obwohls no vel z früeh esch… 🙈😂
  • 😂 schön zghöre dasi ned ellei be. Machmi rechtig wahnsinnig 🤦‍♀️
  • e49fe6c0-44b4-11ed-a2f6-e3cc8ee06684.jpegHallo zämme
    Bi neu da😊 villech chöit ihr mir helfe bezüglech Ovus. Mi Zyklus isch sit de erste Geburt vor knapp 1 Jahr sehr unregelmässig… die 2 obere Tests sind vo gester und die undere vo hüt. Würdet ihr säge die sind positiv oder eher nid? Isch für mich schwierig zbeurteile, da ig vorem 1. Chind nie Ovus gmacht ha. (Weiss aber scho, dass beidi Linie glich stark müesse si).
  • Ach ja, sind übrigens 20er vo Pinkline.
  • @müüsli
    Ha nöd so erfahrige aber wür meine de 2. underst (aso eine vo hüt?) de isch positiv. Weiss hald nöd wies bi dene isch obs nur 1 tag positiv zeiged und was die ussäged.
    Hets kei ahleitig dezue?🤭Grüessli
  • Nei het leider ke Aleitig debi gha..
  • Ha au Ovus vo Pinkline, guet und günstig. Einzig schad dass es kei Aleitig debi het (also wie lang mer de Streife im Urin hebe mue), has de eifach nach guetdünke und immer glich gmacht.
    Ich heti au gseit dass de 2ti vo unde positiv isch.
  • bide Ovus isches glaub „wechtig“, dass es ned mit em 1te Morgeurin machsch. S LH werd erst nachem ufstoh konzentrierter produziert (hani so mol nogläse).
  • Danke scho mal :) jetzt heissts mal abwarte, mir befinde üs im 1. ÜZ, aber gös langsam ah
  • @müüsli vell Glück und haltisch eus ufem Laufende 🤗
  • Merci☺️ ja uf all Fäll
  • Salü zäme

    I bi 29gi und hibble aktuell im 2. ÜZ (ES+5). Bi im 1. ÜZ bereits Schwanger worde, has aber de leider ir 6 Wuche verlore. Hie i de Fore z läse hett mer mega ghuufe z gseh, dass das würklech viu vorchunnt und i mit derä Situation nid elei bi.

    Usserdäm hiufts o chlei z gseh dsi nid die einzig bi, wo jedes chline Zwicke u Zwacke erspürt u dänkt "ooh, chönnt das es Zeiche sy". Mi Partner isch da eher pragmatisch und süsch hei mers ebe niemerem gseit. Drum fröii mi mega hie mitzhibble.

    I due zum der Eisprung bestimme sit paar Monet mini Basalthemparatur mässe und der Zervixschlim aluege. U süsch härzle mer vor "bestätigtem" Eisprung eifach nachem Motto "viel hilft viel" :*
    KosmeaCeleste
  • Hallo 🌸Bisher war ich stille Mitleserin und nun melde ich mich bezüglich einer Frage zu Ava.
    Ich benutze das Armband gerade zum ersten Mal, jedoch probieren wir schon seit November, es möchte bisher einfach nicht klappen. Wir üben fürs Baby Nummer 2, beim ersten hat es bereits im 1. ÜZ funktioniert.
    So wie ich verstehe, hat mir Ava den Eisprung bestätigt. Jedoch sprechen die Ovus und mein Zervixschleim von einem anderen Eisprungstag als Ava. Was ist nun korrekt? In der Kurve könnt ihr sehen, wann die LHs positiv waren.
    Ansonsten warten wir mal ab..
  • Leider kann ich kein Foto posten, vielleicht kann jemand erklären, warum nicht 😅
  • @•mom•of•a•girl• cha der leider bi dim Problem nid häufe :/

    Wie loufts süsch so bi euch? Mini Temparatur stigt bis iz brav. Süsch hani bi ES+7 natürlech no keni Azeiche (usserd villech ibiudeti...) und muess mi no mind. e Wuche i Gedud üebe ;)
    •mom•of•a•girl•
  • @ •mom•of•a•girl• ech ha s ava band öbe es halbs johr brucht. es heisst, dass s band dech zersch glaub öbe 2-3 mönet muess kennelehre. ech has de eher anhand vo de temperatur i dere korve enne gluegt…
    •mom•of•a•girl•
  • ich ha am Fritigmorge mini Täg becho. Also startet mer inen neue Zyklus mit vill Hoffnige und Sehnsucht 🤗
    Celeste
  • @Steffi87 Ich hans grad hüt öber cho, auf ein neues. Deuck dir dumme 🙏🏻
  • Ich au höt. Uf dass mer zueversichtlich und positiv blibe 🌸
  • genau 👍🙌🏻🙌🏻🙌🏻
  • Hat eine von euch mit Ovus „orakelt“..? Wie sah der Verlauf aus und hat es gestimmt am Ende 🙂?
  • Hat eine von euch mit Ovus „orakelt“..? Wie sah der Verlauf aus und hat es gestimmt am Ende 🙂?

    nei, aber han mir das au scho öberleit z‘mache. Falls es also wörsch mache, beni gspannt… 🤗

    •mom•of•a•girl•
  • Schad hetts bi euch drü nid igschlage Steffi, Elefäntli und Dinky. Mini Düüme sy für euchi neue Zykle drückt ✊🍀
  • @Saesii danke vell mol. Mir düend eus gegesitig unterstütze und gebet dHoffnig ned uf 🤗🤗🤗
    SaesiiGänseblümchen
  • @Saesii Danke 🙏 Dir au toitoitoi und vel Geduld!
  • Hallo miteinander
    Ich melde mich bezüglich Orakeln mit Ovus und Schwangerschaftstests. Heute (ES+9) hatte ich einen positiven Ovultionstest und wie mir scheint, sehe ich beim Schwangerschaftstest eine ganz schwache Linie.. Beide habe ich am Abend getestet, mal schauen, wie es morgen aussieht..29e20430-499b-11ed-a2f6-e3cc8ee06684.jpeg
  • Hallo miteinander
    Ich melde mich bezüglich Orakeln mit Ovus und Schwangerschaftstests. Heute (ES+9) hatte ich einen positiven Ovultionstest und wie mir scheint, sehe ich beim Schwangerschaftstest eine ganz schwache Linie.. Beide habe ich am Abend getestet, mal schauen, wie es morgen aussieht..29e20430-499b-11ed-a2f6-e3cc8ee06684.jpeg

    ohh das gseht vellversprechend us. Mini Düme sind druckt 🥰 Bhaltisch eus ufem laufende wies morn usgseht. Hoffe mir dörfet der gli gratuliere 🤗
    •mom•of•a•girl•
  • Dankee, ich melde mich gerne wieder 😘
  • 5188e0d0-49fa-11ed-a2f6-e3cc8ee06684.jpeg Orakeln hat bei mir funktioniert 🥰 (oberster Test Ovu)
    Himmugüägäli🐞Patricia1909MameloNalan83CelesteLillyFeemüüsli
  • So guet 😊 Gratuliere vo Härze! 🥰

    Ha scho dänkt der Test vo gester hett ja auso sehr guet usgseh. Vorauem für ES+9 u Abeurin. aber i kennes mit em nid sofort chönne gloube. Ha letscht mau o über mehreri Täg 4-5 tests gmacht. Aues gueti für dini Schwangerschaft 🍀
    •mom•of•a•girl•Eulchen
  • Danke schön 🥰 Ja es kann sein, dass ich schon weiter bin und der ES irgendwie vorher war, aber gemäss Ovus wäre ich heute ES+10 🙃
  • ohh so schön 🥰 herzlichi Gratulation 🙌🏻
    •mom•of•a•girl•
  • Vielen lieben Dank 🥰🌸
  • So toll, härzlechi Gratulation 🎉 😊💐
    •mom•of•a•girl•
  • Ohh gratuliere herzlich😍🎀 i bi hüt ES+7 u ganz gspannt🙃
    Steffi87•mom•of•a•girl•
  • Yeah! Gratuliere dir! 😊 drücke d Düme für e schöni Schwangerschaft! 😊

    Ich bi momentan kei Ahnig wo i mim Zyklus 🙈 …normalerwiis hani pünktlich wienes Ührli an Tag 14 min ES und nochär immer en mega Mittelschmerz, wenn de Follikel platzt…jetzt gspüri gaar nüt. Zwar guete ZS gha und flissig ghärzlet, aber muess jetzt Tee trinke und abwarte. 😅 Scho letscht Zyklus plötzlich kei PMS meh, süsch hani immer mega gspannti Brüst oft scho 10 Täg vor de Mens. Es Mysterium, min Körper 😅
  • müüsli schrieb: »
    Ohh gratuliere herzlich😍🎀 i bi hüt ES+7 u ganz gspannt🙃

    Wenn hesch de du vor z teschte, müüsli? I wär hüt bi ES+10 und hoffe, dass is no bis am Sunntig ushaute 🤭
    Wiu denn würd normalerwis sowieso mini Temparatur ache gheie und damit d Mens akündige. Somit müessti villech nidmau e Test "verschwände".
  • @viel hilft viel: mir isch imfall grate worde nöd jede tag sex z'ha um de eisprung ume, wäg de spermiequalität und -mängi. am beste 5 täg vor ES bis 5 täg nach ES a jedem 2. tag ane 😉 also am ES, zwei und vier tag vorher & nachher. spermie überläbed ja öppe 3 täg im buch, so sött mer de eisprung also sicher breiche! hät bimir emel jedes mal klappet!
  • Celeste schrieb: »
    @viel hilft viel: mir isch imfall grate worde nöd jede tag sex z'ha um de eisprung ume, wäg de spermiequalität und -mängi. am beste 5 täg vor ES bis 5 täg nach ES a jedem 2. tag ane 😉 also am ES, zwei und vier tag vorher & nachher. spermie überläbed ja öppe 3 täg im buch, so sött mer de eisprung also sicher breiche! hät bimir emel jedes mal klappet!

    Das hani au scho gläse! Mir schaffed eh beidi Schicht, drum schaffemers eh maximal all 2-3 Täg 😅…
  • @Saesii weiss im Fall nid🫣 wirde wahrschinlich nid chönne warte bis NMT🙃
  • @müüsli Ich habe auch vor NMT getestet, konnte es nicht abwarten 😅🙂🌸🫶🏼
  • 0fc102e0-4aef-11ed-a2f6-e3cc8ee06684.jpeghallo zämä, wie laufts bi euch allne? I bi hüt ES+8 u ha natürlich nid chönne warte..🤣 i ha aber dr Idruck me chönn öppis erahne🫣
    AnDu88Himmugüägäli🐞Juli88Celeste
  • @müüsli ohh wie schööön, ich sehe die Linie und gratuliere dir jetzt schon vorsichtig 🥰🌸💗 Mach doch in ein Paar Tagen noch einen digitalen Test, dann hast du ganz bestimmt Gewissheit 🫶🏼💚
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum